lidicky resil jste uz nekdo pripojeni dalsi zasuvky nebo zasuvek na masine pres relatko a spinaci skrinku.
Nechci to napojovat primo na baterku at to neni pod proudem porad a navic tam je menic na 5V kterej bude porad zrat energii kdyz to bude na baterce. Proto chci resit relatko jak sepne skrinka sepne se i zasuvka, ale nema schema elektriky a nevim zda to vubec pujde.
schrek napsal:
lidicky resil jste uz nekdo pripojeni dalsi zasuvky nebo zasuvek na masine pres relatko a spinaci skrinku.
Nechci to napojovat primo na baterku at to neni pod proudem porad a navic tam je menic na 5V kterej bude porad zrat energii kdyz to bude na baterce. Proto chci resit relatko jak sepne skrinka sepne se i zasuvka, ale nema schema elektriky a nevim zda to vubec pujde.
sikovnej 5V menic ti bez zatizeni nezere temer zadnou energii.. to uz mas vyssi samovybijeni baterie.
co muzes pouzit je ten ocasek na GPS, co je pod deklem u baterky.
ale byt tebou koupim KVALITNI miniUSB a dam to na batt.. maji to tak vicemene vsichni.
Upravil hicks dne 04.07.2012 10:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
me nejde jen o USB me jde spis o pridelani i klasicke velke ztasuvky a nechci to mit porad pod proudem a delat tam nejakej vipinac jeste na to je blbost, jde mi o to zda uz nekdo resil spinani at je to cehokoliv pres pridani relatka ke spinacce, kdy po zapnuti klicku se sepne a dany zarizeni zasuvka atd je pod proudem
schrek napsal:
me nejde jen o USB me jde spis o pridelani i klasicke velke ztasuvky a nechci to mit porad pod proudem a delat tam nejakej vipinac jeste na to je blbost, jde mi o to zda uz nekdo resil spinani at je to cehokoliv pres pridani relatka ke spinacce, kdy po zapnuti klicku se sepne a dany zarizeni zasuvka atd je pod proudem
hele o jake spinacce mluvis?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
normalni na zapalovani, ja sem to tak mel udelany na stare masine vlozim klicek a otocim zapnou se mi budiky atd. tim ze otocim klickem se sepne i relatko a pusti proud i do zasuvek
schrek napsal:
normalni na zapalovani, ja sem to tak mel udelany na stare masine vlozim klicek a otocim zapnou se mi budiky atd. tim ze otocim klickem se sepne i relatko a pusti proud i do zasuvek
no klidne se do toho vrtej.. mas tam EWS + to je cele canbus
takze asi tak 10x vetsi prasarna, nez to pripojit na baterku.
Upravil hicks dne 04.07.2012 11:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ak to nechceš cez poistku na priamo z aku, tak môžeš ten konektor na origo gps použiť na cieku relé.
Ale ja by som to dal napriamo lebo : môžeš cez to nabíjať aku bez can nabíjačky a môžeš to z rozumom použiť aj pri vypnutom zapalovaní napr. malé svetielko dobíjanie tlf. a podobne
a ešte domienka : bacha aké relé použiješ aby to nemalo "rázy" pri vypnutí a zapnutí.
Upravil Tryskac dne 04.07.2012 18:19
tak to vyskúšaj, sám som zvedavý čo to spraví, jednak funkčnosť svetiel kontroluje can a neviem akú zálohu prúdu môžeš zo zadného svetla použiť kedže je diodové.
A bud v predu rozšrotuješ káblový zvezok alebo budeš ťahať dróty zozadu okolo celej motorky. Hlavne že je vpredu volný konektor ...
Ked už tak to rozpichni na kábli do origo zásuvky, ak sa nepletiem, tak by to malo zniesť 10A
Upravil Tryskac dne 04.07.2012 20:47
schrek napsal:
Vymysleno jinak asi to napojim na napajeni zadniho svetla jak.otocim.klicek tak.se.to.sepne a.druhou dam.na baterku naprimo
tu co.budu mit USB ta pujde na to svetlo a.klasika pujde na baterku pres pojistku naprimo
a proc nepouzijes volny port co mas nad baterkou??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
no vubec nevim ze tam volnej port je nemam schema elektriky no tak pak je to jasny jak to udelat
no ja si rikam, proc nejdes cestou nejmensiho odporu 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
juknu na to sundam ten kryt a melo by to na me vykouknout ne , nemate nekdo to schema at ho nekde mam
v prvni rade vychazej z RepRomu.
+ asi budes muset nejak canu rict, at ti tam pusti proud...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak já tou cestou nejmenšího odporu šel, ten volný port co tam tak pěkně čouhá je opravdu funkční. Bohužel ne na trvalé připojení, např. nabíječky navigace, tak jako u klasické 12V zásuvky. Zprvu se to tváří, jako
že ano - zapnutý klíček, zapnutý port, vypnutý klíček vypnutý port. Ovšem třeba za 5 hodin se opět i bez zapnutého klíčku port objeví pod proudem a nabíječka cucá baterku. Vůbec jsem nepochopil systém tohoto samovolného zapínání portu a budu mooooc rád, když mi to někdo osvětlí. V Každém případě nejezdím-li alespoň jednou za 4 dny, vycucá mi, takto zapojená nabíječka navigace, baterku tak, že již nenastartuji :-((
Dakars napsal:
No tak já tou cestou nejmenšího odporu šel, ten volný port co tam tak pěkně čouhá je opravdu funkční. Bohužel ne na trvalé připojení, např. nabíječky navigace, tak jako u klasické 12V zásuvky. Zprvu se to tváří, jako
že ano - zapnutý klíček, zapnutý port, vypnutý klíček vypnutý port. Ovšem třeba za 5 hodin se opět i bez zapnutého klíčku port objeví pod proudem a nabíječka cucá baterku. Vůbec jsem nepochopil systém tohoto samovolného zapínání portu a budu mooooc rád, když mi to někdo osvětlí. V Každém případě nejezdím-li alespoň jednou za 4 dny, vycucá mi, takto zapojená nabíječka navigace, baterku tak, že již nenastartuji :-((
Dyť sem to už kdesi tady psal že je to zásuvka na h...o, ta origo; to tam musel vymyslet nějakej inženýr ten system ,zdravýho člověka by to tak zbytečně komplikovaně nenapadlo