Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
napínání řetězu x zatížení motorky
rampik
#1 
Přidané 02.07.2012 11:49

Příspěvků: 33
Registrace: 23.04.08
Ahoj.
Řešíte napínání řetězu v závislosti na zatížení motorky, případně v souvislosti s nastavením zadního tlumiče ?
Na kyvce je psáno napínat bez zatížení na vůli 40-50mm.
Napnul jsem to přesně na 45mm.
Pak jsem na to posadil tátu (110 kg) a průhyb byl jen 20 mm.
Pak jsem k němu přidal mojí přítelkyni (55 kg) a řetěz je totálně napnutej.
Takže mám obavu, abych při plně naložené motorce ve dvou a s bagáží při větším zhoupnutí řetěz nepoškodil.
PS. Hledal jsem, ale podobné téma jsem v diskuzi nenašel – kdyžtak mi odkažte

Díky R
 
xHackerM
#2 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
To je dobrý a vhodný dotaz. Napínám řetěz dle manuálu, tj. 35-45mm pro Dakara a neřeším zatížení.

Jak vy?
 
MMirek
#3 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
Na to jsem se tě ptal, když jsi dával fotku svojí motorky.Smile Podle mě, je ta motorka stavěná na určitou zátěž. A pokud je údaj napnutí 35-45mm, tak bych dal střed a neřešil to. Obzvlášť když se nic nepíše o zatížení, jako třeba u tlaku v pneu.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
michal krtek
#4 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:17

Příspěvků: 570
Registrace: 18.09.11
MMirek napsal:
Na to jsem se tě ptal, když jsi dával fotku svojí motorky.Smile Podle mě, je ta motorka stavěná na určitou zátěž. A pokud je údaj napnutí 35-45mm, tak bych dal střed a neřešil to. Obzvlášť když se nic nepíše o zatížení, jako třeba u tlaku v pneu.
PRO NEZNALE JE NA BOKU KYVNY TABULKAGrinGrin
 
hicks
#5 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:21
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
resim to.. u te napnutejsi hranice bych nejezdil PRELOZENEJ.

stredni hodnota na NALOZENI je samozrejme rozumna.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
stepan
#6 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:28
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
hicks napsal:
resim to.. u te napnutejsi hranice bych nejezdil PRELOZENEJ.


takže nejezdíš po obědě a po večeři?
 
http://kouzelnyzivot.cz
rampik
#7 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:31

Příspěvků: 33
Registrace: 23.04.08
Ja bych to taky zásadně neřešil. Ale ten rozdíl mi přišel poměrně velkej a trochu jsem tápal proč v manuálu je 35-45 a na kyvce 40-50. Detail, ale němci bývali pünktlich ne Smile
Já tedy mluvím o Dakaru. Možná to manuál uvažuje pro GS.
 
hicks
#8 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:33
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
rampik napsal:
Ja bych to taky zásadně neřešil. Ale ten rozdíl mi přišel poměrně velkej a trochu jsem tápal proč v manuálu je 35-45 a na kyvce 40-50. Detail, ale němci bývali pünktlich ne Smile
Já tedy mluvím o Dakaru. Možná to manuál uvažuje pro GS.


reprom ma PRESNE STEJNEJ rozdil mezi Reprom a Rider's manual i u osmikila.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Flare
#9 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:34
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 16.02.12
Proto se to šteluje zatížený posledních 20 let co jezdím na moto :-)
/Flare
 
rampik
#10 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:41

Příspěvků: 33
Registrace: 23.04.08
Flare napsal:
Proto se to šteluje zatížený posledních 20 let co jezdím na moto :-)


Jo na ČZ jsem to tak taky dělal, ale mrkni na foto kyvky - without load.
rampik přiložený následující obrázek:


[160.39Kb]
 
Flare
#11 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:49
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 16.02.12
To je naprosto v pořádku. Řetez se našteluje v běžným zatížení na tu hranici tak 3cm prohyb, a když slezu nesmí to být horší než na obrázku ... žádná věda ... ale přepnutej řetěz je hotší než lehce nedopnutej ...
/Flare
 
hicks
#12 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 13:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Flare napsal:
To je naprosto v pořádku. Řetez se našteluje v běžným zatížení na tu hranici tak 3cm prohyb, a když slezu nesmí to být horší než na obrázku ... žádná věda ... ale přepnutej řetěz je hotší než lehce nedopnutej ...


jako myslis S JEZDCEM?

to jsem v zivote neslysel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MMirek
#13 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
michal krtek napsal:
...u tlaku v pneu.

