Chtěl bych jsem se zeptat zdali někdo nemáte zkušenosti s originální alarmen který se montuje na 1200 GS, je s dálkovým ovládáním a měl by se nějak programovat, má na dálkovce 2 tlačítka, když mačkám na levé tak akorát motorka 1 blikne bliknama a zatroubí jednou klakson, a když zmáčku na pravé tlačítko, tak to nic nedělá, a když jsem zkoušel z motorkou manipulovat tak nic se nestalo žádný alrm se nespustil, prý se to musí nějak programovat, a proto jsem se chtěl zeptat zdali s tímto alarmem nemáte někdo zkušenosti nebo jestli nemáte návod v češtině na funkci tohoto alarmu.
vmuzik napsal:
Chtěl bych jsem se zeptat zdali někdo nemáte zkušenosti s originální alarmen který se montuje na 1200 GS, je s dálkovým ovládáním a měl by se nějak programovat, má na dálkovce 2 tlačítka, když mačkám na levé tak akorát motorka 1 blikne bliknama a zatroubí jednou klakson, a když zmáčku na pravé tlačítko, tak to nic nedělá, a když jsem zkoušel z motorkou manipulovat tak nic se nestalo žádný alrm se nespustil, prý se to musí nějak programovat, a proto jsem se chtěl zeptat zdali s tímto alarmem nemáte někdo zkušenosti nebo jestli nemáte návod v češtině na funkci tohoto alarmu.
Já mám origo alarm na GS12500. Levým tlačítkem zapnu alarm u toho bliknou dvakrát blinkry bez zvukového signálu. A pravým se vypne u toho jednou bliknou blinkry taky bez zvuku. Ale pozor! Jednou zapneš a vypneš a pak už alarm nereaguje dokud nezapneš a vypneš klíček.
dá se naprogramovat hlasité potvrzování zajištění a odjištění houkačkou a myslím, zvuk alarmu, jestli kolísavý, nebo konstantní. Nic víc, citlivost na otřes, prostě nic
Jinak s tím "zamrzáním" nejsem, koukám, sám. Taky jsem do teď nepochopil jeho funkce, podle mě časem přejde do úsporného režimu, kdy při odjištění nebliknou blinkry, jen se rozsvítí displej na palubce (a pokud nemáš aktivovaný potvrzení houkačkou, nevíš, na čem jsi) . Někdy mi nereaguje vůbec, naštěstí stačí otočit klíčkem a odjistí se i bez dálkáče...
Právě ten alerm stále studuji a nepochopil jsem jej význam, když s motorkou zatřesu tak nespustí, akorát jej zapnu a zhasne dispej a začne blikat červená kontrolka, že by měl být funkční ale nic při manipulaci s motorkou se neděje ani nespustí siréna.
většinou mají alarmy trochu prodlevu, než se aktivují otřesová čidla, tak jestli s ní netřeseš moc brzo . Na druhou stranu, taky musím moto skoro zvednou z bočního stojanu, aby to začlo hulákat, na drobné otřesy (nandavání cajků do kufru...) nereaguje. A kaká mě, že to nemá čidla pod sedlem, ten kdo ví, kde alarmik je, tak je schopen bez spuštění poplachu ho vymontovat
Pup napsal:
většinou mají alarmy trochu prodlevu, než se aktivují otřesová čidla, tak jestli s ní netřeseš moc brzo . Na druhou stranu, taky musím moto skoro zvednou z bočního stojanu, aby to začlo hulákat, na drobné otřesy (nandavání cajků do kufru...) nereaguje. A kaká mě, že to nemá čidla pod sedlem, ten kdo ví, kde alarmik je, tak je schopen bez spuštění poplachu ho vymontovat
Ten kdo ví,kde alarm je je schopnej ho zlikvidovat i se spínačem pod sedlem. Protože se k němu dá dostat i spodem. A je to myslím i rychlejší.
Je to zkrátka zase ukázka toho,že ne všechno z fabriky je nejlepší. Já kdybych ho tam už neměl,tak bych bych si ho rozhodně za ty prachy nekoupil a šel bych do lepšího. Ale když už tam jednou je,tak to vydržim...
Pup napsal:
většinou mají alarmy trochu prodlevu, než se aktivují otřesová čidla, tak jestli s ní netřeseš moc brzo . Na druhou stranu, taky musím moto skoro zvednou z bočního stojanu, aby to začlo hulákat, na drobné otřesy (nandavání cajků do kufru...) nereaguje. A kaká mě, že to nemá čidla pod sedlem, ten kdo ví, kde alarmik je, tak je schopen bez spuštění poplachu ho vymontovat
Ten kdo ví,kde alarm je je schopnej ho zlikvidovat i se spínačem pod sedlem. Protože se k němu dá dostat i spodem. A je to myslím i rychlejší.
