za 80E je to super, ale ta nadrzka se mi zda nejaka jina.
Dik Mara
hlavne si k tomu dokup lubetube at mas klid...
snad to i s tim vakuovym funguje. zeptej se Emila, Boba, Bluesberryho nebo Sadilka.. ty maji s vakuovejma pumpama dlouhodoby zkusenosti
Upravil hicks dne 07.01.2013 18:47
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ano rozdil je ta k tomu vyroci ma mensi nadobku. Jinak Hicksi sem myslel ze ho budes presvedcovat na ten elektronickej
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Ano rozdil je ta k tomu vyroci ma mensi nadobku. Jinak Hicksi sem myslel ze ho budes presvedcovat na ten elektronickej
ja uz jsem nad vama zlomil hul chcete se patlat s olejem.. tak si to uzijte
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sorry za pleveleni vlakna, ale Hixiku, kolega ma V-Stroma s odpojenym Scottoilerem. Kupoval to tak. Nevis nahodou o nekom, kdo by se na to eventuelne kouknul, jestli je to funkcni, popr. udelal nejake zakl. nastaveni tak aby to fungovalo...
(nejlepe severni Morava (na kterou furt nadavas...))
Hranicar napsal:
Sorry za pleveleni vlakna, ale Hixiku, kolega ma V-Stroma s odpojenym Scottoilerem. Kupoval to tak. Nevis nahodou o nekom, kdo by se na to eventuelne kouknul, jestli je to funkcni, popr. udelal nejake zakl. nastaveni tak aby to fungovalo...
(nejlepe severni Morava (na kterou furt nadavas...))
elektroScottem, nebo vakuoScottem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak si sosnete z webu manual a je to staci vicemene jen zalejt olejem a zapojit do elektriny.
http://www.scotto..._download/17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hranicar napsal:
@hix: OK. Jen s tim nejsou zkusenosti a ani nevime v jakem stavu je. No nic, elektru rozumime, pomerime, zapojime, nastavime a ... no uvidime
Dik
koukni na to schema.. je to v zasade jednoduchy...
jednotka - cerpadlo - ventil s pruzinou aby to neteklo porad - kapilara na rozete.
lubetube je pripadne zapojenej do odvzdusnovaku cerpadla.
sosnete schema, je to easy...
mam 50 sec na kapku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Navic s frekvenci kapani se da prubezne pohrat. Zalezi taky i na pocasi, desti teplote, atd. Navic i zalezi jak mas dlouhej retez, 800 ma oproti Vstromu delsi, tipl bych. Jde proste o to si vychytat, aby to bylo co nelip promazany, ale zaroven to prilis nezasiralo stroj.
Jo a nejprve retez poradne vycistit, pak trochu toho oleje na hadr a celej promastit.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Navic s frekvenci kapani se da prubezne pohrat. Zalezi taky i na pocasi, desti teplote, atd. Navic i zalezi jak mas dlouhej retez, 800 ma oproti Vstromu delsi, tipl bych. Jde proste o to si vychytat, aby to bylo co nelip promazany, ale zaroven to prilis nezasiralo stroj.
Jo a nejprve retez poradne vycistit, pak trochu toho oleje na hadr a celej promastit.
vstrom ma stejne dlouhej retez.. dokonce s ABS o 2 clanky delsi (118).
---
jj.. nez to pustite tak poradne promazat rukou scottem a otrit hadrem (teda hadrou jak vy rikate
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
machcomp napsal:
Co se tyce lubetube neni potreba pouzil jsem modelarskou nadrz (jsou ruzne objemy) za 90Kc a funguje bez problemu
modelarska nadrz co se da ohnout a ma na sobe textilni svetrik aby se neprodrela? :)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
machcomp napsal:
a ona se musi ta nadrz pri montazi ohybat?
pod sedlo osmikila dostanes nejakou jinou?
navic jak resis zavzdusneni? tam je nejaky ventil?
nemysli si, ze jsi na LubeTube vyzral.. nevyzral jsi.. to je trochu JINY vyrobek, nez modelarska nadrzka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
machcomp napsal:
Mam 650, tam mysleli hlavou kdyz to delali a ma pod sedlem spoustu mista.
Kdyby nadrz nemela odvzdusneni tak by asi nefunfovala ani v modelu, ze?
jo mit pod sedlem spoustu mista je rozhodne projev inzernyrske vsevedoucnosti.. ja bych si teda radsi vybral o chlup vetsi nadrz
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele ty vzdycky musis mit pravdu (ostatne jako vsude kde kde pises)
Pouze jsem se znazil dat uzivatelum levnou alternativu. Ne kazdy je tak moc za vodou jako ty. Omlouvam se velkemu Hicksovi, ze jse s nim polemizoval.