Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
 
Koupit ci nekoupit Ladak
schrek
#1 
Přidané 10.07.2012 20:54
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Lidicky dostal jsem nabidku na Akrapovice i s homologacni vlozkou za cenovku kolem 9000,- ted mi jde zda se to vyplati investovat jestli pravdu nebude jen "lepsi " zvuk
 
http://
kim
#2 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 21:27
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Mno nevím jestli konkrétně u této motorky jde vylepšit zvuk laďákem,možná to bude jen víc ,,slyšet" a tím pádem nasírat okolí ale mohlo by to zlepšit vzhled no ale zase za ty lovehmm! Laďáky se mi líbí na čtyřválcových motorech tam to povětšinou zvuk zlepší-dodá to takovej závodní šmrnc ale např u jednoválců je to jen o kraválu-nic pěknýho -Jen můj názor který se nemusí shodovat s názory ostatníchSmile
 
TomR1
#3 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 21:29

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
U všech motorek co jsem kdy laďák měl a namontoval zákaznikum tak znatelnej přínos byl vždy nejmarkantnější u motocyklů s katalyzátorem což je logický.

Samozřejmě váhovej rozdíl....a pak motorka začne jít daleko líp do otáček-odezva plynu je daleko lepší a rychlejší reakce.

Další věcí je,že se motoru hodně ulevý teplotně-podstatně lepší odvod tepla od motoru což vidím jako další velikou výhodu....

Laďák je rozhodně o víc věcech než jenom o zvuku....je to na delší dobu,ale koupí rozhodně neprohloupíš a litovat nebudeš...

Tom
Upravil TomR1 dne 10.07.2012 21:31
 
pipo
#4 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 21:34
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
ja mel vzdy ladak jako posledni na seznamu doplnku, ale kdyz sem na osmikilo poridil vyfuk QD od Twalcomu, tak me jezdeni zaclo bavit jeste o stupen vic... zrovna osmikilo ma s originalem tak prisernej zvuk, ze to doporucuju.
na vykonu to ale nepoznas, pokud tam nedas i svody bez kataku a neupravis palivovou mapu, bez zmeny mapy se muze klidne stat, ze prubeh vykonu bude mit nejake diry... ale u toho akrapa bych se nebal.
 
pipo
#5 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 21:35
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
Zapomel jsem, ze s tim vyfukem QD/Twalcom tam muzes navic dat i symetricke kufry, coz mi prijde jako obrovska vyhoda! Vyfuk je malinkaty, pritom s tlumivkou nejak extremne nerve, spis jen hodi zvuk do basu.

 
pipo
#6 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 21:36
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
Diky predchozi zkusenosti ho ted jdu kupovat na HP2, takze se moc tesim na nejlepsi enduro s nejlepsim zvukem music
 
schrek
#7 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:23
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
pipo: vyfuky velikost neresim jelikoz mam origo kufry , ale o te moznosti vim ze to jde pak dat stejny kufry, kdybch je neml urcite bych dal ten ladak QD, jinak zmenit palivovou mapu mi muzou v BMW kdyz pojedu za mesic na garancku ne ?

nejde mi o vykon toho ma BMW az az , spis jak pisete nahore lechci, lepsi odvod splain atd
 
http://
hicks
#8 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:27
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
pipo napsal:
ja mel vzdy ladak jako posledni na seznamu doplnku, ale kdyz sem na osmikilo poridil vyfuk QD od Twalcomu, tak me jezdeni zaclo bavit jeste o stupen vic... zrovna osmikilo ma s originalem tak prisernej zvuk, ze to doporucuju.


to prvni je good, konec zase divnej.

naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#9 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:30
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
TomR1 napsal:
U všech motorek co jsem kdy laďák měl a namontoval zákaznikum tak znatelnej přínos byl vždy nejmarkantnější u motocyklů s katalyzátorem což je logický.

Samozřejmě váhovej rozdíl....a pak motorka začne jít daleko líp do otáček-odezva plynu je daleko lepší a rychlejší reakce.

Další věcí je,že se motoru hodně ulevý teplotně-podstatně lepší odvod tepla od motoru což vidím jako další velikou výhodu....

Laďák je rozhodně o víc věcech než jenom o zvuku....je to na delší dobu,ale koupí rozhodně neprohloupíš a litovat nebudeš...

Tom


jenomze oni se bavi imho o koncovce.

vyhozeni katu pro bezny jezdeni je podle mne prasarna nad prasarny a pokazdy kdyz jedu za takovym expertem, akorat mne to dozere.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
sanko
#10 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:31
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Mam jeden kvalitný na predaj nový bez homologizácie 100 éčok a je tvoj.
www.mastek.hu
 
pipo
#11 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
hicks napsal:
naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.


Ano, ale to bude jen lidem co tu motorku neslyseli s ladakem. Anebo blaznum co furt budou dokola tvrdit, ze prave ta jejich motorka je nejlepsi. IMHO to bzuceni vubec k takovemu peknemu velkemu enduru vubec nesedi. Jen muj nazor...
 
hicks
#12 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:48
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
pipo napsal:
hicks napsal:
naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.


