naboso mám 165cm a jak jsem zjistil, na F800GS se základním sedlem nemůžu ani pomyslet
U F650GS to bylo lepší, ale ještě ne přesvědčivý.
Víc mi z Autexu nebyli schopni předvést.
Není tady někdo ze severu, kdo by měl tyhle mašiny (2008) se sníženým sedlem? Stavil bych se posedět....
Zn. větřím, příští rok chci kupovat. Hledám něco pro dva na cesty i mimo asfalt a báwo ve žlutý mne docela bere
Čest (a) buch, Old K.
potkal jsem se s dívkou a jejím manželem,ona měla tuto motorku ve snížené verzi,vyhlodané sedlo,kratší tlumiče,výška té dívky byla kolem 160 cm cca,vypadala na tom jak dítko školou povinné,ale dostala celou nohou na zem,už si nepamatuji,vodkuď tu motorku brali,jestli z autecu nebo přímo z němec.
ona sem myslím nechodí,ale měla by tu mít kamarádku z ČB,třeba se ozvou a řeknou ti víc,ještě pro identifikaci,ta dívka není dívka ale ženaa jsou někde od litovle či uničova,prostě OL kray
Zkoušel jsem V Strom 650 a TA se základním sedlem, a nebyl problém. Tzn. vím, že 82cm je maximum, na který stačím. JENŽE nějak mne to táhne k báwu.
F800GS je trochu mimo výškový rozsah a navíc je určená víc do terénu (nepletu se?).
Pohybovat se budu po většinu roku ve dvou po asfaltu a občas mimo (cesty necesty v Jizerkách - rozbitý asfalt, nějaká ta polňačka). Na opravdový terén dojde více méně vyjímečně. Proto uvažuju spíš o F650GS (2008). Ještě pokukuju po R1200GS, ale tam je to i o větší hmotnosti.
Padáky, kufry, foťák - a hurá do pryč
Naštěstí mám bývalou čáru do DDR kousek za barákem, tak to asi pořídím tam. Pokud bezproblémově funguje EU servis, neměl by to být problém.
Jenže něco jiného je teorie a něco jiného praxe. Na Motocyklu 08 jsem si toho moc vyzkoušet nemohl (se sníženými sedly moc nepočítali a ochoty moc neprojevili), tak to zkouším tady.
Čest (a) buch, Old K.
Kdyby bylo nejhůř, tak by ti mohl pomoct se snížením nějaký šikovný čalouník. Ale proč to dodatečně dělat a ještě jít do motorky, kterou si pořádně neotestuješ, že? Být tak lepší přístup ze strany výhradního dovozce...
jen sedlem nic nezískáš,dva cm,to je vo ničem,myslím že to brali z němec,mělo to kratší zdvihy a sníženou nosnost,vím,že její manžel mi říkal,že on natom jezdit nemůže,páč bych ho typnul na 120 kg,ona mohla mět slabou polovinu
No ono se vše tak trochu vyřešilo pohledem na německý stránky BMW (u Autecu ještě nestačili zareagovat na nový model F650GS 2008, o osmistovce tam není taky ani zmínka ....)
U 800 by opravdu snížení sedla nestačilo, tam už mám jasno (min je 84 nebo 85 cm).
Takže zbývá 650GS (tam s naprostým přehledem jdou dokonce na 79cm) a 1200GS (tam jdou se snížením na 82cm - což je pro mne někde kolem hranice únosnosti, musím to vyzkoušet naživo...).
Rozhodování se tedy posouvá na dilema 650 X 1200. To je tedy pokrok
Cena a hmotnost mašiny hovoří pro 650. Pro 1200 to budou technické parametry a vybavení. No, nijak to nespěchá. Zatím mám co jezdit, kupovat budu stejně až příští rok (i když mne ta diskuse a brousení docela nastartovalo).
Zatím díky!
Čest (a) buch, Old K.
Cau, ja jsem zkousel 800 a 1200 na zivo. 1200 pro me byla daleko horsi, protoze ma strasne siroke sedlo. U vyssi 800 jsem na zem dosahl ( polovinou chodidel s std. sedlem ) a u 1200 jsem se tezko dotykal spickama bot.
