Lidicky dostal jsem nabidku na Akrapovice i s homologacni vlozkou za cenovku kolem 9000,- ted mi jde zda se to vyplati investovat jestli pravdu nebude jen "lepsi " zvuk
Mno nevím jestli konkrétně u této motorky jde vylepšit zvuk laďákem,možná to bude jen víc ,,slyšet" a tím pádem nasírat okolí ale mohlo by to zlepšit vzhled no ale zase za ty love Laďáky se mi líbí na čtyřválcových motorech tam to povětšinou zvuk zlepší-dodá to takovej závodní šmrnc ale např u jednoválců je to jen o kraválu-nic pěknýho -Jen můj názor který se nemusí shodovat s názory ostatních
U všech motorek co jsem kdy laďák měl a namontoval zákaznikum tak znatelnej přínos byl vždy nejmarkantnější u motocyklů s katalyzátorem což je logický.
Samozřejmě váhovej rozdíl....a pak motorka začne jít daleko líp do otáček-odezva plynu je daleko lepší a rychlejší reakce.
Další věcí je,že se motoru hodně ulevý teplotně-podstatně lepší odvod tepla od motoru což vidím jako další velikou výhodu....
Laďák je rozhodně o víc věcech než jenom o zvuku....je to na delší dobu,ale koupí rozhodně neprohloupíš a litovat nebudeš...
ja mel vzdy ladak jako posledni na seznamu doplnku, ale kdyz sem na osmikilo poridil vyfuk QD od Twalcomu, tak me jezdeni zaclo bavit jeste o stupen vic... zrovna osmikilo ma s originalem tak prisernej zvuk, ze to doporucuju.
na vykonu to ale nepoznas, pokud tam nedas i svody bez kataku a neupravis palivovou mapu, bez zmeny mapy se muze klidne stat, ze prubeh vykonu bude mit nejake diry... ale u toho akrapa bych se nebal.
Zapomel jsem, ze s tim vyfukem QD/Twalcom tam muzes navic dat i symetricke kufry, coz mi prijde jako obrovska vyhoda! Vyfuk je malinkaty, pritom s tlumivkou nejak extremne nerve, spis jen hodi zvuk do basu.
pipo: vyfuky velikost neresim jelikoz mam origo kufry , ale o te moznosti vim ze to jde pak dat stejny kufry, kdybch je neml urcite bych dal ten ladak QD, jinak zmenit palivovou mapu mi muzou v BMW kdyz pojedu za mesic na garancku ne ?
nejde mi o vykon toho ma BMW az az , spis jak pisete nahore lechci, lepsi odvod splain atd
pipo napsal:
ja mel vzdy ladak jako posledni na seznamu doplnku, ale kdyz sem na osmikilo poridil vyfuk QD od Twalcomu, tak me jezdeni zaclo bavit jeste o stupen vic... zrovna osmikilo ma s originalem tak prisernej zvuk, ze to doporucuju.
to prvni je good, konec zase divnej.
naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
U všech motorek co jsem kdy laďák měl a namontoval zákaznikum tak znatelnej přínos byl vždy nejmarkantnější u motocyklů s katalyzátorem což je logický.
Samozřejmě váhovej rozdíl....a pak motorka začne jít daleko líp do otáček-odezva plynu je daleko lepší a rychlejší reakce.
Další věcí je,že se motoru hodně ulevý teplotně-podstatně lepší odvod tepla od motoru což vidím jako další velikou výhodu....
Laďák je rozhodně o víc věcech než jenom o zvuku....je to na delší dobu,ale koupí rozhodně neprohloupíš a litovat nebudeš...
Tom
jenomze oni se bavi imho o koncovce.
vyhozeni katu pro bezny jezdeni je podle mne prasarna nad prasarny a pokazdy kdyz jedu za takovym expertem, akorat mne to dozere.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.
