Poradtě měnili mi pneumatiky a od té doby mi svítí ABS nevím co stím .Koukal jsem čidla mají dobrou vůli dle návodu kontakty jsem kotroloval ..Tak nevím je tam někde nějaké relé nebo se to dá nějak proměřit které to čidlo asi je.
Pokud ti nejde tachometr tak je to zadek.Jinak počkej až trochu ojedeš pneu a ono se to možná srovná. Já když dám nový gumy tak mi tak kolem 120kmh taky hodí chybu a vypne se ABS-po 1000km už by to ale mělo bejt OK.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Mám Bmw 650gs 2003 abs model motorka má najeto 50 000km začla svítit kontrolka abs čidla jsem vyčistil vůle vymezil a nic, jak zjistím které čidlo je vháji popř.kde hledat závadu nemá někdo skušenost
Upravil Mafisat dne 27.05.2012 14:10
Já dneska zkoušel poprvé od koupě vypnout ABS a nešlo to. A pak jsem kouknul zespoda a mám vytrženej ten jeden ze dvou kabelů co tam jdou, takže další námět k opravě
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
D-A-G-R napsal:
pokud funguje tachometr tak je špatný to přední
Tachometr ukazuje,ale abs nereflektuje ani zadním kole, jak jsem na to zviklej tak ted mám strach jezdit.
ABS bud jde na obou kolech nebo na žádnym.Nic jako abs jenom na jednom kole neexistuje.
díky pak my to došlo ,že tak bude,ješte bych vás chtěl poprosit o nějaký odkaz kde to prodávají jednoho prodejce už mám ale chtěl bych porovnat ceny než to koupím,Všem děkuji za vaše rady.
Bmw 650gs byla moje jasná volba.
D-A-G-R napsal:
pokud funguje tachometr tak je špatný to přední
Tachometr ukazuje,ale abs nereflektuje ani zadním kole, jak jsem na to zviklej tak ted mám strach jezdit.
ABS bud jde na obou kolech nebo na žádnym.Nic jako abs jenom na jednom kole neexistuje.
díky pak my to došlo ,že tak bude,ješte bych vás chtěl poprosit o nějaký odkaz kde to prodávají jednoho prodejce už mám ale chtěl bych porovnat ceny než to koupím,Všem děkuji za vaše rady.
invelt,renocar,bmwkrotil,jezek,žlábek
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
no zatím jsem na nic nepřišel prošel jsem všechy spoje kontakty a nic ale ted už jenom zjistit které to je ale bez ABS se dá taky jezdit chce to větší cit jinak nic .
Skusím sehnat někoho s diagnostikou a uvidím co to bude ale děkuji za rady
Jinak to cidlo se da zmerit, jestli je dobry nebo ne. Nez koupis novy, zkus ty svoje puvodni zmerit.
Nebo pak diagnostika, ktera ti ale nejpis rekne jenom to, jestli je problem s predkem nebo zadkem. Ne jestli je spatny cidlo, nebo treba jen nekde preruseny vedeni...
Upravil haus1 dne 02.06.2012 13:06
ABS bud jde na obou kolech nebo na žádnym.Nic jako abs jenom na jednom kole neexistuje. [/quote] díky pak my to došlo ,že tak bude,ješte bych vás chtěl poprosit o nějaký odkaz kde to prodávají jednoho prodejce už mám ale chtěl bych porovnat ceny než to koupím,Všem děkuji za vaše rady.[/quote]
invelt,renocar,bmwkrotil,jezek,žlábek[/quote] Tak a záhada je vyřešena přešoupanej drát od předního kola viz. obr.
Bmw 650gs byla moje jasná volba.