No, jestli mas 165 cm, tak bych sel spis do ty 650 (nic vez lym, vubec to nemyslim jako nejakej blbej zert ... ), ale 1200 je proste velka a tezka, to uz je pri tehle vysce podle mne i o celkovy konstituci a tim jak ses namakanej, abyc ji utah na miste nebo kdyz ti padne ...
Je mi jasný, Slávku, že máš pravdu. Mašina má 30kg navíc a ještě ji držet na špičkách ...
Navíc ve dvou máme něco málo přes 1,5 metráku (to zní hrozně ), takže ta 650 musí stačit.
Jenže jsem trochu plašan a k čemu si nečuchnu, tomu nevěřím ... A o tý 1200 se moc pěkně přemýšlí. Beru to na firmu, jsem plátce DPH, tak ty prachy až tak nebolí.
Že bych zkusil motoboty, co v nich jezdí Suzi Quattro ?
Prostě potřebuju zchladit hlavu a bude klid. Proto jsem se vlastně ženil, že ...
Čest (a) buch, Old K.
Ptal jsem se kamarada co ma GSA, jak dosahne na zem, kdyz zrovna moc nevyrostl. Povida, hele kdyz to nalozim vsema kuframa a jeste si na to sedne moje zena, tak si ta motorka tak kecne, ze neni problem dosahnout :-)
Osobne bych radeji stal na spickach nez jezdil ve dvou na 650. Videl jsem dva dospele lidi na 650 a vypadalo to jako kdyz jedou na skutru. Delsi cesty si osobne nedovedu predstavit.
Takze radeji 1200, snizit zdvih, snizit sedlo a tradaaa Nicmene co clovek to nazor ze...
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Ptal jsem se kamarada co ma GSA, jak dosahne na zem, kdyz zrovna moc nevyrostl. Povida, hele kdyz to nalozim vsema kuframa a jeste si na to sedne moje zena, tak si ta motorka tak kecne, ze neni problem dosahnout :-)
Osobne bych radeji stal na spickach nez jezdil ve dvou na 650. Videl jsem dva dospele lidi na 650 a vypadalo to jako kdyz jedou na skutru. Delsi cesty si osobne nedovedu predstavit.
Takze radeji 1200, snizit zdvih, snizit sedlo a tradaaa Nicmene co clovek to nazor ze...
Rozhodně to chce vyzkoušet na vlastní kůži. 650 neni špatná,ale na delší cesty ve dvou už nic moc. 1200ka je prostě jiná třída vím o čem mluvím,protože jsem ke 1200ce došel přes Dominátory,Transalpa a Afriku. Je ale fakt,že měřím 178 a občas je situace,že mám horký chvilky došáhnout a udržet se na dvou...
JohnyT napsal:
Ptal jsem se kamarada co ma GSA, jak dosahne na zem, kdyz zrovna moc nevyrostl. Povida, hele kdyz to nalozim vsema kuframa a jeste si na to sedne moje zena, tak si ta motorka tak kecne, ze neni problem dosahnout :-)
Takze radeji 1200, snizit zdvih, snizit sedlo a tradaaa Nicmene co clovek to nazor ze...
s timto se neda nez souhlasit
taky jsem moc nenarostnul ale s 11pade si vicemene poradim. Kdyz si za mne sedne moje lepsi polovicka tak je to uplne bez problemu.
Horsi je samozrejme manipulace na miste, kdyz se nemuzu rozjet rovnou dopredu a musim motorku tlacit nekde do kopce nebo v blbem miste, je potreba aby mi nekdo pomohl, sam si s tim moc neporadim. Ale kdyz myslis dostatecne dlouho dopredu tak se da obejit i to
Osobne tedy rovnou do velkeho GSa nez pak za rok presedlavat, protoze by vam mela byt 650 mala a slaba... kor na delsi cestovani, vykon musi byt
U velkeho GSa zalezi jakou mas paru. Ja se svymi 170cm a 65kg v pohode dosahnu, bez problemu jezdim, ale kdyz nastane problem a nekde s tim svihnu tak mam smulu bo to nezvednu ani kdyz pouziju veskere figle. O zvedani v terenu ani nemluve... Manipulace je taky blba, staci maly kopecek a mam utrum. Ono to staci jen blbe naklonit a uz to opiram o trubku. Ono kdyz to cele otrubkujes, okufrujes, natankujes tak to dela trochu vice nez jen 30kg rozdilu. Bohuzel...