Ano, ale to bude jen lidem co tu motorku neslyseli s ladakem. Anebo blaznum co furt budou dokola tvrdit, ze prave ta jejich motorka je nejlepsi. IMHO to bzuceni vubec k takovemu peknemu velkemu enduru vubec nesedi. Jen muj nazor...
hicks napsal:
naopak dost lidem se origo osmikilo zvuk DOST libi.
Ano, ale to bude jen lidem co tu motorku neslyseli s ladakem. Anebo blaznum co furt budou dokola tvrdit, ze prave ta jejich motorka je nejlepsi. IMHO to bzuceni vubec k takovemu peknemu velkemu enduru vubec nesedi. Jen muj nazor...
spis Pipoune tvoje zavery jsou mistama dost divny... ten chraplavej zvuj s origo, mimochodem dost lehkou, koncovkou je podle mne naprosto v pohode.
ja netvrdim, ze moto je nejlepsi, jenom reaguju na ty obcas divny reci
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi jsi nedrzel v jedne ruce ladak a ve druhe origo, ze? :-)
nojo... moje divne reci
zdyt jsme toti resili.. specialne oproti tve obliene 990, kde je uspora snad pred 10 kilo.. je to u osmikila v zasade celkem marginalni uspora... kolik to bylo? 1,2kg tusim?
cim usetris je liion/lipol baterka, pripadne topcase.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zvuk 800GS s origo vyfukem je desnej, to at se na mne nikdo nezlobi...a ze by orig.vyfuk vypadal nejak pekne,to se taky rict neda...
Jinak ja mam s ladakama smiseny zkusenosti,na nektery motorce super, na jiny zas nic moc a spis vyhozeny penize...
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
zvuk 800GS s origo vyfukem je desnej, to at se na mne nikdo nezlobi...a ze by orig.vyfuk vypadal nejak pekne,to se taky rict neda...
tak treba majitel domu, kde sidlim, mne zrovna cca 2 tydny nazpet zase zastavil a rika, jakej to ma bozi zvuk (pan je motorkar)... a ja jsem uprimne na nej slysel spis chvalu i kdyzchapu, ze to je individualni.
co mi prijde dost obyc je treba origo zvuk 12ky
a co s tyce vzhledu, libi se mi Remus hexacone a truchu akrap. zbytek vetsinou nic moc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No za mě musím říct že mi kolem baráku jezdí 2x F800GS a oba bez ladáku a zvuk je teda dost mizernej,takovej vysavač,ale to je muj názor,někdo to muže vidět jinak.
Co se týká montáže kompletních svodů a tudíž vyndání Katu nevím proč by to měa bejt prasárna,ale budiž-opět věc názoru.
Mimochodem u něktzerých motorek se to dělalo i kvuli dostupnosti pouze olovnatého benzinu ve východních zemích...taky třeba důvod.A hlavně jak píšu-rozdíl je to potom užasnej oproti klsickýmu svodu s katem a to zejména u jednoválců-tam je to asi nejmarkantnější ta ochota motoru se točit.
Co se týká montáže kompletních svodů a tudíž vyndání Katu nevím proč by to měa bejt prasárna,ale budiž-opět věc názoru.
Mimochodem u něktzerých motorek se to dělalo i kvuli dostupnosti pouze olovnatého benzinu ve východních zemích...taky třeba důvod.A hlavně jak píšu-rozdíl je to potom užasnej oproti klsickýmu svodu s katem a to zejména u jednoválců-tam je to asi nejmarkantnější ta ochota motoru se točit.
Tom
ja psal pro NORMALNI jezdeni, zvlast po silnici.
Pouziti na cestach kde je hroznej benzin NAPROSTO chapu.
a proc je to prasarna? protoze to casto vylozene smrdi + z toho jdou celkem sr*cky.
Zrovna nedavno jsem nekde cetl, jak 3% aut bez katu, co najedou 1% kilometru dela 70% emisi buhviceho.
Jedinej efekt jakej to bude mit je ze policajti si o to driv poridej mobilni merici stanice a budou nas buzerovat vsechny.
Upravil hicks dne 11.07.2012 15:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2