V naší nabídce je nově zařazený stan pro motocyklové cestování Lone Rider MOTOTENT™ s odděleným prostor na spaní a "garáž" pro motocykl a prostorem na sušení věcí.
Základní myšlenkou francouzského výrobce Lone Rider bylo - jak schovat na noc motocykl, aby nebyl tak na očích a zvýšila se pravděpodobnost, že z něj (nebo celý motocykl) nikdo nic neukradne. Co oči nevidí, po tom netouží a rozhodně je lepší, když motocykl přes noc nestojí volně vedle stanu a je schovaný. Jenže všechny stany této koncepce byly příliš malé na zaparkování velkého endura (jako BMW R1200GS Adventure nebo KTM LC8 apod). Parta francouzských motorkářů proto navrhla a začala vyrábět svůj vlastní stan, který se dá považovat za nejlepší v této kategorii.
A jestli se chcete pobavit, podívejte se na tohle akční video s BMW R1200GS v hlavní roli (řízené známým kaskadérem Jean-Pierrem Goy, kterého možná znáte ze srazů v Ga-Pa před asi pěti nebo šesti lety, jezdil tenkrát s LTčkem po zadním apod).
Jak dlouho je prodávají...?? Já jen že čtu "Základní myšlenkou francouzského výrobce Lone Rider bylo - jak schovat na noc motocykl, aby nebyl tak na očích a zvýšila se pravděpodobnost, že z něj (nebo celý motocykl) nikdo nic neukradne" když od firmy Redverz jsem tento typ stanu viděl už min. před 2-3-mi lety...a heslo typu : "Jenže všechny stany této koncepce byly příliš malé na zaparkování velkého endura (jako BMW R1200GS Adventure nebo KTM LC8 apod " se mi taky moc nezdá,protože obě motorky se vešly jak do prvního typu,tak se vejdou i do teď prodávaného The Series II Expedition Tent™. Navíc stojí 449dolarů. A v Ga-Pa se letos dal pořídit (nevím jestli Redverz,nebo LR) za pěkných 300E očemž by se už dalo uvažovat.
Zetor: Ano, máš pravdu že Redverz má nový stan (2012) který je přibližně stejně velký. Oni s tím šli na trh ve Francii v roce 2010. V té době (podle toho co mi psal zakladatel firmy) nikdo nic vhodného pro velká endura nedělal. Neviděl jsem ten Redverz první série ale podle toho co se píše na advrider, tak se tam GSA se všemi kufry nevejde resp. nedá se tam přímo vjet tím vchodem.
V GaPa se prodávaly oba typy. Drobný rozdíl je v tom, že Redverz je americká firma a od kteréhokoliv evropského dealera vyjde na 444 EUR s dopravou do CZ. Možná měli v GaPa slevu, to netuším ale normálně to prodávají za 399EUR vč. VAT + doprava. Takže to vyjde na stejno. Blbý je, že nebyli schopní nabídnout servisní podmínky tak, jak jsme chtěli (30 dnů) a opravy dělají jen přes zimu. To je nereálný. Prostě chtějí aby dealeři měnili stany kus za kus s tím, že se to po sezoně pošle do ameriky na opravy a pak budou skladem na výměnu těm, kdo by měli nějaký problém. Francouzi nám dali klasicky 2 roky záruku a 30 dnů servisní interval včetně dopravy.
Navíc komunikace s nima je mnohem lepší a je to firma, kdežto Redverz dělá Kevin Muggleton prakticky sám a když ted pojede na Dakar, tak bude měsíc všechno viset apod.
Kdybych žil a prodával v USA, asi bych se rozhodoval jinak ale tady jsem měl možnost volit evropského nebo amerického výrobce víceméně za stejné ceny a volil jsem evropského.
Upravil TomasTT dne 28.12.2012 15:49
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ty jo.. to se mi celkem libi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mne dost, sice jsem si puvodne rikal co je to to za desny a zbytecny monstrum, ale kdyz vidim jak to vypada zbaleny a co to vazi, tak to dava smysl a naopak je to super for... Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Mne dost, sice jsem si puvodne rikal co je to to za desny a zbytecny monstrum, ale kdyz vidim jak to vypada zbaleny a co to vazi, tak to dava smysl a naopak je to super for...
hlavne se nesmi dotykat plachtovina motocyklu aby nezpusobila mikroskrabance.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Základní myšlenkou francouzského výrobce Lone Rider bylo - jak schovat na noc motocykl, aby nebyl tak na očích a zvýšila se pravděpodobnost, že z něj (nebo celý motocykl) nikdo nic neukradne. Co oči nevidí, po tom netouží a rozhodně je lepší, když motocykl přes noc vedle stanu.
