Nejdřív jsem dal K&N + Y-svod (Sharon) + orig výfuk = jelo to od dost lépe od spodku,ale byl tam propad ve 4000ot...
Pak jsem dal K@N + Y-svod (Sharon) + Shraon výfuk = propdad ve 4000ot. jako prase...ještě větší než s orig. výfukem.
Teď mám K@N + Y-svod (Sharon) + výfuk ZACH...jede to o dost lépe od spoda...ve 4000ot. žádný propad a prostě celkově to jede lépe. Spotřebu mám pořád cca. 6.3 - 6.5l .Jo a keště jedna poznámka...neskutečně to řve a střílí to taky fest...kucí potvrdí...
Za mě Mercedes mezi výfuky = ZACH Auspufftechnik...
Ps. Ještě zkusím Powercomander + odladit na brzdě...ale to až nebudu vědět co roupama...
Upravil zetor dne 29.01.2013 15:41
po asi tak 8 letech si ani nepamatuju ze bych tam kat vůbec někdy mel
spotřeba je stejna, možna to někdy střeli so výfuku kdyz je trosku víc zaprasenej filtr ale nic tragickyho a motorka jede i na mix benzinu 85oct s naftou nebo petrolejem
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
zetor - bohatá směs...
asi to není úplne ideálně "naladěné" nebo jim to proste nevyšlo v té kombinaci. zkus jeste laborovat s filtry. možna molitan místo kn by bylo řešení
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
zetor - bohatá směs...
asi to není úplne ideálně "naladěné" nebo jim to proste nevyšlo v té kombinaci. zkus jeste laborovat s filtry. možna molitan místo kn by bylo řešení
Naposledy co jsem byl na servise u Tondy,tak jsem měl všechno v cajku...skoro ani nemusel nic seřizovat...
Napadlo mě,dát místo toho svodu od Sharona orig. Zach,ale nevím,zda by to něco změnilo.
Molitanový filtr jsem neskoušel...myslíš,že by to tomu střílení pomohlo...?? Střílí mi to fakt dost...
z chudý směsi by o nestrilelo. je tam málo vzduchu nebo moc paliva. s palivem bez úpravy mapy nic neudelas tak bych zkusil otevřít vzduch filtrem s větším flow a menším odporem. otázka je jestli to není na hranici nastavení váhy vzduchu. pak by to nepomohlo. ale za zkoušku to stojí.
mě to začíná střílet jakmile mám kn špinavé - docela přesně to poznám. molitan to řeší ale mám s nim v kombinaci se sebringem horší křivku kroutaku
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mě asi někdo taky nastavil bohatou směs u origo sestavy..od nás do Brna cca 220 km 10l/100 km rovných. Je fakt, že rychlost byla kolem 180
všude dobře.....doma GSA
Mám Y-svod Remus, KN a origo výfuk.
Při zaklapnutí plynu si to někdy práskne, spotřebu nějak výrazně nesleduju, ale okresky do rychlosti cca 100 km / h žere okolo 5-ti litrů a na dálnici snad 7l takže asi normální spotřeba na Advika s pomalou šestkou.
Co je ale pecka a nevěřil jsem tomu, je krouťák hodně od spodu!!! To chci!!
Propad do 5500 není, víc jsem to snad nikdy nevytočil Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara: s otevřenou koncovkou je to znát ještě víc a klidně tam může zůstat dB killer. Vůbec na tom nezáleží jestli tam je nebo ne. Spotřebu máme asi podobnou. Dokážu jet i pod 5l když je potřeba a i při jízdě v terénu když si to člověk užívá a trošku víc si hraje s plynem, tak se dostanu do 7l.
Těch 10 co píše pepanek bude něco špatně.. To bych řekl bude rozhozený.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jo 10 je fakt nějak moc... Jo a do spotřeby taky podle mého názoru zasahuji taky pneu a jejich huštění.
Myslím, že rozdíl ve spotřebě na Touranckách proti špuntovejm bude, ale jak jsem napsal, nikdy jsem to nějak extara přesně nepočítal.
Ad koncovka, bohužel pokaždý ty prachy nakutálím do něčeho jiného než třeba do Remuse za deset tácků ale jednou dozraju, vím to
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
TomasTT napsal:
z chudý směsi by o nestrilelo. je tam málo vzduchu nebo moc paliva. s palivem bez úpravy mapy nic neudelas tak bych zkusil otevřít vzduch filtrem s větším flow a menším odporem. otázka je jestli to není na hranici nastavení váhy vzduchu. pak by to nepomohlo. ale za zkoušku to stojí.
mě to začíná střílet jakmile mám kn špinavé - docela přesně to poznám. molitan to řeší ale mám s nim v kombinaci se sebringem horší křivku kroutaku
Sice z aut, ale mám jinou zkušennost - když v nějakém režimu třeba po ubrání plynu je směs chudá, nezapálí se - třeba díky jinému vyplachování - jiné odpory ve výfukovém traktu, sání, pak při mírném přidání, nebo změně režimu se směs shromážděná ve výfuku normálním spalováním zapálí a střílí to do výfuku, nebo pokud zlobí zapalování, svíčky se to taky může stát.Prostě motor se párkrát otočí bez toho aby se směs zapálila a pak se zapálí v tlumiči
Hmm, to je zajímavý. Já jsem tohle řešil několik let s cruisery, absolvoval jsem desítky měření a ladění na Dynojetu a prošel si vším, co snad šlo zkoušet - od výfuků (vč. vložek, škrtících klapek, přírub a přídavných destiček v koncovce), sání včetně vývoje vlastních sacích potrubí, karburátorů, řídících jednotek, zapalování a řízení předstihu až po powercommandery atd.
