Rozhodně zásadní je, že motor je stejný, koncečně změní sedlo to vypadá a bude origo kit na snížení. Elektronický featurky a jiný světla nejsou pro mě důležitý ... otázka zda udělali něco s podvozkem nebo na to nešahali.
Skoro mi přijde, že se poučili z kritických komentářů a mohlo by to být vychytanější. Blbý pro majitele je, že teď půjde dolů cena starších modelů hupem jak budou naskakovat nový facelifty.
Upravil Flare dne 02.07.2012 14:50
/Flare
svetlo muze byt novy tim, ze se nebude vypalovat... snad.
Upravil hicks dne 02.07.2012 14:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Podvozek je i o geometrii apod., nastavení tuhosti je fajn, ale další kurvítko na motorce .
Protiprokluz je otázka elektroniky asi jako ABS ... taky s pozdvozkem nic společnýho.
hele pokud jses purista, proc mas BMW?
na to jsou prece jine znacky...
navic ESA se kurvi pokud vim tak, ze prestaners mit moznost nastaveni podvozku... a tady pisou jen o dampingu, ne preload.
Preload umi tractive. a pristi rok udajne i vepredu.
ABS i protiprokluz neni rozhodne jen elektronika, ale i mechanika
A specialne prokluz pro zacinajici ridice VELMI vhodny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ten prokluz se chova stejne jak u Auta?
ubira to plyn a nejspis i brzdi.. alespon co vim u 12ky.
takze kdyz to vosolis na sterku, mokru atd.. NEMEL by sis namlejt.
zase to ale nedriftuje.. ale je to vypinatelne imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no to by se celkem hodilo kurna, chtelo by to aby meli vsechny masiny jak to maj treba skodovky - vse naplanvano nainstalovano chgces treba tempomat koupis jen packu zapojist a funguje
- nepsal jsem, že jsem purista :-) ... psal jsem, že je to potenciálně další kurvítko
- protiprokluzkluz nebude mechanika ale jen to ubere plyn, nevěřím, že je to napojené na brzdy ve smyslu přibrždování (předního?, zadního? kola) ... nechme se překvapit
Vypínatelné to bude, na šotolince je driftík potřebný :-)
- ESA je trochu o něčem jiném - samotný tlumič furt může být furt shit, jen je tam servoovládání někde ... /Flare
Mne se teda libi o moc vic nez puvodni. A ta hneda je fantasticka! Nezvykla, ale mne fakt bere a i zabahnena bude vypadat smrncovne. Jsem na to strasne zvedavej na zivo.
Navic se zda, ze nejaky ty drobnosti budou vychytany. Ano pro seriozni off to bude porad chtit zasah, ale i tak musim rict, ze mne osmikilo zacalo zase poradne brat.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Mne se teda libi o moc vic nez puvodni. A ta hneda je fantasticka! Nezvykla, ale mne fakt bere a i zabahnena bude vypadat smrncovne. Jsem na to strasne zvedavej na zivo.
Navic se zda, ze nejaky ty drobnosti budou vychytany. Ano pro seriozni off to bude porad chtit zasah, ale i tak musim rict, ze mne osmikilo zacalo zase poradne brat.
...zas takový odvaz to pořád není......a pokud neupraví skladbu komponentů, pořád to bude mrdka...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
ta broznzova nema chybu - na to se da rict jen : to chci ! :-)) skoda ze do toho uz nedali ten motor 900ccm :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Škoda, design i barva pěkné, ale aby šáhli trochu do podvozku, do motoru...ESA pouze na zadek, no nevím, asi bych chtěl už komplet podvozek, když měním elektronicky charakter podvozku, tak bych chtěl celého....
Ta motorka se mi líbí, ale čekal jsem od faceliftu víc.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
face mozna peknej , ale ty padaky teda nic moc ale jak piset chtelo by to upravit ten podvozek a skoda toho 900cm motora, jinak stejne si ji nekoupim tak je mi to asi fuk
Kdyby místo toho udělali 800-900ccm lehounkého terénně-cestovního boxera, splnily by myslím nejen můj sen.Takový R80Basic křížený HP2. Hmotnost do 180kg, těžiště a životnost boxera!!!,kolem 70-80 Ph, nádrž cestovní velikosti, bez potenciálně problémových elektronických hovadinek a kvalitní podvozek. Třeba se toho jednou dožiju
Left
Nedožiješ, s motorem z 800GS jsou plány na další využití, od Nudy přes úsporné koncepty aut a tak dál, budou se té linie držet si typuju. Ale já 800GS měl a po dost investicích se dá považovat za solidní motorku i do lehčího terénu, ale problémy s motorem a pár věcí, které by už v základu z té moto dělaly použitelný stroj nejen pro Hickse (sorry, nemohl jsem si odpustit) by se daly realizovat docela snadno.
Bohužel já prostě vidím BMW jako perfektního cesťáka s 1200GS, , RT, nebo pak silničku a silniční koráby s V6.
Pokud chci na "expedice" a do light terénu, stojí to hromadu peněz a na to tu jsou už jiné hotové stroje.
Osobně se teď spíš hoooodně moc těšim na nástupce 1200GS, doufám, že to nebude taky zklamání.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special