loni jsem si dotáh z německa 1150ku s velmi malým nájezdem (10500km). Na začátku sezóny jsem přešel ventily (byly ok), vyměnil všechny náplně a začal jezdit. Kapku šok ale pro mě byl zvuk zvláštního klapání linoucí z obou hlav při otáčkách cca 2300-2800 otáček. Zatím mám najeto jen 2000km a furt stejný.
Je to normální (jestli se to třebas časem nezlepší), nebo je někde problém? Díky moc za odpověď
PS: Předem se omlouvám jeslti se to už tady řešilo, ale přes vyhledávání jsem nic nenašel.
....šmarjááááá... si teď za zlatý prase nevzpomenu,jak se nazývá to,co tohle cvakání způsobuje,ale ventily to nejsou.Mám za to(pokud se pletu,tak mě opravte),že to cvakání jde od klapek? Dělá mi to taky a dělá mi to už 92tisíc kilometrů Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
když přidržíš z venku na klapce mechanismus a přestane to, tak to mám taky na jedné straně, prej na to je opravná sada...
a mě ještě cvaká asi vahadlo, že má vůli víc než povolenou...
Vstrikovace taky cvakaji.Staci si na ne sahnout a je citit pulzovani jak se otevira a vstrikuje palivo.Vetsi kraval delaji ty vychozeny pouzdra klapek.
Klapky většinou dělají kravál pouze na volnoběh. Jakmile se "zatíží" lankem při přidání plynu, tak zvuk zmizí - osička klapky se přitáhne ke straně ve svém "vychozeném" pouzdru a přestane klepat. Jestliže to dělá kravál při přidaném plynu (jak píšeš 2500-2800ot/min), tak tipuji na velké axiální vůle vahadel, nebo napínáky rozvodových řetězů.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky za názory. Klapky to asi nebudou - pokud je motorka studená tak si přede jako kotě. Pokud je ohřátá, tak ten zvuk slyším při jízdě jen když jedu kolem 2500 otáček (bohužel moje oblíbený )
2500 ot. je podle mne docela malo, nepodtacis to (uz si to teda z 1150 moc nepamatuju, ale tam klepalo porad neco )
Upravil xavier dne 11.06.2012 18:29
Aktualne 1250 GSA HP
No nevim cosi jsem uz na 1150gs odjezdil a osobne citim ze 2500 ot na 6 neni moc idealni.A to mam y-svod + K&N + Remus. 120 na 6. 3500 ot a motor si jen prede!
sandman-GS napsal:
No nevim cosi jsem uz na 1150gs odjezdil a osobne citim ze 2500 ot na 6 neni moc idealni.A to mam y-svod + K&N + Remus. 120 na 6. 3500 ot a motor si jen prede!
Podle mne má krátkou šestku, protože já s dlouhou E na 6ku při 2500 jedu tam 80. Krátká šestka to podle mne pobere.
Jerryk napsal:
Sry, kapku sem se přepsal, mám dlouhou šestku tak 90 mám až při cca 2600-2700, ale o to nejde, podtáčím ten motor když jezdím hlavně 2500-3000 ot?
Na všechny ostatní kvalty, kromě šestky mohu jezdit od 2000 úplně v pohodě. Možná ještě 5ka si přede lépe při 2500, ale nižší kvalty od 2000 naprosto s přehledem.
Při 3000 na nižší kvalty už často řadím
Upravil stepan dne 12.06.2012 13:00
Jerryk napsal:
Sry, kapku sem se přepsal, mám dlouhou šestku tak 90 mám až při cca 2600-2700, ale o to nejde, podtáčím ten motor když jezdím hlavně 2500-3000 ot?
Na všechny ostatní kvalty, kromě šestky mohu jezdit od 2000 úplně v pohodě. Možná ještě 5ka si přede lépe při 2500, ale nižší kvalty od 2000 naprosto s přehledem.
Při 3000 na nižší kvalty už často řadím
A neslyšíš docela hlasitý klapání z válců okolo 2500 otáček?
no, kdyz to tak ctu, tak si rikam, jestli jsem ten spravny ridic na GS, kdyz to vetsinou tocim mezi 3000-5000ot..
Ze bych si liboval mezi 2000 - 3000 ot., to se rict neda.vyky
3-5 tis. mi prijde prave taky normalni, abych jel dlouhodobe na 6-ku 2,5 tis. mi prijde proste malo. Pak se delsi dobu sbira do otacek atd. nad 3 tis. uz je pruznej. Ale kazdej to ma asi jinak. A taky asi zalezi jaka je tam prevodovka. Klepanla porad, ale v Albanii ve vedru klepalo jeste neco jinyho, pak to prestalo, casto se radil koupit lepsi benzin 98 .
Aktualne 1250 GSA HP