Ano, ale to bude jen lidem co tu motorku neslyseli s ladakem. Anebo blaznum co furt budou dokola tvrdit, ze prave ta jejich motorka je nejlepsi. IMHO to bzuceni vubec k takovemu peknemu velkemu enduru vubec nesedi. Jen muj nazor...


spis Pipoune tvoje zavery jsou mistama dost divny... ten chraplavej zvuj s origo, mimochodem dost lehkou, koncovkou je podle mne naprosto v pohode.

ja netvrdim, ze moto je nejlepsi, jenom reaguju na ty obcas divny reci Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
pipo
#13 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 22:55
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
hicks napsal:
mimochodem dost lehkou

Asi jsi nedrzel v jedne ruce ladak a ve druhe origo, ze? :-)
nojo... moje divne reci Grin
 
hicks
#14 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 23:05
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
pipo napsal:
hicks napsal:
mimochodem dost lehkou

Asi jsi nedrzel v jedne ruce ladak a ve druhe origo, ze? :-)
nojo... moje divne reci Grin


zdyt jsme toti resili.. specialne oproti tve obliene 990, kde je uspora snad pred 10 kilo.. je to u osmikila v zasade celkem marginalni uspora... kolik to bylo? 1,2kg tusim?

cim usetris je liion/lipol baterka, pripadne topcase.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
3X
#15 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 10.07.2012 23:16
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
schreku, už to kup, ať se hicks a pipo furt nehádají GrinGrin
 
xavier
#16 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 11.07.2012 00:41
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
zvuk 800GS s origo vyfukem je desnej, to at se na mne nikdo nezlobi...a ze by orig.vyfuk vypadal nejak pekne,to se taky rict neda...
Jinak ja mam s ladakama smiseny zkusenosti,na nektery motorce super, na jiny zas nic moc a spis vyhozeny penize...
Aktualne 1250 GSA HP
 
hicks
#17 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 11.07.2012 07:47
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
xavier napsal:
zvuk 800GS s origo vyfukem je desnej, to at se na mne nikdo nezlobi...a ze by orig.vyfuk vypadal nejak pekne,to se taky rict neda...


tak treba majitel domu, kde sidlim, mne zrovna cca 2 tydny nazpet zase zastavil a rika, jakej to ma bozi zvuk (pan je motorkar)... a ja jsem uprimne na nej slysel spis chvalu i kdyzchapu, ze to je individualni.

co mi prijde dost obyc je treba origo zvuk 12ky

a co s tyce vzhledu, libi se mi Remus hexacone a truchu akrap. zbytek vetsinou nic moc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
TomR1
#18 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 11.07.2012 15:03

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
No za mě musím říct že mi kolem baráku jezdí 2x F800GS a oba bez ladáku a zvuk je teda dost mizernej,takovej vysavač,ale to je muj názor,někdo to muže vidět jinak.

Co se týká montáže kompletních svodů a tudíž vyndání Katu nevím proč by to měa bejt prasárna,ale budiž-opět věc názoru.

Mimochodem u něktzerých motorek se to dělalo i kvuli dostupnosti pouze olovnatého benzinu ve východních zemích...taky třeba důvod.A hlavně jak píšu-rozdíl je to potom užasnej oproti klsickýmu svodu s katem a to zejména u jednoválců-tam je to asi nejmarkantnější ta ochota motoru se točit.

Tom
 
Vjetrnik
#19 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 11.07.2012 15:50
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
TomR1 napsal:
Co se týká montáže kompletních svodů a tudíž vyndání Katu nevím proč by to měa bejt prasárna......


...je to přeci neekologický, zabíjíš tím nebohá zvířátka....Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#20 
Koupit ci nekoupit Ladak
Přidané 11.07.2012 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
TomR1 napsal:


Co se týká montáže kompletních svodů a tudíž vyndání Katu nevím proč by to měa bejt prasárna,ale budiž-opět věc názoru.

Mimochodem u něktzerých motorek se to dělalo i kvuli dostupnosti pouze olovnatého benzinu ve východních zemích...taky třeba důvod.A hlavně jak píšu-rozdíl je to potom užasnej oproti klsickýmu svodu s katem a to zejména u jednoválců-tam je to asi nejmarkantnější ta ochota motoru se točit.

Tom


ja psal pro NORMALNI jezdeni, zvlast po silnici.

Pouziti na cestach kde je hroznej benzin NAPROSTO chapu.


a proc je to prasarna? protoze to casto vylozene smrdi + z toho jdou celkem sr*cky.

Zrovna nedavno jsem nekde cetl, jak 3% aut bez katu, co najedou 1% kilometru dela 70% emisi buhviceho.

Jedinej efekt jakej to bude mit je ze policajti si o to driv poridej mobilni merici stanice a budou nas buzerovat vsechny.
Upravil hicks dne 11.07.2012 15:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 43
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI