dekuji, z reakci zde na foru mi vse stacilo, aspon vim, jakou inteligenci je to zde opredene a ze neni o co stat. Vulgarni vyrazi jsou zde standardni k uvitani mozneho noveho navstevnika, coz jiste dodava vysoke sebevedomi tem, ktere chybi.
Upravil ANTIbmw dne 18.07.2012 14:06
jenikgs napsal:
Cus vsem... je mi trapne to napsat, ale coz....jelikoz jsem na GS foru...
Dumam co mam koupit - 800GS, Tige 800XC, XT1200Z, Adventure 990 a je mi sice jasne co mi doporucite , ale rad bych si udelal vlastni nazor. Vsechny motorky krome 800GS jsem testnul a udelal pokud mozno objektivni mini-recenzi.
800GS vs. SuperTenere vs. 990 jsou DOST odlisny motorky...
abys byl s osmistovkou spokojenej musis vylozene chtit to, v cem je dobra (hodne nizka spotreba, nizke teziste, 21ka vepredu, velkej displej, velkej rejd, vaha, znacka)... a byt pripravenej vysolit dalsich X desitek tisic za podvozek, pokud to chces podvozkove dostat na uroven 990
jinak s dost velkou pravdepodobnosti skoncis jako nektera vecne nespokojena trdla tady na foru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Baworáka má každej. Buď originální a kup si 990 adv.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
zalezi i na tvych finacnich moznostech a jestli kupujes novou nebo starsi, ja se rozhodoval mezi 800GS a 800XC a nakonec to vyhrala 800GS jelikoz mela vice kladu nez 800XC
schrek napsal:
zalezi i na tvych finacnich moznostech a jestli kupujes novou nebo starsi, ja se rozhodoval mezi 800GS a 800XC a nakonec to vyhrala 800GS jelikoz mela vice kladu nez 800XC
Triumpha bych si nekoupil, uz jenom kvuli neoddelene podsedlovce a slabemu dilenskemu zpracovani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dedkoid napsal:
Měl jsem 800kilo 2 roky a už bych si ho nekoupil. Na dálnici to nejede a jak píše Hicks tak na pořádný terén to není.
jo a pokud chces jezdit jenom dalnici / teren / dalnici / teren / dalnici / teren tak na to osmikilo taky neni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tenhle je taky od vas?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kdybys napsal 800tiger vs 800gs nebo 12xtz vs 12gs pochopil bych. KTM nejde zařadit nikam, srovnat s ničím.
800- silnice, střední terén, nízká spotřeba: za dalších 100 tis z ní udeláš skvělý stroj.
12gs,xtz- silnice,dálnice,dlouhé přesuny,lehčí terén
Ktm- terén,žere trávu kolem silnice takže silničáři nemusí sekat,rychlost,výkon,zábava
Domluv si testovací jízdy někde v praze. Já osobně bych ti motorku nepujcil . Z fóra může psát kdokoli. Nic ve zlým.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Si tam zajdi a domluv si to osobně ne. To snad není problém? Nebo se zeptej v novém motogartu?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
vše vyzkoušej a uvidíš, já mám za sebou 3 sezóny na Varanovi (polohroch, jen na silnice), jednou jsem zkusil Triumph Tiger (hnus), sezónu na R1100GS (hroch, ale umí se ušpinit) a letos jsem pořídil 990A (zatím PORNO )
VasekPraha přiložený následující obrázek:
[188.48Kb]
Upravil VasekPraha dne 17.07.2012 10:52
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Rad bych touto cestou oslovil nekoho z Prahy a blizkeho okoli, kdo by mi venoval nejake 2hod na pokec a zapujceni na par kilometru.
jenikgs napsal:
pokud se nikdo nenajde, tak se neda nic delat.... U nas na Supertenere si pomahame po vsech strankach
hmmm, zajímavý způsob komunikace
asi se tu za ty dvě hodinky prostě neobjevil ten, kdo by Ti pomohl, tak si hezky flusni, ulevilo se Ti?
Přijeď do Hradce K. (na motorce či študákama za 80 káčé s kafem a novinama), slož záložku na spoluúčast na havarijko + 20K na případnou amortizaci a svez se na KTM 990 Adventure, rád Ti ji půjčím, ale má docela ostrou odezvu na plyn...
snad Ti ze supertenére taky dá někdo takovou nabídku
ono je docela normální půjčovat stroje za čtvrt milionu člověku, co napsal všehovšudy pět příspěvků do fóra a nezná mě a já jeho, jo to by se VÁM tam v supertenére stát nemohlo, aby se nad tím někdo byť jen pozastavil
kontakt na mě je v profilu, ale třeba najdeš většího střelce, kterej Ti půjčí 990A jen tak, já Tě neznám, takže jen za těchto podmínek, ber, nebo nech být, za půjčení nic nechci
abych Tě parafrázoval, když nebudeš chtít, tak se nedá nic dělat...
držím palec, aby jsi dobře vybral
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
VasekUzNeBohnice napsal:
asi se tu za ty dvě hodinky prostě neobjevil ten, kdo by Ti pomohl, tak si hezky flusni, ulevilo se Ti?
asi tak.. ja moto pujcuju celkem casto, ale jen vybranym jedincum a rozhodne ne lidem, co neznam.
Upravil hicks dne 17.07.2012 10:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jasny s pujcovanim masiny je to vzdy problem , ta je sebeleposi jezdec muze to spatnou a neni to masina za 50 tis ze, jestli chces 800GS ti pujcim ale slozit zalohu 25tis,- tak jak je to v bazarech tam ti ani nepujci kdyz nedas celou cenu , jinak zastav se osobne v inveltu nebo ted v tom novym moto**** je tu na to reklama maj tam psany testovaci jizdy
jinak 800XC sem vyradil ja z techto duvodu = slozity prepakovani pres asi 4 kloubiky mel bych z toho strach zese to casem vysere, strasne topi na nohy a hlaven nekoupil bych nic co je na trhu sotva rok a pul nejlip 3 a vice
jenikgs napsal:
pokud se nikdo nenajde, tak se neda nic delat.... U nas na Supertenere si pomahame po vsech strankach
Nenajde radou nebo půjčením mašiny? Radit těžko -musíš mít sám představu co chceš jezdit a na čem; nevím jak to mají jiní ale já prostě od mládí vím co asi chci jezdit tj 80-90 % silnice zbytek nezpevněné a polní lesní cesty zkrátka možnost volby a co se motorky týká už při pohledu na fotky a čtení parametrů vím- jo to je ona, svezení je už dodatek který mě ujistí ,zatím jsem se vždy instinktem trefil a byl s výběrem spokojen Pak jsou i tací co vybírají podle toho kolik to stojí a hlavně ať sousedi padnou na prdel jakou mám drahou motorku ale to snad nebude tvůj případ.
PS. motorku bych taky nepujčil leda proti adekvátní částce na pořízení jiné v krajním případě.