David Fretigne zverejnil dve fotky svy novy motorky na Dakar.
A abych je sem nedaval jen tak, rovnou zalozim cely vlakno pro letosni rocnik, myslim ze ho uzijeme
Letos se jede z Limy do Santiaga a v Argentine odpada nizinata cast trasy.
Bude to tedy o neco narocnejsi a snad i o to zamotanejsi a tedy zajimavejsi pro nas divaky. Uz jen ty duny hned na zacatku.
Jinak klasika, 15 dni, jeden odpocinkovej. Start 5.ledna. Pres 8.000km.
No a tady jsou ty fotky od Davida, po letech u BMW a Husqvarny, kde se ovsem vlivem zraneni a dalsich okolnosti nedostal ani na start se vraci zpet k Yamaze.
Zajimavej bude i team Hondy s Helderem Rodriguesem, Felipe Zanolem, Samem Sunderlandem, Javierem Pizzolitem a taky loňským spolujezdcem Robbyho Gordona v jeho Hammeru, Johnny Campbellem
Jak je videt z fotek obou stroju, vypada to, ze letos budou v mode pruhledny plexi (ze by marketing se zamerenim na vetsi podobnost s beznou produkci ?! ).
U KTM asi zadny velky zmeny, tak uvidime, jestli to bude zase jen mezi Marcem a Cyrilem, nebo jestli tim treba nezamicha cim dal tim lip jedouci polak Przgonski.
No a konecne Husqvarna s Goncalvesem a Joanem Barredou, diky BMW tak trochu "nase", je taky v plny sile. O cemz svedci Joanovo nedavny vitezstvi na rally faraonu.
mě se to taky líbí, překvapují mě ty světla schovaná za tím plexi, už když byla představená ta hondice pro dakar 13, tak jsem na to světlo koukal a říkal jsem si jestli se třeba ten svit jako by nerozplyne přes to plégo - pak by to mohlo nepříjemně oslňovat vlastního jezdce, ale tohle určitě maj vychytaný, jinak by to tam snad nenamontovali - trošku mi to připomíná dakarský speciál Suzuki DR BIG - ten měl taky poschovávaný světla za plégem: http://www.rallye...tml#bilderŽivot je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Jojo už to vidím. No to bude nějaká výkonná ledka asi. Myslím že to bude stačit.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis