Ahojte,
vyndaval jsem stupačky, říkám si jojo to je jasné jak tam ta pružina je... a teď nevím jak tam má být. Po půl hodině laborování jsem s tím švihnul. Nemá někdo podrobnou fotku?
Já vyndával stupačky asi 10x, ale problém s tím nebyl. Pokud vyndáš jen jednu a máš tím pádem správnou stupačku i pružinu, tak oba konce míří nahoru a myslím, že kratší směrem k motorce (mám pocit že je koneček ohnutý a zapadne do malé dírky) a delší ke stupačce. Snad tam tolik možností není aby ses s tím musel trápit půl hodiny a pak s tím praštit.... Někdy si pro vystředění pomáhám z jedné strany důlčíkem a z druhé strkáml čep, pužina má snahu trochu uhnout, ale jde to i bez toho...
Ivan napsal:
Já vyndával stupačky asi 10x, ale problém s tím nebyl. Pokud vyndáš jen jednu a máš tím pádem správnou stupačku i pružinu, tak oba konce míří nahoru a myslím, že kratší směrem k motorce (mám pocit že je koneček ohnutý a zapadne do malé dírky) a delší ke stupačce. Snad tam tolik možností není aby ses s tím musel trápit půl hodiny a pak s tím praštit.... Někdy si pro vystředění pomáhám z jedné strany důlčíkem a z druhé strkáml čep, pužina má snahu trochu uhnout, ale jde to i bez toho...
Asi nemám rád hlavolamy, ale fakt sem se s tím trápil. Taky sem si myslel, že tam je málo možností, ale evidentně asi ne...
Tak jasný že je to jiný ale bohužel 1100 tu zrovna nemá, ale aspon vidíš jak to tam je a bude to podobný..Dej si tam stupačku jen solo strč tam šroubovák a uvidíš hned jak to funguje aby sklápěla.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
čaues, zajímala by mě jiná věc trošku z jinýho soudku, na tvé fotce je vidět "prodloužení" bočního stojánku, zajímalo by mě kolik mm je to prodloužení vysoké, řeším to proto, protože při plně naložené motorce a postavení na stojan mi moto má tendenci přepadnout na levou stranu... díky
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
čaues, zajímala by mě jiná věc trošku z jinýho soudku, na tvé fotce je vidět "prodloužení" bočního stojánku, zajímalo by mě kolik mm je to prodloužení vysoké, řeším to proto, protože při plně naložené motorce a postavení na stojan mi moto má tendenci přepadnout na levou stranu... díky
Prosimte zitra odpoledne ti to vyfotim a pomerim ...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
děkuji moc, musím, ríct, že tohle řešení je opravdu vymakané, pokusím se něco takového vymyslet... zdarec...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Když už jsme u toho, to ten policajt je v základu fakt tak ****ně krátkej anebo ho mám nějak ohnutej? Zaklopenej u motorky sedí pěkně, vůle v tom čepu taky moc není, tak v čem je zakopanej pes že na něm mašina skoro leží a naložená skoro padá?
~ R1100GS ~