Myšlienka možno ani nie zla, ale to bude asi tou zapadnou demagogiou, že všade sa kradne a čim dalej od francuzska tym viac. Ja nie som ešte velky cestovatel, ale rozhodne keby som chcel byť čim menej napadny tak, uvažujem o khaky stanu, resp... khaky pristrešku pre moto, pripadne neparkujem hned každemu na očiach. Ono na tom svete je to tak, že jedny ludia maju peniaze a druhy zase su tu aby tie peniaze od tych prvych akokolvek vytiahli, preto sa vyraba vela zbytočnych ko.kotin atd... . V prvom momente ked som ten stan zbadal tak, ma v tu chvilu napadla aj cena niekde okolo 12 litrov, od ktorej som ani nebol tak daleko. Sorry Tomaš že som sa trochu naviezol do toho vašho stanu, ale nedalo mi to! Určite sa to niekomu bude hodiť, ale vačšina naroda sa zaobijde aj toho to luxusu kde, by sa dalo použiť trochu maskovaciej plachty ktora by na dany učel poslužila ešte možno lepšie. EDIT: Tomaši sorry za tie keci o farbe stanu, ale až teraz ked som si to pozrel ešťe raz poriadne tak, som si uvedomil chybu v tom že som si poplietol vaš Lone Rider zo Zetorovym Redvezom takže, ešte raz sorry.
Upravil JRM66 dne 28.12.2012 23:30
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
morabo napsal:
Mne dost, sice jsem si puvodne rikal co je to to za desny a zbytecny monstrum, ale kdyz vidim jak to vypada zbaleny a co to vazi, tak to dava smysl a naopak je to super for...
hlavne se nesmi dotykat plachtovina motocyklu aby nezpusobila mikroskrabance.
JRM66 napsal:
by sa dalo použiť trochu maskovaciej plachty ktora by na dany učel poslužila ešte možno lepšie.
jo jasne.. tou + vitr to akorat odres.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě k tomu srovnání s Redverz - mám jen jedno přímé srovnání od australana, který má oba stany a na jejich cestování si po vyzkoušení obou vybrali Lone Ridera. Kupovali jich potom 8ks.
Oba stany se prý liší jen v pár detailech, které se jim nakonec ukázaly jako důležité. Nižší strana vnitřního stanu Mototentu je vyšší než u Redverzu a při pohybu v té části stanu člověk nemusí lézt po kolenou. Další rozdíl jsou zipy, Lone Rider používá vodotěsné zipy, které se snadněji otevírají a fungují i zaprášené a zafoukané od písku na rozdíl od Redverzu, který prý zipy změní "někdy v budoucnu" ale u nového modelu je kryje látkou a suchými zipy, což je pakárna při otevírání a zavírání. Zipy Mototentu se dají zajistit zevnitř stanu bez použití zámků.
Nejdůležitější argument byl materiál - Mototent je vyrobený z kvalitnějšího ripstopu s odolností 10000mm vodního sloupce. Redverz má na tropiku 4000mm, což je těsně nad hranicí která se bere jako že stan je v praxi nepromokavý. Nikdo z nás asi nebude stanovat v takových extrémech, aby se to projevilo ale oni jeli do střední Afriky a čekali i týdenní deště a chtěli stan, který vydrží víc než 6h kontinuálního lijáku. Navíc Lone Rider je z nehořlavé látky, Redverz není.
Co se týká cen v GaPa, tak tam měli akční nabídku 399EUR a prodali asi 60 stanů a cenu takhle nasadili proto, že se tam prodávala za sníženou cenu první verze stanu Tenere a chtěli být konkurenční. Byla to prý jednorázová akce. Nevím, já tam letos nebyl, takže fakt nevím. Každopádně tam vystavoval přímo výrobce a můžou si dělat co chtějí. Na tu cenu se při dealerském prodeji dostat nedá. Je to víceméně prodej za to, co se to nakupuje.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ještě na doplnění - zdá se, že nové Redverzy mají problém s praskáním tyček. Prohledával jsem fóra a třeba na letošní ABR Highlands Rally v Ullapoolu ve Skotsku vydržel ze tří stanů Redverz jen jeden. Možná je to sérií nebo prostě použili blbý tyčky, každopádně to praská.
Na trhu je ještě jeden další výrobce podobného stanu, který existuje víc než deset let ale jejich stan váží 11 kilo a sbalený je obrovský (asi 2x větší než Lone Rider i Redverz).
Docela mě zajímalo, jak dopadl stan po včerejší vichřici, která u nás měla docela sílu a rvala ze stromů větve o průměru 2cm, odnesla nám plastový zahradní nábytek přes celou zahradu apod...