Tudiz mam ted Fko ktere v pohode zvladam levou zadni a zvazuju novou osmistovku. Ale to se jeste uvidi co se z toho vyklube az se svezu.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Tak to má za sebou, testovačku na 800 GS. Se sníženým sedlem na silnici dosáhnu obstojně špičkama, s kuframa celou plochou. Ale musím říct, že mi vyrazilo dech jak je ten motor od spoda kua kua kua jedovatej! Uf, jednička je vražda!
Baforský fdoleček forever....
turby napsal:
U velkeho GSa zalezi jakou mas paru. Ja se svymi 170cm a 65kg v pohode dosahnu, bez problemu jezdim, ale kdyz nastane problem a nekde s tim svihnu tak mam smulu bo to nezvednu ani kdyz pouziju veskere figle. O zvedani v terenu ani nemluve... Manipulace je taky blba, staci maly kopecek a mam utrum. Ono to staci jen blbe naklonit a uz to opiram o trubku. Ono kdyz to cele otrubkujes, okufrujes, natankujes tak to dela trochu vice nez jen 30kg rozdilu. Bohuzel...
Tudiz mam ted Fko ktere v pohode zvladam levou zadni a zvazuju novou osmistovku. Ale to se jeste uvidi co se z toho vyklube az se svezu.
http://www.bmwgs....post_26329Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
No tak jsem tady zase po delší době. Ahojte!
Byl jsem si v Kutné Hoře zkusit posedět na R1200GS se sníženým podvozkem (posez 79cm). Při "One Man Show" jsem dosáhl třetinou tlapky (prsty). Na rovným asfaltu. S mojí squaw za zády už to bylo v pohodě na půlku a s jistotou.
Na F650GS se sníženým sedlem (taky 79cm) to bylo pocitově o něco lepší, je tam užší sedlo - takže už "One Man Show" mi poskytla oporu na půl tlapy.
Chca nechca musím uznat, že se rozloučím s myšlenkou na boxera a kardan a půjdu do F650. Než sebou všude tahat nějakou užitečnou zátěž (che che - jako třeba litinový radiátor u Š1203 na zimu...) a přemýšlet před každým zastavením, radši si to budu užívat v psychický rovnováze. Nemluvě o tom, že ne všude bude jenom ten rovný asfalt.
Ale celé to rozhodování je na hraně - při mých 166cm výšky by se toho boxera snad i dalo jít. Budiž zaznamenáno pro další, co podobně narostli/nenarostli...
Čest (a) buch, Old K.
Lucie napsal(a):
Tak to má za sebou, testovačku na 800 GS. Se sníženým sedlem na silnici dosáhnu obstojně špičkama, s kuframa celou plochou. Ale musím říct, že mi vyrazilo dech jak je ten motor od spoda kua kua kua jedovatej! Uf, jednička je vražda!
Jo jo, vždycky jsem říkal, že 800. má od spoda podstatně (zatraceně) lepší zátah než 1200... Hickx se po přečtení jistě tetelí blahem nad tou svojí 800..
Upravil bluesbery dne 05.10.2009 21:17
Lucie napsal(a):
Tak to má za sebou, testovačku na 800 GS. Se sníženým sedlem na silnici dosáhnu obstojně špičkama, s kuframa celou plochou. Ale musím říct, že mi vyrazilo dech jak je ten motor od spoda kua kua kua jedovatej! Uf, jednička je vražda!
Jo jo, vždycky jsem říkal, že 800. má od spoda podstatně (zatraceně) lepší zátah než 1200... Hickx se po přečtení jistě tetelí blahem nad tou svojí 800..
skrtam ti jeden maly.. maly krizek
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2