Pokud je levna,tak bych ji koupil ciste na off,elefanty atd.Pokud z ni chces mit peknou motorku,tak bych koupil jinou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Hmm no právě bych z ní chtěl udělat pěknou. Zbytek by měl vypadat dobře (zatím jsem ji neviděl naživo - je to daleko). Proto se ptám, jestli to jde a za kolik.
Na té převodovce se to už někde řešilo. To je od benzinu, že?
ripper napsal:
Hmm no právě bych z ní chtěl udělat pěknou. Zbytek by měl vypadat dobře (zatím jsem ji neviděl naživo - je to daleko). Proto se ptám, jestli to jde a za kolik.
Na té převodovce se to už někde řešilo. To je od benzinu, že?
Jo to je od benzinu.Ale ty zoxidovane dily leda vymenit a stejne nevis,kde se to jeste objevi.Tonda by ti mohl vypravet,co je to servisovat zoxidovanou motorku.Z 10 sroubu jich treba 8 odvrtavas.A pak nekomu vysvetluj,ze mu uctujes pul dne prace a ,,uz" mas sundanej dekl na prsou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Docela by mě zajmalo, čím se dá bránit, aby to takhle nikdy "neolezlo" .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
tom_P napsal:
Docela by mě zajmalo, čím se dá bránit, aby to takhle nikdy "neolezlo" .....
svody ne, ale nastrikej to motorovym lakem.
vyrabi to i BMW.. Klarlack nebo jak se to jmenuje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No dělá to i sonax, menuje se to Motor Plast a kdysi sem to použil na auto a nijak mě to neohromilo.
A hlavně mám na 12tce už 75tkm .... ale ještě olezlá není, nicméně by ani nemusela bejt
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Vše sundat, vyčistit pod filcovým kotoučem, poté napastovat pastou proti oxydaci od firmy Motul (jsem dealer pošlu), znovu proleštit filcovým kotoučem a bude to jak nové. Šrouby vyměnit za nové - seženeš např. v Inveltu.
Brambora
[img][/img]
ripper napsal:
Hmm no právě bych z ní chtěl udělat pěknou. Zbytek by měl vypadat dobře (zatím jsem ji neviděl naživo - je to daleko). Proto se ptám, jestli to jde a za kolik.
Na té převodovce se to už někde řešilo. To je od benzinu, že?
Jo to je od benzinu.Ale ty zoxidovane dily leda vymenit a stejne nevis,kde se to jeste objevi.Tonda by ti mohl vypravet,co je to servisovat zoxidovanou motorku.Z 10 sroubu jich treba 8 odvrtavas.A pak nekomu vysvetluj,ze mu uctujes pul dne prace a ,,uz" mas sundanej dekl na prsou.
ripper - minulý týden jsem měl v dílně R1100S (dovoz z GB ) - nebudeš mi věřit, že zadní kolo nešlo sundat. Normálně přioxidovalo na náboj tak, že jsem ho opatrně musel nahřívat a srážet gumovou paličkou. Hloubková oxidace snad všude. Elektrika - v děsném stavu.
Zítra mi dojede 1200GS (už jsem ji viděl, když byla u mě cca před měsícem na diagnostice a servisu ), kde bude potřeba na motoru sundat prsa - ani jeden ze spodních šroubů už nemá díru na torx - je to kolikrát vyrezlý tak, že už to hlavy šroubů ani nepřipomíná. Některá místa na motoru už mají hloubkovou oxidaci. Oba ti kluci ty motorky kupovali s tím, že je to za nějakou cenu, a že s nimi bude nějaká práce - ale už mě taky řekli, že netušili, kolik těch problémů po čase bude. Všechno jde opravit, ale.............
Neříkám, že je to tak hrozné jako ta 1100S, ale osobně bych ji vzal jen na to, co psal Vevis. Leštěnku z ní sice uděláš, ale aby to fakt vypadalo, tak se to dá přirovnat k renovaci veterána. Ty svody jsou asi ta největší sranda. Ty puchýře na motoru už taková sranda nebudou. Mám tu zkušenost, že co se docela často povoluje při servisu, tak je docela OK - svíčky, brzdiče, kola, výpustné a "nalívací" šrouby apod. To, co se ale dělá jednou za 100 let, něco na motoru, spojce, převodovce, výfuku atd., tak často musí vrčet flexabruska, vrtačka.
Pár fotek té 1100S:
Upravil Tonda dne 27.10.2012 22:07
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Uživatel Palčiatko ma svoje GS-o taktiež z britanie a prsia su na tom dost ošuntele oxidaciou ktorym by už hadam pomoha iba opieskovačka, vyfukove kolena sme ani nedokazali dat dole tak, napokon šiel dole valec aj s kolenom. Briti tam hodne solia a plus ten poje.any morsky vzduch sa dokaže poriadne vyriadit na stave mašiny, proste na britske oxid-mrdky bacha.
Upravil JRM66 dne 28.10.2012 21:50
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Našel jsem tuto zajímavou stránku, Určitě by to šlo pořešit, ale práce to bude habaděj... Nehledě k těm zarezlým šroubům. A navíc ten hliník je lakovaný.
Bohužel musím i já řešit na R1150 oxidaci motoru. Máte někdo zkušenost s lakováním hliníkových dílů? Jde mi hlavně o konkrétní odstín barvy, typ barvy ( akrylát, nebo něco dvousložkového...), je potřeba oxidaci nějak zastavit? nějaká speciální základovka, nebo provádíte nástřik přímo na očištěný hliník? Díky za pomoc.
Tak jediný zastavení je demontáž dilu a mechanické očištění nejlepší je asi pískování. A pak nějaká kvalitní barva nebo komaxit.. Ja bych to viděl na nějakou spešl barvu nejlepe dvousložkovou a na hliník
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak jediný zastavení je demontáž dilu a mechanické očištění nejlepší je asi pískování. A pak nějaká kvalitní barva nebo komaxit.. Ja bych to viděl na nějakou spešl barvu nejlepe dvousložkovou a na hliník
S očištěním jsem počítal, teď mi jde hlavně o typ barvy, která se už někomu z vás osvědčila. Převodovka je vcelku v pohodě, tak bych chtěl zatím řešit jen motor, ale aby se mi ty dvě barvy nehádaly.
S odstínem barvy ti neporadím - nikdy už to nebude úplně stejné - jestliže olakuješ něco na motoru, tak ten odstín, lesklost /matnost/ bude na převodovce jinak. Např. prsa motoru nechávám dělat komaxitem v přibližném, nejpodobnějším odstínu jako originál, ale úplně stejné to není - prostě přesně takový odstín v "prášku" ta firma nemá (a to mají ve vzorníku těch stříbrných docela dost). Jestliže to bude na bloku motoru (lehká oxidace, puchýřky od soli, odřeniny atd.), tak mechanicky odstranit a poté ošetřit nějakým vhodným "základem" a pak nejlíp nějakou odolnější (dvousložkovou) barvou. ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...