Zdravím všechny okolo, po pročítání diskusí na celém netu jsem trochu jalovej. Jak je to s tím zastavováním motorek a kontrolou homologace výfuku? V německu, rakousku apod?
Chci upřesnit: zastavili a pokutovali někdy někoho tady z GSkářů v rajchu nebo osterajchu s nehomologaovanym vejfukem, který byl stišen na úroveň originálu?
Nemyslim tim historky o lehnách s laďákama, nebo chopperech s otevřenejma rourama. Tam to chápu, policie musí konat, aby si místní. nestěžovali
Osobne jsem projel uz kus evropy s homologovanejma vejfukama a nikdo, nikdy se o vejfuk nezajímal. Nikoho koho znám nekontrolovali.
Uvažuju a asi mě nutnost donutí pořídit si užší vejfuk kvůůli nerozvážně nakoupeným symetrickým kufrům. Bohužel výrobci z itálie mají v srpnu leháro, lazer má vyprodáno, a stejně žádnej obchodník si vejfuky skladem nedrží. takže konec příštího týdne, kdy razím směr francie se blíží rychlejc než se nějakej úzkej homologáč dá sehnat,
Upravil Jovan dne 08.08.2012 13:40
Zkusenost kamarada: pri ceste se mu vyklepala z Hornetu 900 jedna tlumici vlozka z homologovanyho vyfuku. Pri kontrole musel nechat motorku stat na miste dokud to nedoresi.
Me pri kontrole v D koumali atest na vyfuku. Koukali pod kufry, videli neoriginal Leo Vince a sli hledat atest.
me v Nemecku zastavili a hned sli na vejfuk co me dostalo tak meli slozky s fotkama vejfuku co je homologovany a co ne , ani se nedivali zespoda jen okontrolovali fotku rekli dobry a jel jsem dal
kamarad ma neorigo vyfuk nehomologovanej a nechal si tam vypalit na laseru homologacni znacku z vyfuku co ma jeho kolega jen ho ma homologovanej, ale nereknu ti znacku
Osobni zkusenost v Rakousku a ladakem Remus Revolution s tlumivkou... s kamosem nas zastavili, koukli jestli mame tlumivky a nechali nas jet dal.
Jiny kamos na dovolene mel zase zkusenost, ze ho v AT zastavili, tlumivku mel v kufru.. a kdyz se vymluvil ze ji zapomnel namontovat, tak ho stejne nenechali pokracovat v jizde.
Hmm takovejch spatnej zkusenosti jsem necekal. Ja projel uz taky kus evropy a nikdy zadnej problem. Cestou jsem potkaval opravdu hodne chopperu i sportu co melo ladaky urcite bez tlumivky. Asi to nejak zprisnili. Kazdopadne dnes bych bral jen ladak s homologaci at je klid i na dusi,prece jen to muze pekne pokazit dovolenou.
Aktualne 1250 GSA HP
nForger napsal:
Osobni zkusenost v Rakousku a ladakem Remus Revolution s tlumivkou... s kamosem nas zastavili, koukli jestli mame tlumivky a nechali nas jet dal.
Jiny kamos na dovolene mel zase zkusenost, ze ho v AT zastavili, tlumivku mel v kufru.. a kdyz se vymluvil ze ji zapomnel namontovat, tak ho stejne nenechali pokracovat v jizde.
A měli jste homologovany vejfuky nebo jen zatlumeny neofiko ladaky?
Ja kazdopadne vzdycky sel po homologovanym ladaku uz proto, ze mam dojem, ze cim vic homologace, tim zpravidla lepsi vyrobce, tim vic zkusenosti vyrobce a tim i vetsi pravdepodobnost, ze vedi co delaji, jejich vykuk nebude mit negativni vliv na chovani, spotrebu, spatnou krivku vykonu apod.
Alda napsal:
Zkusenost kamarada: pri ceste se mu vyklepala z Hornetu 900 jedna tlumici vlozka z homologovanyho vyfuku. Pri kontrole musel nechat motorku stat na miste dokud to nedoresi.
Me pri kontrole v D koumali atest na vyfuku. Koukali pod kufry, videli neoriginal Leo Vincea sli hledat atest.
Alda napsal:
Zkusenost kamarada: pri ceste se mu vyklepala z Hornetu 900 jedna tlumici vlozka z homologovanyho vyfuku. Pri kontrole musel nechat motorku stat na miste dokud to nedoresi.
Me pri kontrole v D koumali atest na vyfuku. Koukali pod kufry, videli neoriginal Leo Vincea sli hledat atest.
Co je to neoriginal Leo Vince?
Videli neoriginalni vyfuk vyrobeny firmou Leo Vince. Nepripada mi to az tak nesrozumitelny.
nForger napsal:
Osobni zkusenost v Rakousku a ladakem Remus Revolution s tlumivkou... s kamosem nas zastavili, koukli jestli mame tlumivky a nechali nas jet dal.
Jiny kamos na dovolene mel zase zkusenost, ze ho v AT zastavili, tlumivku mel v kufru.. a kdyz se vymluvil ze ji zapomnel namontovat, tak ho stejne nenechali pokracovat v jizde.
A měli jste homologovany vejfuky nebo jen zatlumeny neofiko ladaky?
Homologovany.. ale to ani nezkoumali, jen koukli, jestli tam mame tlumivky.. Mam za to, ze kdybychom meli vyfuk home-made a meli tam tlumivku, tak by nas taky nechali jet.
Uz jsem to sem nekam psal, zazil jsem kontrolu v Nemecku kolem Bad Reichenhall. Staveli jenom motorky, sbirali je vsechny z obou smeru, kontrolovali homologace na kufrech, vyfucich a treba i brzdovych hadicich. Dva kluci z Prahy tam zrovna s nejakejma silnicema platili pokutu za vyfuky. Ja byl ok - vsechno origo.
alesvagner přiložený následující obrázek:
[185.78Kb]
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
A co situace Laďak s homologací do kterýho vložka neexistuje(nelze do něj vložku dat ani vyndat)? Berou to v potaz?Prototže z diskuze vyplynulo, že první co je zajímá je vložka.
U me sli jen po cislech - homologacnich znackach. Az pak se ptali, jestli jsem z toho vyfuku neco nevyndal, rekl jsem ze ne, bylo to i zrejme ze stavu motorky, ze je origo. Ostatnim i merili hluk s takovym pristrojem s mikrofonem, me ne.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
PavelSv napsal:
A co situace Laďak s homologací do kterýho vložka neexistuje(nelze do něj vložku dat ani vyndat)? Berou to v potaz?Prototže z diskuze vyplynulo, že první co je zajímá je vložka.
Podle mne výfuk s homologací na silniční provoz nemůže být bez vložky, leda by i bez ní splňoval hlukové limity. Jinak by nemohl dostat homologaci.