Rozdíly v motoru jsou, má třeba jiné časování ventilů a hlavně to má dva karburátory místo vstřiku se všema nevýhodama, kámoš co to má si na ně dost stěžuje.
Za padesát papírů malý GS asi nekoupí ale když už tak neberte STčko, přední guma 18" a blbě se na to schání gumy, radši obyč F650
Ta transka fakt není špatná.....mrkni na net. Něco tam určitě je.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ja jsem sní spokojenej. Je to starší stoj se všema mouchama. Zub času je mocný takže ti začnou odcházet různá těsnění, ložiska, regulátor (pokud není umístěn venku) sem tam je uklepanej šroub, tu pozlobí zlomenej kabílek atd. Jinak mechamický věci jsou fakt bytelný a ten motor skousne hodně tisíc km a je k neutahání. Na normální ježděn úplně v poho. Ceny náhradních dílů jsou celkem ucházející. Navíc v Německu jich jezdí jak u nás Jawinek tak zdroj dílů je.
Jinak při koupi postupuj jako u jiních motorek. zkoukni karbce jesli neprosakujou ti příruby, vůle v krku řízení.
Jestli nemá venku regulátor tak si pořid rovnou novej
koukni na konektory elektriky pod sedlem, tam dostávaj zabrat a jsou často připečené
Úplně normální jsou kovové rány při řazení.
18 palců kolo neva, tady určitě někdo bude prodávat 19
Transalpa moc nedoporučuji, je tam takovej zvlášní posez a je to těžký, ale jde o zvyk
Kuci napsal:
Ja jsem sní spokojenej. Je to starší stoj se všema mouchama. Zub času je mocný takže ti začnou odcházet různá těsnění, ložiska, regulátor (pokud není umístěn venku) sem tam je uklepanej šroub, tu pozlobí zlomenej kabílek atd. Jinak mechamický věci jsou fakt bytelný a ten motor skousne hodně tisíc km a je k neutahání. Na normální ježděn úplně v poho. Ceny náhradních dílů jsou celkem ucházející. Navíc v Německu jich jezdí jak u nás Jawinek tak zdroj dílů je.
Jinak při koupi postupuj jako u jiních motorek. zkoukni karbce jesli neprosakujou ti příruby, vůle v krku řízení.
Jestli nemá venku regulátor tak si pořid rovnou novej
koukni na konektory elektriky pod sedlem, tam dostávaj zabrat a jsou často připečené
Úplně normální jsou kovové rány při řazení.
18 palců kolo neva, tady určitě někdo bude prodávat 19
Transalpa moc nedoporučuji, je tam takovej zvlášní posez a je to těžký, ale jde o zvyk
Díky..zítra se na ní jedu mrknout a nejspíš i koupit...
V ZADNYM pripade tohohle srače nekupuj !! - je to braska pegasa 650 - zkrátka pegaso "s vrtulí" coz po 5lety zkusenosti klasifikuji jako nejhorsi motorku všech dob ! :-)) , jen ve zkratce - ma to 80% dilu společných s pegasem vyjižďelo to ze stejne fabriky a ze stejné linky ! a dělali to taliáni a v itálii - což snad už samo o sobě mluví za vse - motor je nepředstavitelně rozežraný - pod 6 s tim umi jen kochači a 8 je bězný a ani pružnost není buhvíjaká (spíš otřesná) je to těžký a ma to taliánskou elektriku ! , když v bávu zjistily "že takhle ne soudruzi" rozloučily se s taliánama a 650GS už si uďalí sami a po svym - čimž vznikla konečne povedená motorka - co se týče volby moto vyber COKOLIV jinýho :-) transalp je dobrá volba pokud nevadí že to moc nejede
ještě dodám k tomu "zubu času" a "mouchám" viz příspěvek výše - to je optimistická verze mýho konstatování že se to doslova rozpadá pod rukama :-))
Upravil milanek dne 10.08.2012 08:17
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Ahoj,
já jsem 650ST měl asi rok, něco sem na tom najel. Je to o trochu nižší než 650GS nebo i stará F650. Ale jinak sem s tím neměl žádné problémy, výkonově to jelo výborně - a to mám 105 kg. Řekl bych, že 650GS pocitově nejede o moc líp.