Kdyby jses nekroutil za každou korunou, mohl jsi to mít dávno hotový.. Ale protože ti to přijde staršně peněz, tak ztrácíš čas různými spekulacemi.. Navíc mi přijde fakt divný, že mi napíšeš mail do práce za kolik děláme diagnostiku, dostaneš odpověď že ti to uděláme symbolicky za 200,- Kč i s tím, že v rámci Prahy by někdo přijel za tebou abys nemusel jezdit (v ceně) a za pár týdnů mi napíšeš do mailu že chceš jen vědět co znamená kod chyby 4024.. fakt
Upravil jezek dne 18.06.2012 09:15
jezek napsal:
Kdyby jses nekroutil za každou korunou, mohl jsi to mít dávno hotový.. Ale protože ti to přijde staršně peněz, tak ztrácíš čas různými spekulacemi.. Navíc mi přijde fakt divný, že mi napíšeš mail do práce za kolik děláme diagnostiku, dostaneš odpověď že ti to uděláme symbolicky za 200,- Kč i s tím, že v rámci Prahy by někdo přijel za tebou abys nemusel jezdit (v ceně) a za pár týdnů mi napíšeš do mailu že chceš jen vědět co znamená kod chyby 4024.. fakt
Ježo proč myslíš že má nick PERO
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dík pánové na diagnostiku dojedu až mi čas dovolí a o peníze mi nejde .
Opravdu nestíhám a psal jsem ti to že dojedu o výkendu nechci nikoho otravovata realnej čas vypadá na polovinu července .
Připadá to jako vmluvy ale jinak to nestihnu .A pokud budeš mít čas a chut mi tu chybu najít přijedu
Upravil pero dne 24.06.2012 07:59
Nedávno jsem se v lehčím terénu vyválel (to se může přeci stát každému). Skončil jsem pár metrů od motorky v celkem hustém křoví takže mi trvalo asi 2 min než jsem se z něj vyhrabal ven k motorce která ležela na pravém boku, motor po celou tu dobu klidně běžel a byla zařazená jednička takže se stále otáčelo zadní kolo. Motor jsem vypnul, žádný problém. Po dojezdu domů jsem opravil nějaké drobnější škody (zrcátko, vypadlé světlo z držáků atd.) Asi 10 dnů jsem na motorce nejezdil a teď jsem si všiml že po otočení klíčkem mi asi 2x blikne kontrolka ABS a po nastartování zabliká 3x pak normálně zhasne. Za jízdy myslím už neblikne a určitě nesvítí. Tachometr funguje. Jestli ABS funguje jsem nezkoušel, motorku jsem vezl zatím jen z práce do garáže a byl jsem pryč. Myslíte že to bude jen tím jak se delší dobu točilo zadní kolo a přední stálo? Během příštích dnů snad bude čas tak zkontroluju baterku zda se trochu nevylila a na pár minut ji odpojím, třeba se závada smaže.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
2x blikne kontrolka ABS a po nastartování zabliká 3x pak normálně zhasne. Za jízdy myslím už neblikne a určitě nesvítí.
Ahoj.
Mě bliká/ svítí ABS při každým startu a chvilku po, nepamatuju si ale jak dlouho nebo často. Vím, že mi to blblo, když jsem měl slabou baterku (to se mi při vyřazení před křižovatkou třeba rozsvěcela kontrolka).
A tohle o něm píšou na F650:
The ABS warning light sequence includes different flash sequences for different errors. These are known only to BMW (at present). The simple rule is, if the light is on you have full non-ABS braking, but may not have ABS. When the ignition is keyed, the ABS will test its components (you will hear clicks etc. as the modulators fire) and should reset if disturbed by a minor fault. If all is well the ABS light goes out. ABS cannot test its sensors fully until above 15kph. Below this speed you may not have ABS. Most systems do work down to about 7kph. The light will not come on again if both wheels decelerate in a normal way. Stoppies or wheelies may be logged as ABS faults and bring the light on.
ABS is sensitive to battery voltages as it needs to differentiate between positive and negatives in its software to count the sensor wheel teeth against time. If the voltage is too low, the ABS lights flash alternately. It is OK to ride with care in this condition, but you do not have ABS. The first check on a failed ABS system is the supply voltage.
takže je to jasný... nejezdi po zadním a nebude to blikat