Narazil jsem na tuto věc Oil Filters.
Zaujalo mě, že bych mohl olej měnit vždy podle potřeby, vlastně kdykoli bez nutnosti třeba na dalekou cestu sebou tahat nahradní. Stačí propláchnout v benzinu, nebo dokonce jen v mýdlové vodě, profouknout a znovu použít. Pořípadě v nouzi, třeba po utopení mota nebo jinem problemu, jen schaněl olej, ne už filtr. Olej je k sehnaní skoro všude, s filtrem už bych mohl mít problem. Se Scotts Performance obchoduji, jejich tlumiče řízení jsou špička, dělají kvalitní věci a tak si myslím že by tohle mohlo byt taky dobry. Nema někdo s tím osobní zkušenost? podle toho co píšou to navíc funguje lépe než klasický filtr. Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Pardal napsal:
Narazil jsem na tuto věc Oil Filters.
Zaujalo mě, že bych mohl olej měnit vždy podle potřeby, vlastně kdykoli bez nutnosti třeba na dalekou cestu sebou tahat nahradní. Stačí propláchnout v benzinu, nebo dokonce jen v mýdlové vodě, profouknout a znovu použít. Pořípadě v nouzi, třeba po utopení mota nebo jinem problemu, jen schaněl olej, ne už filtr. Olej je k sehnaní skoro všude, s filtrem už bych mohl mít problem. Se Scotts Performance obchoduji, jejich tlumiče řízení jsou špička, dělají kvalitní věci a tak si myslím že by tohle mohlo byt taky dobry. Nema někdo s tím osobní zkušenost? podle toho co píšou to navíc funguje lépe než klasický filtr.
schrek napsal:
mno dobrej napad , ale 3700 davat z afiltr to bych asi nedal tj. priblizne 11 klasickych filtru
Za tu cenu si taky myslim, ze to nema smysl.To uz si pak nekde radsi vezme nahradni filtr+klic.Protoze kdyz to utopis, musis vymenit i olej a jestli budes mit misto na 4l noveho oleje,tak budes mit misto i na filtr. Pokud nemas na olej misto,tak ho budes muset sehnat nekde,kde pravdepodobne bude k sehnani i ten filtr. Kor kdyz nejaky neumel vycisti ten filtr zpusobem nevhodnym a poskodi ho,filtr potom bude ztracet funkci...Muj nazor
Upravil milanosor dne 13.09.2012 10:07
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ja si pravě myslim že olej, a zvlaste do Boxera sezenes skoro vsude, ten sebou urcite tahat nemusis, ale mate pravdu, drahy to je, jako vsechny dobry napady a fungujici veci. To že oni to uz vyvíjí a prodavají 10let, o něčem svědčí, ale mě by zajímalo zdali už to nekdo použil a jak to jde opravdu vyčistit.
Pardal napsal:
Ja si pravě myslim že olej, a zvlaste do Boxera sezenes skoro vsude, ten sebou urcite tahat nemusis, ale mate pravdu, drahy to je, jako vsechny dobry napady a fungujici veci. To že oni to uz vyvíjí a prodavají 10let, o něčem svědčí, ale mě by zajímalo zdali už to nekdo použil a jak to jde opravdu vyčistit.
Vlastimil: na 1100 jsou stejne filtry jako na 1200 do nějakého roku :-)
To jo, kor stary boxer by ve stavu nouze prekousnul kde jaky olej, ale kdyz to beru, ze by se ti to hodilo nekde v pustine, kde nikdo neni,tak by sis olej musel vzit.Pokud bude okolo lidi dost,nemusel bys si to resit vubec. Samoze napad je to dobry, jestli je pouzitelny....Ale kdyz to porovnam treba s KN vzduchaci oproti papiraku, tak ta cena hoooooooodne rozdilna.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Pardal napsal:
Ja si pravě myslim že olej, a zvlaste do Boxera sezenes skoro vsude, ten sebou urcite tahat nemusis, ale mate pravdu, drahy to je, jako vsechny dobry napady a fungujici veci. To že oni to uz vyvíjí a prodavají 10let, o něčem svědčí, ale mě by zajímalo zdali už to nekdo použil a jak to jde opravdu vyčistit.
Vlastimil: na 1100 jsou stejne filtry jako na 1200 do nějakého roku :-)
hele a co treba takovy odpor prutoku?
ja bych s tlakem mazani motoru moc neexperimentoval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No upřímně třeba hodně motcross motorek tyto filtry používá dávno hodně dávno....sice jsou to pravda pouze vložky nikoliv patrony ale cena na třeba Yamaha WR450F je originálního dílu 450Kč a neorigo okolo 300Kč....
Filtry jsou pratelný a znovu použitelný....
Jestli je cena fakt 3000Kč tak si myslím že je to holej nesmysl,ale věřím že si to leckdo koupí-nicméně je to věc pouze pro pocit dotyčného....
pravděpodobnost využití této funkce v situaci kdy opravdu nebylo jiné zbití je asi jako vyhrát sportku...
