Hagrid napsal:
Ahoj, je v pořádku, když mi po zapnutí zapalování bliká kontrolka tlaku oleje a nepřestává?
Jestli to dělá i po startu nevím, protože motorku mám už zaparkovanou v bytě. Jedná se o F800ST (2006)
Díky moc
dokud nemas nahozenej motor, nemas prece tlak oleje...
jasne, ze to je normalni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hagrid napsal:
Ahoj, je v pořádku, když mi po zapnutí zapalování bliká kontrolka tlaku oleje a nepřestává?
Jestli to dělá i po startu nevím, protože motorku mám už zaparkovanou v bytě. Jedná se o F800ST (2006)
Díky moc
dokud nemas nahozenej motor, nemas prece tlak oleje...
jasne, ze to je normalni
Díky za odpověď, také jsem se tím uklidňoval, dokud jsem na Youtube neviděl, že ostatním to po zapnutí zapalování nebliká
o cem to mluvis? na tom youtube to nahore jasne blika.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: o cem to mluvis? na tom youtube to nahore jasne blika.
Právě že ne, na videu bliká autodiagnostika ABS, ta bliká u mě samozřejmě také, ale ještě k tomu ta kontrolka pod tím, což je tlak oleje.
Upravil Hagrid dne 04.11.2012 10:44
Kontrolka tlaku oleje nikomu nebliká!! Blikat by měla JENOM ABS! Kontrolka tlaku oleje by blikat neměla. Možná to značí nějakou chybu... čidlo tlaku nebo tak něco
Upravil Spitfire dne 04.11.2012 11:31
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
hicks: o cem to mluvis? na tom youtube to nahore jasne blika.
Právě že ne, na videu bliká autodiagnostika ABS, ta bliká u mě samozřejmě také, ale ještě k tomu ta kontrolka pod tím, což je tlak oleje.
aha kurna.. to jsem fakt dement, sorry.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
A to vam ty 800 tak blbe chytaj kazdymu jak tomu na tom videu?
néé to je individuální problém, 800 chytá klasicky, jako každá s elektronicky řízeným vstřikováním
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
LukyGs napsal:
A to vam ty 800 tak blbe chytaj kazdymu jak tomu na tom videu?
néé to je individuální problém, 800 chytá klasicky, jako každá s elektronicky řízeným vstřikováním
to taky neni presne..
mne 800 chyta OKAMZITE... snad na pul otocky.
rychleji, nez Country i 1150.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hagrid napsal:
Díky za odpověď Nicméně, má někdo zkušenost s blikající kontrolkou tlaku oleje?
nejjednodušší bude píchnout na diagnostiku ta by mohla říct víc jak my.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Kontrolka by rozhodně neměla blikat, rožnout a po startu zhasnout, Pokud bliká při chodu je nízký tlak. Při zaplém zapalování by měla svítit. To je nějaká el. chyba.
Pokud si nepleteš zobrazení. Je to druhá od zhora pod blikající ABS (kulatá)
Waltr napsal:
Kontrolka by rozhodně neměla blikat, rožnout a po startu zhasnout, Pokud bliká při chodu je nízký tlak. Při zaplém zapalování by měla svítit. To je nějaká el. chyba.
Pokud si nepleteš zobrazení. Je to druhá od zhora pod blikající ABS (kulatá)
má vůbec svítit po zapnutí zapalování trvale? podle mě má být trvale aktivní jen ABS
2011 nesvítí ani neblika. Jen abs a po rozjetí zhasne.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tak jsem to asi zakřik. Zjistil jsem, že moje předstartovací fáze taky není úplně nejnormálnější. Jak všichni víme, po otočením klíčku se rožnou kontrolky tacho a ot. se projedou po celé stupnici a pak všechno postupně zhasína a teď.... trojúhelníček... klasický se rozsvítí červeně pak změní barvu na oranžovou a zhruba 1-2 vteřiny svítí a zhasne. Mně ale svítí asi 5-6 vteřin a pak zhasne. Tzn. zajímá mě, nad čím přemýšlí a a proč mu to tak trvá. Diagnostika mě asi nemine.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90