Zatímco první dvě věci ve mně budí důvěru a líbí se mi jak design tak zpracování, o šusplechu to říci nemohu. Spíš mi připadá, že je vhodný na sexy fotky do katalogu Hledal jsem zda se na webu nedá najít něxo pořádného, a nakonec jsen našel, bohužel pozdě:
tak po 12tkm tvrdim, ze F800 je prostě nejlepší, ale .... potřebuju nové pohodlné sedlo a větší plexi... Podle mně to v BMW trochu nedodělali má už někdo nové měkčí sedlo kahedo nebo jinou alternativu na F800? Už BMW dodává to velké plexi s hrazdičkou? Vyzkoušel ho někdo? Nebo jiné alternativy jako TT, Givi apod?
bluesbery napsal:
Mám na f 800 plexi od Givi, je cca o 24 cm vyšší než originál a je supr..
Sedlo bych možná taky vyměnil, pokud by se našlo něco lepšího..
A jak moc to pomuze? S tim co tam je se prejezdy daji delat max. do 120 km/h, pak uz to fouka primo na helmu... a co vliv na spotrebu? Dik
A jak moc to pomuze? S tim co tam je se prejezdy daji delat max. do 120 km/h, pak uz to fouka primo na helmu... a co vliv na spotrebu? Dik
kurna chlapi ja uz to chci vyzkouset, nerikej mi ze neprezijes 120km/h v tim pidiplexi.
Chapu ze pohodli je plus, ale...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
randolf napsal:
Podivej... "jet" se s tim da i 200, ale proste do 120 vitr fouka kolem tebe, od 120 na tebe. Pokud chci jet po dalnici 140, musim zalehnout.
no pristi tyden doufam overim, jestli nejste nahodou princezny
Dneska jsem udelal ridicak... ale jete tyden to tem cvokum trva...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
S původním malým plexi mi to při raychlosti nad 120 rvalo hlavu i s helmou (otevřenou klapačkou) dozadu. Teď můžu v pohodě jet 120-130 s otevřenou helmou a užívám si . Spotřebu nemám zatím změřenou, ale myslím si, že je jedno, jestli ten nápor vzduchu nabere tělo nebo plexi (to je dokonce aerodynamyčtější) , takže nepředpokládám nějaké velké víry v nádrži..
bluesbery napsal:
S původním malým plexi mi to při raychlosti nad 120 rvalo hlavu i s helmou (otevřenou klapačkou) dozadu. Teď můžu v pohodě jet 120-130 s otevřenou helmou a užívám si . Spotřebu nemám zatím změřenou, ale myslím si, že je jedno, jestli ten nápor vzduchu nabere tělo nebo plexi (to je dokonce aerodynamyčtější) , takže nepředpokládám nějaké velké víry v nádrži..
No ja bych prave cekal i vyrazny pokles ve vyssich rychlostech... ne narust
Jedna z mych prvnich motorek byl hornet 600. Spotřeba byla plos mínus normální, dokud jsem nepřekročil rychlost 130. Pak se začly dít věci... Vír v nádrži začal pracovat a nezřídkakdy jsem se při tošku diočejší jízdě dostal až na 10l. Pak jsem jednoho dne nasadil plexi. A ejhle, vír zmizel. Do 130 zůstal potřeba stejná, od 130 byla v průměru o litr lepší. Fyzika je prostě fyzika, tušim že odpor roste z druhou mocninou rychlosti, a tak to plexi udělá ve vyšších rychlostech opravdu hodně. Čekám jak bude vypadat to velké plexi od BMW, s hrazdičkou, to se mi moc líbí, ale podle mně ho stále v příslušenství nemají...
Velké plexi dneska přišlo, takže jestli to chce někdo porovnat a napasovat, stačí přijet s motorkou. Ta "naše" žlutá 800GS je už pryč, nemáme to na čem vyzkoušet.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Velké plexi dneska přišlo, takže jestli to chce někdo porovnat a napasovat, stačí přijet s motorkou. Ta "naše" žlutá 800GS je už pryč, nemáme to na čem vyzkoušet.
ja bych se na nej s dovolenim prijel podivat.
Mne osobne dela motorka kraval ze mne boli hlava v NOLAN sklopce uz tak nad 100km/h (mam cca 175cm)... takze Randolf a spol. mel fakt pravdu.
Starsi Arai integralka je O NECO lepsi, ale porad nic moc...
Zavolam, ozvu se...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mel jsem GIVI plexi, bylo OK, muselo se po stranach trochu vybrat, bo do nej narazely packy, pri plnym rejdu ale jinak bylo dobry. Schvalne pisu bylo, protoze pri navratu z Albanie mne o plexi a s nim celej predek motorky a pravou stranu pripravil bezmozek v aute, kterej musel predjizdet pres horizont a jeste v zakazu. Pak radsi ujel. Ale plexi bylo skvely. Jelikoz mam 190cm, tak by mi udelalo radost jeste tak 15cm navic, chtel jsem to resit po dovoleny nastavcem, ale na motorku si minimalne rok nesednu, takze to musim nechat. :-(
Jirka