Tak jsem byl dnes v Cartecu, a viděl.......věřím že jsou lidé různí, ale nevěřím že tohle se líbí lidem více než starší modely.
Agregát voda, spojka olej= nemám problém, dokonce se mi zadní zavěšení líbí o chlup více než starší. I agreát je v pohodě.
Ale ta hrůza co je kolem světla, na chladičích a předním blatníku je hnus. Nemá to nic společného se závistí, myslím že pojede skvěle (mimochodem jedou ostraváci na víkend testovat do Marakéše) asi nejen oni.
Jo ještě výfuk je libový,
Zajímavíé jsou přední brzdy, ale působí dost masivně.
No a v ostravě stojí vedle Tripla, nebo co to je na drátech, tmavý rám +kyvka atd a ta s těch nových dělá zrůdy dokonale.
Abychom předešli zbytečným problémům. Je to můj osobní názor a věřím že se Hicksovi a ostatním šťastlivcům bude líbit a sloužit, ale za mě NE.
Já naživo ještě neviděl, tak nemůžu hlasovat, ale z obrázků mi přijde pěkná, i když posun směrem k "líbivosti" je tu zřejmej (jako u každýho modelu) a je jasný, že ne úplně každýho to osloví. Až uvidím naživo, taky třeba poupravim názor...
Takže už jsem viděl a zahlasoval - líbí se mi
Upravil Dave81 dne 10.03.2013 19:11
Waltr napsal:
Ale ta hrůza co je kolem světla, na chladičích a předním blatníku je hnus. Nemá to nic společného se závistí, myslím že pojede skvěle (mimochodem jedou ostraváci na víkend testovat do Marakéše) asi nejen oni.
tak to je zase podle mne ta nejhezci cast motorky... mne se treba uplne nepozdava zadni svetlo.
Predek je imho naadhernej!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to je vtipna anketa.. nechcete ji prejmenovat na "kysele hrozny" -1?
Walterovi to verim.. ostatnim ne.
protoze KDOKOLIV ji zatim videl, byl total odvazanej.
Upravil hicks dne 27.02.2013 16:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslím že když lidi poprvé viděli 1200GS, tak to bylo podobné - hrůza, plasty atd...
Pak si všichni zvyknou.
Podívejte se na novou 1190 KTM, to taky designově nemá s se starou LC8 moc společného. Je to jen o zvyku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Myslím že když lidi poprvé viděli 1200GS, tak to bylo podobné - hrůza, plasty atd...
Pak si všichni zvyknou.
hele Tomasi.. a tobe LCcko prijde VIC plastovy, nez 12ka? Mne teda ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na živo jsem neviděl,ani po tom netoužím. Mě nové GS přijde k zblití,stejně jako nová KTMka...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ne, nepřijde. Ale je to jiný, ty boční plasty ve kterých je chladič trčí dolů šikmo a je to nápadný. Vlastně jinak vypadá jen ten panel s logem a nápisem GS. Ta "šavle" co míří dolů dopředu. A mě osobně se nelíbí ty dvě prodlužovací plošky na špičce zobáku.
Jedinou srovnávací fotku kde je nový 1200 vedle starého modelu mám bohužel jen s 1200GSA, což není možné srovnávat protože advík má ty nádrže fakt velký a zkreslují to...
Ale i tak, jen ty trčící "šavle"..
Ale řešíme nesmysly, je to vývoj, za pár let to nikdo nebude řešit. 1150 budou stejná historie jako dneska R80/100 a první verze 1200GS budou tak "zastaralý" jako třeba z dnešního pohledu design 1100GS apod.
Prostě je to vývoj, Osobně - když jsem viděl prezentaci jak vymýšleli ten design nového 1200GS, tak tam byly obrázky, které mě dokázaly naprosto nadchnout. Okamžitě bych si tu motorku koupil i když tam ty "šavle" byly taky. Prostě se mi to líbilo a nevadily mi. Teď to s tím zbytkem nějak nesedí nebo mi přijdou ty bočnice dost velký nebo motorka moc nízká, nevím. Ale evidentně ti, kteří rozhodují, zvolili design, který se jim líbil víc a za rok už to nikdo nebude řešit.
Upravil TomasTT dne 27.02.2013 17:26
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
dnes jsem opet stal mezi LC a 12kou a 12ka vedle LC vypada jako zretelne vintážní stroj.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dani napsal:
Řekl bych, že BMW obecně jde prostě svým stylem a ten se leckomu líbit nemusí. Vlastně si nepamatuju Baworáka, kterej by byl vyloženě hezkej. Jenže pak je tu ještě krása technická a to je možná důvod toho "zvyknutí si". Prostě detail, nebo tvar, kterej se mi vůbec nelíbí, se ukáže v provozu dokonale funkční - a karta se obrací. A úplně se obrátí, jakmile má majitel "tu svojí" spojenou se zážitky z cest, když už spolu zkrátka něco zažijí. Potom už to vidí člověk jinak. Vztah k motorce jako ke stroji, kerýmu člověk v podstatě svěřuje svůj život je asi dost intimní a osobní záležitost, než aby se dal zhodnotit jedním pohledem - musí se budovat.
LC je podle mne VYLOZENE hezka... mozna i krasna.. motorka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nazivo jsem zatim nevidel,tak nehlasuju.1100 se mi libila,kdyz jsem ji videl poprve nazivo hrozne a libi se mi stale.1200 se mi poprve hodne libila hlavne ADV,postupne se mi prestavala libit(hlavne obyc GS) a dnes uz mi nic nerika.
Upravil vevis dne 27.02.2013 17:47
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Nazivo jsem zatim nevidel,tak nehlasuju.1100 se mi libila,kdyz jsem ji videl poprve nazivo hrozne a libi se mi cim dal vic.1200 se mi poprve hodne libila hlavne ADV,postupne se mi prestavala libit(hlavne obyc GS) a dnes uz mi nic nerika.
mne se taky 12ka moc nelibila.. jen 30y GS vyrocka + ADV, ale ten je moc velkej.
LC se mi libi od zacatku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Nazivo jsem zatim nevidel,tak nehlasuju.1100 se mi libila,kdyz jsem ji videl poprve nazivo hrozne a libi se mi cim dal vic.1200 se mi poprve hodne libila hlavne ADV,postupne se mi prestavala libit(hlavne obyc GS) a dnes uz mi nic nerika.
mne se taky 12ka moc nelibila.. jen 30y GS vyrocka + ADV, ale ten je moc velkej.
LC se mi libi od zacatku.
Nejvice se mi ted z 1200 gs libi asi vyrocni ciste bila a docela pekny je triple black.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!