Ja jsem teda pratelnej filtr viděl jen u KTM na Hondě 450 byla vždy vložka a ta YAMAHA co píšesš má vložku vyměnou nepratelnou a stojí cca 100kč, ale když chce někdo šetřit na nepravém jeho věc.
Jinak tuten filtr je opravdu echt pro nějaký fanšmekry cestovatele nebo pro někoho kdo neví co už koupit
Upravil servisak dne 13.09.2012 11:16
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jjj azz nebudu vedet co s prachama a najedu za sezonu tam 50tis km tak bych to i bral , ale smyma 10tis za rok je to nanic a jak psal Hicks co ten tlak oleje
servisak napsal:
Ja jsem teda pratelnej filtr viděl jen u KTM na Hondě 450 byla vždy vložka a ta YAMAHA co píšesš má vložku vyměnou nepratelnou a stojí cca 100kč, ale když chce někdo šetřit na nepravém jeho věc.
Jinak tuten filtr je opravdu echt pro nějaký fanšmekry cestovatele nebo pro někoho kdo neví co už koupit
Yamaha má papirovej neorigo za 100Kč v tom máš pravdu...ale
Jinak origo filtr stojí okolo 300Kč papírák a 450Kč sítko pratelný...+ to dělají i neorigo Hiflo Filtro KN atd.....
Nehledě na to že to má Husaberg což je ted KTM ale dřív to měl taky...
Jinak myslím že poslední věta to vystihuje-KDO NEVÍ CO UŽ KOUPIT...
servisak napsal:
Ja jsem teda pratelnej filtr viděl jen u KTM na Hondě 450 byla vždy vložka a ta YAMAHA co píšesš má vložku vyměnou nepratelnou a stojí cca 100kč, ale když chce někdo šetřit na nepravém jeho věc.
Jinak tuten filtr je opravdu echt pro nějaký fanšmekry cestovatele nebo pro někoho kdo neví co už koupit
Yamaha má papirovej neorigo za 100Kč v tom máš pravdu...ale
Jinak origo filtr stojí okolo 300Kč papírák a 450Kč sítko pratelný...+ to dělají i neorigo Hiflo Filtro KN atd.....
Nehledě na to že to má Husaberg což je ted KTM ale dřív to měl taky...
Jinak myslím že poslední věta to vystihuje-KDO NEVÍ CO UŽ KOUPIT...
Tom
Souhlas
Upravil servisak dne 13.09.2012 11:23
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tlaku to nic neudělá origo papírák má taky dost velkej odpor.. Tlak bych neřešil.
kdyz to poradne nevymejes?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubo ty máš panickej strach z tlaku mazání.. Tak jako tak by to mělo mít nějakej bajpás jako origo filtr ,kterej když se náhodou ucpe bude je protejkat nefitrovanej.. Ono tam těch nečistot zase tolik nejni
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Pardal napsal:
Ja si pravě myslim že olej, a zvlaste do Boxera sezenes skoro vsude, ten sebou urcite tahat nemusis, ale mate pravdu, drahy to je, jako vsechny dobry napady a fungujici veci. To že oni to uz vyvíjí a prodavají 10let, o něčem svědčí, ale mě by zajímalo zdali už to nekdo použil a jak to jde opravdu vyčistit.
Vlastimil: na 1100 jsou stejne filtry jako na 1200 do nějakého roku :-)
hele a co treba takovy odpor prutoku?
ja bych s tlakem mazani motoru moc neexperimentoval.
ODPOR PRŮTOKU MUŽE MÍT VLIV JEN NA RYCHLOST NÁBĚHU MAZACÍHO TLAKU V SYSTÉMU....
Jinak souhlasím že u těhle moto je to dost zbytečný to pokoušet-něco jinýho je u Crossu kde děláš několikrát za víkend....
Tam je i návratnost ceny pratelnýho filtru poměrně rychlá...
Pardal napsal:
Ja si pravě myslim že olej, a zvlaste do Boxera sezenes skoro vsude, ten sebou urcite tahat nemusis, ale mate pravdu, drahy to je, jako vsechny dobry napady a fungujici veci. To že oni to uz vyvíjí a prodavají 10let, o něčem svědčí, ale mě by zajímalo zdali už to nekdo použil a jak to jde opravdu vyčistit.
Vlastimil: na 1100 jsou stejne filtry jako na 1200 do nějakého roku :-)
hele a co treba takovy odpor prutoku?
ja bych s tlakem mazani motoru moc neexperimentoval.
Nikdo neříká že by jsme měli experimentovat my experimentovala asi firma Scotts Performance a asi úspěšně kdyř už to prodávají....
Pánové, kdo chce ničit motor, ať tuhle ptákovinu koupí, každý se vyžívá v něčem jiném. Já mám svého hrošíka rád a tribotechnika mi něco říká, takže se toho potěšení vzdám