Stan dopadl naprosto OK - jen se mírně povolily vypínací lanka, nebo spíš kolíky, které nebyly zatlučené ale jen zašlápnuté nohou aby se neřeklo...
Takže odolnost proti větru můžu potvrdit.
Uvnitř v prostoru pro motorku bylo celkem dost listí a větviček, které tam asi vítr nafoukal spodem, protože v té části se nespí, tak to asi na funkci nemá žádný vliv. Jinak naprosto v pohodě. Zapomněl jsem uvnitř zavřít vchod do obytné části ale je tam sucho a žádné listí, ta zvýšená hrana vstupu stačí. Bouřka to byla každopádně solidní, zabržděný konejner s papírem byl posunutý o 10m.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
stan je fajn,ale jezdíme s ženou každý na svoji a dvě tam evidentně nevlezou,takže se to pro nás míjí učinkem..ale jinak moooc dobrý
http://czunici.ra...
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
máme boxera a 650/800 twina..uvidíme...pak by to bylo zajimavé
http://czunici.ra...
TomasTT napsal:
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
máme boxera a 650/800 twina..uvidíme...pak by to bylo zajimavé
jenomze ses vyzranej jak dobytek.,.. i kdyby se to tam nakrasne veslo, TAK SE OKOLO TOHO STEJNE NEPROTAHNES.
Mozna kdyby sis vyrizul bocni vrata
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
máme boxera a 650/800 twina..uvidíme...pak by to bylo zajimavé
jenomze ses vyzranej jak dobytek.,.. i kdyby se to tam nakrasne veslo, TAK SE OKOLO TOHO STEJNE NEPROTAHNES.
Mozna kdyby sis vyrizul bocni vrata
no na tebe nemám....hele hraješ hokej? jsem pravej bek..jak já bych si tě vychutnal
http://czunici.ra...
TomasTT napsal:
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
máme boxera a 650/800 twina..uvidíme...pak by to bylo zajimavé
jenomze ses vyzranej jak dobytek.,.. i kdyby se to tam nakrasne veslo, TAK SE OKOLO TOHO STEJNE NEPROTAHNES.
Mozna kdyby sis vyrizul bocni vrata
no na tebe nemám....hele hraješ hokej? jsem pravej bek..jak já bych si tě vychutnal
mate nejaky hriste s pancerovanejma mantinelama?
jinak ja jsem o sobe nerikal ani ň.. stan s malym nakladacim otvorem (jeste ucpanym motorkou) neni nic pro mne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Myslím že dvě motorky se tam vejdou, když to nebudou boxery. Zkusíme třeba jednu velkou a jedno F800 během dne, jestli to půjde. Myslíme si, že to půjde. Minulý týden jsme tam měli Afriku a malé GS650 a v pohodě.
máme boxera a 650/800 twina..uvidíme...pak by to bylo zajimavé
jenomze ses vyzranej jak dobytek.,.. i kdyby se to tam nakrasne veslo, TAK SE OKOLO TOHO STEJNE NEPROTAHNES.
Mozna kdyby sis vyrizul bocni vrata
no na tebe nemám....hele hraješ hokej? jsem pravej bek..jak já bych si tě vychutnal
mate nejaky hriste s pancerovanejma mantinelama?
jinak ja jsem o sobe nerikal ani ň.. stan s malym nakladacim otvorem (jeste ucpanym motorkou) neni nic pro mne.
nemáme,tam přibíjíme na mantinel drzouny jako ty
a já vím...jinak uvidíme foto,ale obávám se taky toho že to bude o ničem..a plazením se dostávat ven nechci a tak bych musel stejně řešit jednu ven jednu dovnitř,takže to je to co jsem psal..jinak je dobrej
http://czunici.ra...
Ono naštěstí na tohle výrobce pamatoval a tak do spacího prostoru je ještě další vchod ze strany Takže ten mezi "garáží" a spacím prostorem se nemusí vůbec otevírat a do stanu se dá chodit jakoby tam ani garáž nebyla - přes apsidu na druhé straně.
Stan má vlastně čtyři vchody zvenku - z levé strany je apsida a pod ní vchod do obytné části (o tom mluvím). Zprava je vchod do garáže zboku (taky takovou jakoby apsidou) plus zepředu a zezadu jsou stejně velký vstupy pro najíždění a vyjíždění motorky. Mimochodem - když se vyjíždí ze stanu, tak se nemusí motorka vytahovat ven, prostě se projede na druhou stranu, proto tam jsou dvoje "dveře" - z jedné strany se najede a na druhou vyjede.
Do obytné části je uvnitř ještě vchod v přepážce mezi garáží a obytným prostorem.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...