Akorát na mě (188 cm) to byla mála motorka (ale to je i 650GS).
Já sem ji tehdy koupil za 35 tKč s tím, že ale do ní 15 tKč vrazím. Ale zase sem měl všechno nové.
Před pár měsíci sem ji prodal. ___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
milanek napsal:
V ZADNYM pripade tohohle srače nekupuj !! - je to braska pegasa 650 - zkrátka pegaso "s vrtulí" coz po 5lety zkusenosti klasifikuji jako nejhorsi motorku všech dob ! :-)) , jen ve zkratce - ma to 80% dilu společných s pegasem vyjižďelo to ze stejne fabriky a ze stejné linky ! a dělali to taliáni a v itálii - což snad už samo o sobě mluví za vse - motor je nepředstavitelně rozežraný - pod 6 s tim umi jen kochači a 8 je bězný a ani pružnost není buhvíjaká (spíš otřesná) je to těžký a ma to taliánskou elektriku ! , když v bávu zjistily "že takhle ne soudruzi" rozloučily se s taliánama a 650GS už si uďalí sami a po svym - čimž vznikla konečne povedená motorka - co se týče volby moto vyber COKOLIV jinýho :-) transalp je dobrá volba pokud nevadí že to moc nejede
ještě dodám k tomu "zubu času" a "mouchám" viz příspěvek výše - to je optimistická verze mýho konstatování že se to doslova rozpadá pod rukama :-))
Tak to sem měl asi uplně jinou motorku.
Co si pamatuju tak to jezdilo kolem 5 l a myslím, že sem to nějak extra nešetřil. Myslím, že bude problém v tom tvojem kousku, protože co sem tehdy četl na forech od lidí co ji mají tak 4,5-5,5 l je běžná spotřeba.
I s tou pružností bych nesouhlasil. Neměls to náhodou přiškrcené? Protože já sem to původně měl přiškrcené a jak sem vyměnil sání tak se z toho stala jiná motorka.
Upravil ripper dne 10.08.2012 08:22
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Pete1427 napsal:
Rozdíly v motoru jsou, má třeba jiné časování ventilů a hlavně to má dva karburátory místo vstřiku se všema nevýhodama, kámoš co to má si na ně dost stěžuje.
Za padesát papírů malý GS asi nekoupí ale když už tak neberte STčko, přední guma 18" a blbě se na to schání gumy, radši obyč F650
Zase nemáš problémy se vstřiky.
S karburátorama sem problém neměl, šlapalo to jak hodinky. Asi je má blbě seřízené.
I těch 18" gum je docela dost, dá se vybrat, v tom není problém.
Třeba tu je jich dost http://www.megale...
Přední je 100/90-18
Zadní 130/80-17
Upravil ripper dne 10.08.2012 08:29
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
jak pisu ja mel pegaso ! a svym negativistickym postojem k tomu "vytvoru" jsem vyhlašený :-) - takže je to zkreslený postoj daný blizkou genetickou přibuznosti techle motorek - kazdopadne to ve mne dodneska nechalo hlubokou stopu a den kdy slo z baraku hluboce pod beznou cenou je dodneska jednim z mych nejstastnejcich :-))
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
jak pisu ja mel pegaso ! a svym negativistickym postojem k tomu "vytvoru" jsem vyhlašený :-) - takže je to zkreslený postoj daný blizkou genetickou přibuznosti techle motorek - kazdopadne to ve mne dodneska nechalo hlubokou stopu a den kdy slo z baraku hluboce pod beznou cenou je dodneska jednim z mych nejstastnejcich :-))
Jo s pegasem je toho dost podobného. Ale já fakt na ni nemožu říct nic špatného... ___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Pete1427 napsal:
Rozdíly v motoru jsou, má třeba jiné časování ventilů a hlavně to má dva karburátory místo vstřiku se všema nevýhodama, kámoš co to má si na ně dost stěžuje.
Za padesát papírů malý GS asi nekoupí ale když už tak neberte STčko, přední guma 18" a blbě se na to schání gumy, radši obyč F650
Zase nemáš problémy se vstřiky.
S karburátorama sem problém neměl, šlapalo to jak hodinky. Asi je má blbě seřízené.
I těch 18" gum je docela dost, dá se vybrat, v tom není problém.