Hixova má 120 . Ale 800 ,ta priskrcena na tom nebude jinak.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Hixova má 120 . Ale 800 ,ta priskrcena na tom nebude jinak.
mam pres 130.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
koukam po jete moto a chci se zeptat na nazor co se da cekat od F650GS (08), ktery ma najeto 60tis.
Kolik to je v zivote GSa?
Jake investice a servis muze takovou motku cekat?
- pruziny asi urcite..
- za cca 20-30 tisic tlumice
- mozna spojka
ja mel ve 130 pisty na odpis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
taky záleží jak bylo s motorem těch prvních 60tkm zacházeno.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
taky záleží jak bylo s motorem těch prvních 60tkm zacházeno.
to je plus pro ten min jetej jednoval, "zajedes" si to sam ;-) Jde mi hlavne o spolehlivost (je to pro zenskou) a abych do toho po prvnim vylete nenasypal dalsich 20tis. na servisu.
noo, spolehlivost není tragická. Ale například já jsem kupoval twina s 10 000km najetými a po jedné sezóně jsem měnil levý grip protože odešlo vyhřívání taky jsem přišel svou blbosti o zadní destičky a kotouč protože se mi na dálnici sekla zadní brzda, kterou jsem neodborně seřídil a netěsní víko hlavy, které se bude muset řešit a pokud tam ta má najeto 60tkm a je před servisem tak k tomu připočítej pružiny a spojku (ta je ovšem hluboce závislá na stylu a způsobu užití moto, takže klidně mlže být ok)
+řetězovku a nejspíš preventivní výměnu kapalin
Upravil Spitfire dne 21.02.2013 23:24
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
taky záleží jak bylo s motorem těch prvních 60tkm zacházeno.
to je plus pro ten min jetej jednoval, "zajedes" si to sam ;-) Jde mi hlavne o spolehlivost (je to pro zenskou) a abych do toho po prvnim vylete nenasypal dalsich 20tis. na servisu.
ps.
tak twin se narozdil od jednobuchu neklepe jak ratlik...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
60 není žádná hrůza pokud měl patřičnou péči. Taky záleží kdo a jak s ní jezdil. Hicksovy info o tlumičích si převěď na váhu a styl jízdy, gripy odchází všeobecně, těsnění teče i po servise (je třeba to udělat důsledně) vem si někoho kdo se vyzná, a věř že moto byla v dobrých rukou.
Spitfire napsal:
taky záleží jak bylo s motorem těch prvních 60tkm zacházeno.
to je plus pro ten min jetej jednoval, "zajedes" si to sam ;-) Jde mi hlavne o spolehlivost (je to pro zenskou) a abych do toho po prvnim vylete nenasypal dalsich 20tis. na servisu.
ps.
tak twin se narozdil od jednobuchu neklepe jak ratlik...
Není to vůbec tak hrozný, ty rotaxy mají vcelku pěknej chod, to dominátor to byl svým projevem neandrtálec ale zase jsou lidi co mají rádi když je pořád něco ,,kope do prdele" Na dakaru 05 jediný co mě chybělo tak min 10koní navíc,jinak zlatá mašina.
somm-jestli to máš převážně na silnici a občas ve dvou,tak bych se spíš orientoval na ten twin,ty kobyly ti u toho jednoválce budou za čas jistě chybět;nadruhou stranu jestli vážíš 60kg a jezdíš převážně solo tak ti to bude možná i stačit.
Píše že to chce pro ženskou. Aby z toho dakara vůbec dosáhla na zem.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ano je to pro zenskou, ale neni to dakar a ma snizene sedlo, takze tohle bude ok. Spis se bojim cukani v malych otackach pri "popojizdeni" a pak vibraci pri rychlostech okolo 130km.
Slecna cestuje zejmena po silnicich v rychlostech mezi 80 a 110. Vyhradne v jednom.
ps.
Spitfire napsal:
taky záleží jak bylo s motorem těch prvních 60tkm zacházeno.
to je plus pro ten min jetej jednoval, "zajedes" si to sam ;-) Jde mi hlavne o spolehlivost (je to pro zenskou) a abych do toho po prvnim vylete nenasypal dalsich 20tis. na servisu.
ps.
tak twin se narozdil od jednobuchu neklepe jak ratlik...
Není to vůbec tak hrozný, ty rotaxy mají vcelku pěknej chod, to dominátor to byl svým projevem neandrtálec ale zase jsou lidi co mají rádi když je pořád něco ,,kope do prdele" Na dakaru 05 jediný co mě chybělo tak min 10koní navíc,jinak zlatá mašina.
souhlass. Za ~20000 km na Dakaru mi nepřišlo, že by to byl až takovej vibrátor, jak se o něm v debatách traduje Jen ty kobylky chyběly. Ve dvou v Alpách už se trochu trápil...