PRO NEZNALE JE NA BOKU KYVNY TABULKAGrinGrin


Já vím, mám tam 35-45 mm. Ale už se tam nepíše při jakém zatížení, jen že ten údaj je Without Unload.
Motorku jsem koupil a nekontroloval to a teď jsem zjistil, že je docela napnutej. Jen prstem jsem dal průvěs sotva 1-2cm. pray
Upravil MMirek dne 02.07.2012 14:07
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
Flare
#14 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 14:25
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 16.02.12
hicks napsal:
Flare napsal:
To je naprosto v pořádku. Řetez se našteluje v běžným zatížení na tu hranici tak 3cm prohyb, a když slezu nesmí to být horší než na obrázku ... žádná věda ... ale přepnutej řetěz je hotší než lehce nedopnutej ...


jako myslis S JEZDCEM?

to jsem v zivote neslysel.


Ano.
/Flare
 
hicks
#15 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Flare napsal:
hicks napsal:
Flare napsal:
To je naprosto v pořádku. Řetez se našteluje v běžným zatížení na tu hranici tak 3cm prohyb, a když slezu nesmí to být horší než na obrázku ... žádná věda ... ale přepnutej řetěz je hotší než lehce nedopnutej ...


jako myslis S JEZDCEM?

to jsem v zivote neslysel.


Ano.


GrinGrinGrinGrin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
mara
#16 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 17:37
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Grin To se musím naučit.
Když mi pan BMW F650GS řekne "kontroluj vůli řetězu na hlavním stojánku, průvěs 35 - 45 mm" tak to sundám ze stojanu kecnu na motorku a zavolám pomocníka na kontrolu a případné seřízení řetězu. Grin


Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
hicks
#17 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 17:39
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
mara napsal:
Grin To se musím naučit.
Když mi pan BMW F650GS řekne "kontroluj vůli řetězu na hlavním stojánku, průvěs 35 - 45 mm" tak to sundám ze stojanu kecnu na motorku a zavolám pomocníka na kontrolu a případné seřízení řetězu. Grin



a poradnej king... poradnej king to dela za jizdy PfftGrin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Flare
#18 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 18:20
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 16.02.12
Nerikam, ze to tak bmw chce po nas, ale ze to tak delam ... resp. nechavam udelat kamose co se stara pulce suzuki klubu o motorky ...
/Flare
 
rampik
#19 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 18:42

Příspěvků: 33
Registrace: 23.04.08
Mě ani tak nejde o to jestli měřím zatíženej nebo ne, ale jak se vyrovnat s tim rozdílem.
Příklad:
- jedu na dovolenou s babou + plná polní, kufry, topacase, tankvak, náplně (160-180 kg)
- ráno jí necham déle spát a půjdu se projet sám na lehko, ale ostřejc (80 kg)
- přece nebudu kvůli tomu nastavovat řetěz, když po snídani sbalíme cajky a pojedeme dál přetížený
- nebo jo
- a nebo mam jen zbytečný obavy

Dík

R
 
hicks
#20 
napínání řetězu x zatížení motorky
Přidané 02.07.2012 18:45
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
rampik napsal:
Mě ani tak nejde o to jestli měřím zatíženej nebo ne, ale jak se vyrovnat s tim rozdílem.
Příklad:
- jedu na dovolenou s babou + plná polní, kufry, topacase, tankvak, náplně (160-180 kg)
- ráno jí necham déle spát a půjdu se projet sám na lehko, ale ostřejc (80 kg)
- přece nebudu kvůli tomu nastavovat řetěz, když po snídani sbalíme cajky a pojedeme dál přetížený
- nebo jo
- a nebo mam jen zbytečný obavy
R


resis to dobre...

akorat na ranni projizdku to NEPRENASTAVUJ.

max az se vratis.. stejne pokud nepouivas Scott, tak budes rozhodne po dovolene napinat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 56
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI