Taaak jsem dneska po týdnu (kdy jsem minulý víkend najel přes 300km) přišel k motorce (800ka) a mrtvý budíky. Z ničeho nic, baterka by měla být realtivně nová (motorka je nová od března, stála sice na showroomu od podzima, ale stejně).
Každopádně nebylo nic připojeného na baterku ani jinde, jen zamčená - žádné alarmy apod.
Máte někdo podobnou zkušenost, případně tuchu zda něco zůstává pod napětím (imobilizer)? Rozhodně nic nezůstalo svítit, klasický zaparkování jako jindy.
Po napojení na kabely baterka na baterku se budíky chytly, nastartovat ale nešlo zatím ... uvidím po nabití, ale radost nemám.
jestli chces hod nam to o kanclu, poradne ti promerim baterku at zacnes tim nejjednodussim
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Teď je na relativně kvalitní nabíječce ... uvidíme co to provede, ale dík za nabídku.
jasne... merili jsme to uz par lidem odsud.
Mame nabijecku co zmeri NABOJ (tj. kapacitu baterie ) + samovybijeni.
Nez se v tom zacnes jakkoliv vrtat, doporucuju nejdriv zkontrolovat baterii.
Nemusi to byt alt... muze to byt i regl ci oboji.
Samotne nabiti vicemene nic neresi... jenom oddaluje problem. Rozhodne NIKAM DALEKO NA VIC NEZ DEN NEJEZDIT bez doreseni.
---
ja mam samozrejme uz druhej alt i regulator atd
Upravil hicks dne 07.07.2012 14:25
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
Štourat se v tom nebudu, je to v záruce a dám jim to tam, ať se pochlapí :-)
na batt je zaruka dost omezena... pozor na ceny v BMW.. to co stoji tady od Zetora tusim 1500, v BMW snad 3500 nebo tak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
To věřím že si řeknout, ale nečekám, že by po 3 měsících neuznali v Inveltu baterku pokud by byla špatná ...
tys to kupoval novy z inv? ja myslel, ze nejakej dovoz zanovni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pak to asi nema cenu nad tim moc badat... 3 mesice jsou dost malo.
ja myslel, ze ta motorka je minimalne rok stara.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
... pročítám ještě advrider a pod., jediný co mě napadá a proto jsem to i hodil sem je, že v 12V zásuvce byl zapojenej adaptér na nabíjení iPHonu, ale ten byl samozřejmě mimo kabel. Občas někdo píše, že mu to vycuclo baterku proto, že se pobláznil canbus když tam "viděl" odběr ... jen musí ale být v několika mA jen ...
/Flare
Flare napsal:
... pročítám ještě advrider a pod., jediný co mě napadá a proto jsem to i hodil sem je, že v 12V zásuvce byl zapojenej adaptér na nabíjení iPHonu, ale ten byl samozřejmě mimo kabel. Občas někdo píše, že mu to vycuclo baterku proto, že se pobláznil canbus když tam "viděl" odběr ... jen musí ale být v několika mA jen ...
jo to se muze stat.. jestli jsi to mel trvale, mohlo to mit tak mikroodber ze to CAN zapomel odpojit.. resp. ja uz tohle pozoroval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Flare napsal:
... pročítám ještě advrider a pod., jediný co mě napadá a proto jsem to i hodil sem je, že v 12V zásuvce byl zapojenej adaptér na nabíjení iPHonu, ale ten byl samozřejmě mimo kabel. Občas někdo píše, že mu to vycuclo baterku proto, že se pobláznil canbus když tam "viděl" odběr ... pokud tam ale není phone tak musí ale tam být v několika mA jen bych řekl ...
Navíc ta origo baterka je kdoví co, nevypadá ani na gelovku a jen 12Ah ... má někdo tip jaká největší gelovka se tam vejde? Aspoň 20Ah by to chtělo.
/Flare
Flare napsal:
Navíc ta origo baterka je kdoví co, nevypadá ani na gelovku a jen 12Ah ... má někdo tip jaká největší gelovka se tam vejde? Aspoň 20Ah by to chtělo.
neres nesmysly... hlavne to takhle nesmyslne nevybijej. Tu baterku tim hodne nicis.
Jestli chces upgrade, porid si li-ion kvuli hmotnosti.
20AH se ti tam samozrejme NEVEJDE. a i kdyby .. byla by tezka jako blazen.
Upravil hicks dne 07.07.2012 15:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jenom nahodím takovej špek pro inspiraci, jeden můj známí nacpal do staré emzety li-ion baterii z notebooku a fungovalo to hlavně ta úspora místa byla super
Flare napsal:
Když emzeta měla baterku jen na nastartování myslím ne? :-)
Nastartování? Jen pro jistotu, emzeta má nakopávačku a žádný startér :-D
Jestli jsi myslel buzení alternátoru tak ano, ale z nějakého záhadného důvodu chytí po delším roztláčení i bez baterky. Ta je tam hlavně potřeba pro udržení napětí při volnoběhu a chytání výkyvů v síti
I have a 2011 F800GS and had my Zumo plugged into the accessory plug that is on top of the battery. This is ran by CANBUS. I found my battery constantly draining down when the Zumo wasn't plugged into the bike and could check the plug with a test light and found that the CANBUS was not turning off. I think it was something in the voltage reducer for the Zumo that is tricking the CANBUS into staying on and draining my battery. I removed the Zumo from the onboard plug and wired straight to the battery and have not had this problem since.