a pro nas, co jezdime vpravo, to snizuje sanci zmasakrovani kdyz sjizdime z obrubniku napr...
Upravil hicks dne 11.01.2013 14:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Opravdu myslíš že je to tím? Já bych spíš řekl že je to konstrukcí motoru a převodového ustrojí díky smyslu jeho otáčení
A nebo jen prostě když novej model tak komplet inovace. Ale modely řady K mají kardan vlevo už dost dlouho
Upravil servisak dne 11.01.2013 14:46
... servis a diagnostika BMW Motorrad
a pro nas, co jezdime vpravo, to snizuje sanci zmasakrovani kdyz sjizdime z obrubniku napr...
tak zase je to špatný co se týče sjíždění ze středovejch tramvajovejch pásů atd.
zase ty vetsinou skaces ve vyssi rychlosti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Opravdu myslíš že je to tím? Já bych spíš řekl že je to konstrukcí motoru a převodového ustrojí díky smyslu jeho otáčení
A nebo jen prostě když novej model tak komplet inovace. Ale modely řady K mají kardan vlevo už dost dlouho
nemyslim, ze to je tim... ale ze to je imho LEPSI... asi z vice duvodu.
Upravil hicks dne 11.01.2013 17:33
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jeden pre europsky trh kde bude po novom kardan na lavej strane
a druha varianta pre anglicko, australiu, japonsko atd atd, kde bude kardan zase na pravej strane...
Řek bych,že úplně největší výhoda kardanu vlevo je ta,že spousta lidí o tom bude přemejšlet vymejšlet nesmyslný teorie a bude se o tom mluvit.Pak se najde spousty lidí který si to krásně zdůvodní a kvůli tomu si tu motorku koupí....
Přestože to nemá nic společnýho s technickým důvodem danné konstrukce-bude to fungovat na lidi )
Tom
scorpion napsal:
BMW planuje vyrabat dva modely GS/A
jeden pre europsky trh kde bude po novom kardan na lavej strane
a druha varianta pre anglicko, australiu, japonsko atd atd, kde bude kardan zase na pravej strane...
scorpion napsal:
BMW planuje vyrabat dva modely GS/A
jeden pre europsky trh kde bude po novom kardan na lavej strane
a druha varianta pre anglicko, australiu, japonsko atd atd, kde bude kardan zase na pravej strane...
A treti varianta pro Hickse, s kardanem v topcasu
Ne uprostřed aby to bylo vyvážený
... servis a diagnostika BMW Motorrad
scorpion napsal:
BMW planuje vyrabat dva modely GS/A
jeden pre europsky trh kde bude po novom kardan na lavej strane
a druha varianta pre anglicko, australiu, japonsko atd atd, kde bude kardan zase na pravej strane...
A treti varianta pro Hickse, s kardanem v topcasu
Ne uprostřed aby to bylo vyvážený
kardan patri do topcasu jenom kdyz je polomrtvej a vezes ho rychle k servisakovi/inveltu/zlabkovi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2