VojtechPolicky napsal:
Pročpak kompletní Go? nakolik pak to vyšlo a pak kolik KM najeto?
Nahoře jsem to updatoval. Ještě nevyšlo, právě to probíhá, jsou to aktuální fotky.
Jinak důvodem je zjištění závady z Itálie a současně nutné plánované věci (rozvody, ventily, řetězovka...). Při rozborce jsme přišli na ruplý uložení kyvky nebo co a tlumič je už delší dobu zaseklý...
VojtechPolicky napsal:
Pročpak kompletní Go? nakolik pak to vyšlo a pak kolik KM najeto?
Nahoře jsem to updatoval. Ještě nevyšlo, právě to probíhá, jsou to aktuální fotky.
Jinak důvodem je zjištění závady z Itálie a současně nutné plánované věci (rozvody, ventily, řetězovka...). Při rozborce jsme přišli na ruplý uložení kyvky nebo co a tlumič je už delší dobu zaseklý...
Jaká to byla závada v té Itálii ? S tím děravým sání to ještě jelo ? Nerozumím pojmu zaseklý tlumič. Jinak Ti Michale nezávidím , pěkně jsi to rozhodil.
VojtechPolicky napsal:
Pročpak kompletní Go? nakolik pak to vyšlo a pak kolik KM najeto?
Nahoře jsem to updatoval. Ještě nevyšlo, právě to probíhá, jsou to aktuální fotky.
Jinak důvodem je zjištění závady z Itálie a současně nutné plánované věci (rozvody, ventily, řetězovka...). Při rozborce jsme přišli na ruplý uložení kyvky nebo co a tlumič je už delší dobu zaseklý...
uf tys jezdil na zaseklym tlumici? :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Olin - tady to je - prostě ji Michal uvařil.http://www.bmwgs....owstart=60
xHackerM - Michale, přes tu děravou přírubu si to muselo brát spoustu "falešnýho" vzduchu - chudá směs. Buď rád, že to dopadlo takhle a nic jiného zásadního se na motoru nepokazilo (hlava, válec, píst, klika...) - to by bylo dost drahé (a možná by se to ekonomicky ani nevyplatilo opravovat - levněji by potom vyšel jiný "zdravý" motor). Včera mi volal Milan "servisák" ohledně problému s nějakou 1200GS a probrali jsme i tu tvoji motorku - vše zásadní je prý bez poškození. Motorku máš v dobrých rukou, takže si myslím, že to bude OK a na jaře vyjedeš na opravené, spolehlivé motorce a najedeš na ní spoustu kilometrů.
Upravil Tonda dne 31.12.2012 13:16
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Místní servisáci a znalci, nemáte nějaký tip na šikovný servis (F650GS) ve Zlíně/Vsetíně a blízkém okolí? Pokud by nebylo zbytí, tak ji zavezu k Cyrilovi do PV, ale pokud by bylo něco blíže, budu samozřejmě rád. Potřebuju udělat velký servis (něco jak Michal) v 50tis km.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Místní servisáci a znalci, nemáte nějaký tip na šikovný servis (F650GS) ve Zlíně/Vsetíně a blízkém okolí? Pokud by nebylo zbytí, tak ji zavezu k Cyrilovi do PV, ale pokud by bylo něco blíže, budu samozřejmě rád. Potřebuju udělat velký servis (něco jak Michal) v 50tis km.
Zdarec, vím že je něco v Napajedlích: http://www.mxtech...mw-servis/
ale osobní zkušenost nemám, motorku si servisuju sám.
Pokud myslíš "velkým servisem" jen údržbu po 20 tis (ventilové vůle, veškeré kapaliny, příp. spojkové lamely, volnoběžku a pod.) a ne zábrusy ventilových sedel, tak bych Ti to mohl udělat i já pokud bys chtěl :-)
Jen čas bych si našel nejdřív v únoru. Kdyžtak PM.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Ten tlumič - upřesním... Není zaseklý jako zaseklý, ale zaseklý jako zaseklý - nejde mi otáčet kličkou na štelování tuhosti... No a kdo ví, jestli pruží jak má, nemám srovnání... Ale pružit asi pruží dobře, protože Mr. GS si to osedlával a říkal, že proti jeho starýmu tlumiči to bylo dobrý... Nicméně, když už to je takhle rozebraný, tak se to udělá...
Díly jsem poptal u Ježka a Milda odvádí super práci, takže o spolehlivost se dalších x desítek kilometrů bát rozhodně nebudu...
Tonda napsal:
Olin - tady to je - prostě ji Michal uvařil.http://www.bmwgs....owstart=60
xHackerM - Michale, přes tu děravou přírubu si to muselo brát spoustu "falešnýho" vzduchu - chudá směs. Buď rád, že to dopadlo takhle a nic jiného zásadního se na motoru nepokazilo (hlava, válec, píst, klika...) - to by bylo dost drahé (a možná by se to ekonomicky ani nevyplatilo opravovat - levněji by potom vyšel jiný "zdravý" motor). Včera mi volal Milan "servisák" ohledně problému s nějakou 1200GS a probrali jsme i tu tvoji motorku - vše zásadní je prý bez poškození. Motorku máš v dobrých rukou, takže si myslím, že to bude OK a na jaře vyjedeš na opravené, spolehlivé motorce a najedeš na ní spoustu kilometrů.
Ani nevíš, jak se mi ulevilo, když mi Milda volal a říkal, že všechno důležitý je v pořádku a že to je opravdu tou přírubou... Už jsem se viděl, jak sháním nový motor nebo válec a ta cenovka...
Díly mám objednaný a doufejme, že až to bude pohromadě nevyleze nic dalšího - nemělo by - všechno je rozebraný a prohlídnutý...
Za to Italské chlazení může asi vodní pumpa, kterou taky uděláme...
Upravil xHackerM dne 31.12.2012 16:52
xHackerM: když si ji v té Itálii uvařil, rozsvítila se kontrolka vysoké teploty? dřív nebo až potom co začaly první problémy?
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
V tom stoupání, které tam popisuju jsem přehlíd kontrolku asi o 150-200m, vybublalo mi to na nohu. Po schladnutí motoru jsem kontroloval už jen expanzku...