Je to zkrátka zase ukázka toho,že ne všechno z fabriky je nejlepší. Já kdybych ho tam už neměl,tak bych bych si ho rozhodně za ty prachy nekoupil a šel bych do lepšího. Ale když už tam jednou je,tak to vydržim...
blbě jsem to napsal. Kaká mě, že nemá spínač pod sedlem. A ten, kdo ví, tak ho odmontuje i bez poplachu, klidně spodem a rychleji
jo pánové a abych nezapoměl i nějaká ta dámo
Moje zkušenost je taková že origo alarmy sou poze na zvýšení ceny at už moto či aut už sem se setkal s takovýma specialitkama např u nejmenované francouzské značky, no a škodovka kdysi měla taky svůj alarm - dělala to pro ně meta a taky nic moc už ho snad ani nenabízijou a montujou standartní taloše.
Když zabezpečuju tak přemýšlím ne jen prodávám jsem zastánce alarmů co maj nějakou úroveň ale tím pádem i vyšší cenu .
Pokud navrhuju l zabezpečení na moto tak rozhodně než otřes tak digitální náklon reagující na změnu polohy ne na drobné chvění , určitě sedlový spínač , zajímavá je mikrovlna aspon jako předpoplach a ideální je mít i nějaký záložní zdroj at to béká i po odpojení .
důležitá - hlavne u bmw je ta spotřeba auto alarmy to ždímnou do týdne motoalarmy s úsporným režimem sou v pohodě .
další smysl má pager u moto není moc dobrý GSM - velká spotřeba je zde lepší dát radiový - je mrtvej a odebírá pouze při poplachu mínus je pouze dosah - cca 500m ale i to někdy postačí pač na 5 km už k tomu stejně nedoběhneš ani na to neuvidíš no a nic proti polici ale věřte že ti taky hned navyjedou když nahlásíte že vám asi někdo krade moto - musíte si poradit sami
Ja ho mam tiez, funguje to nejak divne. Ani ho moc nepouzivam, len na miestach, kde nedovidim na moto (takym sa vyhybam). Ja mam skor problem s tym, ze ho zabudnem deaktivovat a po zastrceni klucika do spinacky uz to nejde. Tlacim tlacitko na ovladaci, ale motorka nereaguje - hulaka si veselo dalej. Najvacsia sranda je, ze to ide nastartovat...
Radšej stratiť v živote sekundu, ako v sekunde život...
BIGR, to si dostal k moto? Ze ja to nemam... Ja toho nemam viac, napriklad manual mam k starsim GS. Ja mam 2007, s ASC o ktorom sa nedocitam ani ň... Kazdopadne dik za namahu, uz som si to stiahla
Radšej stratiť v živote sekundu, ako v sekunde život...
Kwasak napsal:
Ja ho mam tiez, funguje to nejak divne. Ani ho moc nepouzivam, len na miestach, kde nedovidim na moto (takym sa vyhybam). Ja mam skor problem s tym, ze ho zabudnem deaktivovat a po zastrceni klucika do spinacky uz to nejde. Tlacim tlacitko na ovladaci, ale motorka nereaguje - hulaka si veselo dalej. Najvacsia sranda je, ze to ide nastartovat...
Tak si přečti jak se s tím "narába". Když máš zaalarmováno,tak stačí otočit klíčkem ve spínačce a alarm se vypne.
Já to k moto nedostal,protože jsem kupoval starší z Německa,ale včera jsem to objevil u kámoše v papírech k moto. A ten to dostal k nové moto v AuTecu.
tak bigr se pochlapil, uz nemusim shanet tlumocnika na muj nemecky navod k dalk. ovladaci mooooc dikyyyyy.
a ke kwasakovi, nevim jakou mas verzi GS, ale ja klickem taktez bezne deaktivuji alarm a nastartuju bez nejakeho houkani... mam uz nekolikrat vyzkouseno!
Tak to stále zkouším stáhnout z letecké pošty a stále se mi to nedaří od čtvrtka je to pouze stáhnuté 17 x a nikdo to zatím nestáhnul, nevím čím to je.
Já jsem si všiml, že to někdo akorát stáhnul, já mám problémy, může to být třeba tím, že mám pomalé připojení k internetu, jedu na T-mobile na kartu v noteboku a bude to asi tím, když kliknu na stažení tak to nereaguje.