Vlákno číslo 399!! http://www.advrid...mp;page=27F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Jinak že se to má vys... se v podstatě zjistit nedá. Pomoci by mohl led indikátor stavu baterie(voltmetr):
Jakmile začne svítit jen 1 zelená led dioda, je problém. Nevypínat motor, odpojit žárovku a dostanete hodinu jízdy k dobru.
Koupit lze např zde: http://motoshop.m...cerny.htmlF800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Převinutý stator: http://www.advrid...tcount=253F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakať A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.
Myslím že nejvíc to dostává teplotní dávky při pomalém pojíždění ve městě v letních hicech a stání např na semaforech s nastartovaným motorem ;není tam žádné proudění = chlazení vzduchem a altik se peče,to omotání svodů nějakou ,,azbestovou" tkaninou jako to bývá např u Hariků vidím jako zatím nejlepší řešení,jak účelem tak estetikou
servisak napsal:
Kdyby to někoho nedej bože potkalo tak mám pána co to přemotává a dělá naprosto luxusní prácičku.
tak ja jsem jasnej adept.
...aneb.. kdo nema treti alt, je ho*no osmikilar
Upravil hicks dne 03.08.2012 19:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
me smysl to merit bezkontaktnim teplomerem.
ak som to dobre pochopil, chcel si napísať : má zmysel merať to bezkontaktným teplomerom.
Vy sa ale bojíte o svoje paprčky čo?
Vieš čo je emisivita povrchu a ako je závislá aj na uhle dopadu meracieho paprsku na povrch? Ak máš možnosť merať infrákom za aspoň 1 000 eur a vieš to tak prosím, ale ak nejakým za 100e. tak Ti to tiež povie len približný rozdiel medzi teplotou deklov.
Ked už niekto prekoná strach zo sebapoškodenia, tak pravdepodobne príde tiež na to, že alt je daleko teplejší ako olej.
Lebo ak by alt mal iba teplotu oleja, tak by na ňom nezhorela izolácia vinutia ani keby bola z mastného papiera.
Sanko máme alternátor - po starom magneto kde budenie je zaobstarané pernamentnými magnetmi. Teda nie je regulovateľný magnetický tok a tým platí že čím vačšie otáčky, tak tým vačší výkon AJ KED HO NEPOTREBUJEš.
Prebytočný výkon sa v regleri premieňa na teplo - preto je rebrovaný a na mieste kde ho dobre chladí. Tomuto sa hovorí "skratová regulácia" /Nadpetie sa skratuje na kostru/
Takže paradoxne čím viacej spotrebičov pustíš, tým viacej znižuješ teplotu regulátora a tým ho šetríš - samozrejme spotrebičov nemôže byť viac ako dostupný prebytok výkonu.
Upravil Tryskac dne 03.08.2012 21:06
kim napsal:
Kde sehnat tu omotávku neví tady někdo??
Kim napríklad na stránke ktorú si sem zavesil http://www.speedp...2_414.html
Swat vdaka za tie odkazy /ked to na hicksa bolo veľa/
Nový dizajn len potvrdzuje moju domienku o stiesnenom priestore a slabom chladení. Nový rotor má otvory a umožňuje odvetranie cievok ktoré sú natesno uzavreté medzi rotorom a deklom.
Keby si v rotaxe spomenuli /a aj miestni harcovníci/ prečo odvzušnenie jednobuchu 650gs robili práve z oblasti altu možno by bolo po problémoch.
Myslím si, že takáto úprava by odstránila problém a uvažujem o nej, no zatiaľ neviem posúdiť jej negatíva. Daľšia čiastočná pomôcka by bol "usmerňovač vzduchu" ale k axiálnej - čelnej ploche dekla.
Už som trošku sarkastický, ale som rozčarovaný z tolkých jalových rečí miesto toho aby ste skúsili "meranie teploty" ktoré zvláda aj dojčiaca matka.
Upravil Tryskac dne 03.08.2012 21:39
servisak napsal:
Kdyby to někoho nedej bože potkalo tak mám pána co to přemotává a dělá naprosto luxusní prácičku.
Aj by to tam mohlo aj niečo vydržat ako originál ? Už ked je to v tom motore na takom fajnom teplom mieste.
Na jednom z těch anglických odkazů je, že jsou tam 200C rated wires (to by chtělo ověřit) takže to má vydržet teplotu 200°C po dobu danou normou a špičkově i něco víc. To už je docela dost, ale dalo by se to převinout něčím ještě odolnějším. Otázka je jestli se to tam vejde a taky kolik to bude stát peněz.
co vypinas??? jako motor??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
swat napsal:
A co si myslíte o odebrání té jedné fázi?
podle mě to bude namáhaný jestě víc o dvou fázích proto jsou tři ty fáze. tenhle systém je zkravovej a z altíku leze až v 60v
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Vcera som sa fakt presvečil že to až taká hypotéza nebude a na jednom fore som čítal , chlapík to meral, že po krátkej jazde mal na dekli spojky 47C a na druhej 85C , po dlhšej jazde sa to podla mna prehreje celé ale nejaké rozdily tam určite budú.
Ja to budem asi riešiť obalením výfuku,aspon niečo možno len placebo , kedže tu zmienované "rebrovanie" rotoru nemám možnosť spraviť. A po dosiahnutí cca 55000km si
Ani si nemyslím že ten Alt sa dá nejakými upravami extra zachrániť , tam je to súčet teplotných zmien a podla mna aj vibrárácií a jednoducho má určitú životnosť a mali tam dať Rotaxáci dačo kvalitnejšie resp. inak nadimenzované. Možno nejaký " prevíjač motorov" doma urobí lepší ako je origo.
Upravil swat dne 04.08.2012 13:59