Vždycky to nakonec skončilo stejně - bohatá směs chytá v rozžhaveném svodu nebo v koncovce, kde to bouchne a střelí. Pochopitelně svíčky se taky zkoušely a měnily a ladilo se jestli to má vliv a jaký atd. Ale za předpokladu že je tohle v pořádku a není nějak poškozený systém měření vzduchu a palivových map, tak to myslím střílí vždycky proto, že do výfuku jde moc bohatá směs.
Každopádně to je zajímavý tip na ty svíčky, to je fakt, že by to mohlo tohle dělat ale téměř určitě by se to projevilo spotřebou a odezvou motoru.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
z chudý směsi by o nestrilelo. je tam málo vzduchu nebo moc paliva. s palivem bez úpravy mapy nic neudelas tak bych zkusil otevřít vzduch filtrem s větším flow a menším odporem. otázka je jestli to není na hranici nastavení váhy vzduchu. pak by to nepomohlo. ale za zkoušku to stojí.
mě to začíná střílet jakmile mám kn špinavé - docela přesně to poznám. molitan to řeší ale mám s nim v kombinaci se sebringem horší křivku kroutaku
To chceš říct,že molitanovej filtr má lepší průchod vzduchu než KN?
...ten molitaňák od vás s tím chobotem?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ohledně Zetorovi motorky - jelikož s tím Zetor už něco najel než byl za mnou (minimálně pár tisíc km), tak by složení směsi bylo už poznat na svíčkách. Když by to bylo moc "chudé", tak by bylo zbarvení svíček hodně světlé až sněhově bílé, kdyby více do černa, tak by směs byla "bohatá". Zetorova motorka měla svíčky pěkně "šedocihlové". Jinak ohledně seřízení - mělo by být vše OK. Na diagnostice v měření reálných hodnot také vše OK. Já se osobně přikláním k tomu co napsal Tomáš v tom svém druhém příspěvku, že to není v té kombinaci úplně ideálně odladěné. Taky nevím, jak moc velkou roli u Zacha bude hrát DB killer. Když byl Zetor u mě, tak ho tam neměl a řev to byl velkej - ukrutnej. Jen moje úvaha /třeba to s tím nesouvisí/ - on je Zach docela krátký výfuk a bez toho DB killeru a v kombinaci s tím Y-svodem od Sharonu, když si to při zavření plynu "pšoukne", tak ta střelba může být výraznější než u jiného laďáku.
No a u pepanka - jestliže frčel neustále okolo 180km/h na dálniční trase dlouhé okolo 200km nabalenej třemi kufry = aerodynamika cihly, tak se té spotřebě cca 10l/100km nějak nepodivuji. Jestliže mu to jinak jede bez problému a při nižších rychlostech mu to "žere" normálně mezi 5-6,5 litry (podle toho jak za to člověk tahá), tak nic špatně nebude.
Upravil Tonda dne 29.01.2013 21:36
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ja len Y zvod. original filter aj vyfuk. ide lepsie odspodu a spotreba 5,5 skoro stale aj nalozeny+pasazier
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
pepanek1150 napsal:
mě asi někdo taky nastavil bohatou směs u origo sestavy..od nás do Brna cca 220 km 10l/100 km rovných. Je fakt, že rychlost byla kolem 180
Já bych to odhadnul na špatnou lambdu. Dělalo mi to taky. Spotřeba 11 l.
10l pri te rychlosti se na adv ani nedivim. Ja mel nejdriv orig. a spotreba 6,5-7 pak Y svod + koncovka komplet remus, odspoda lepsi, to mam rad, ale trochu dirka kolem 4500ot tam je. Mam i KN a je tam. Spotreba mozna stejna kdyz se clovek snazi jet "normalne" ale asi trochu vic taham jak se mi libi zatah, tak spotreba je spis o fous vyssi
pepanek1150 napsal:
mě asi někdo taky nastavil bohatou směs u origo sestavy..od nás do Brna cca 220 km 10l/100 km rovných. Je fakt, že rychlost byla kolem 180
Já bych to odhadnul na špatnou lambdu. Dělalo mi to taky. Spotřeba 11 l.
Jenže Rudo, s tou špatnou lambdou ti to tenkrát bralo hodně i když si jezdil tak nějak normálně - a né tahem 180km/h po dálnici. Proto jsem o pár příspěvků vejš psal, že jestli mu to při jiných (nižších) rychlostech bere míň (tak jak je u 1150 běžné), tak nic špatně nebude.
Upravil Tonda dne 29.01.2013 22:39
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mam ysvod, KN, ladak. Koupeno po pul roce co jsem zaparkoval poprve doma tenhle kram.
Ja jsem nadseny, ale urcitym lidem to vadi (rev) tak jsem se radeji dostehoval. Nechci nikoho rusit
profesor