nazdar chalni chcel by som sa spytat jazdi niekto z vas tak ze bezne chyta stupacky v naklope na dakare? mne to nepride moc relane ked vidim aka je ta motorka vysoka a dam ju nabok tak ked chytim stupacku tak si myslim ze uz by som sa davno vysypal. ci ako to je? apopripade ako nato aby to bolo bezpecne a ake gumy?
Upravil k4lo dne 06.04.2013 14:24
já bych nasadil slicky, jel na okruh a zkoušel + na čelo bych si napsal krevní skupinu pro případ, že by se mě pokusili ještě zachránit
Upravil Spitfire dne 08.03.2013 19:18
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Nevím jak s Dakarem, ale s obyč 650GS to jde docela dobře
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Spitfire napsal:
já bych nasadil slicky, jel na okruh a zkoušel + na čelo bych si napsal krevní skupinu pro případ, že by se mě pokusili ještě zachránit
pak lze zkoušet i brousit hefty
všude dobře.....doma GSA
Spitfire napsal:
já bych nasadil slicky, jel na okruh a zkoušel + na čelo bych si napsal krevní skupinu pro případ, že by se mě pokusili ještě zachránit
pak lze zkoušet i brousit hefty
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pete1427 napsal:
Nevím jak s Dakarem, ale s obyč 650GS to jde docela dobře
Poprvé jsem z toho byl celkem vyplašenej a dost jsem se leknul. Nečekal jsem, že mám až takový náklon a při pohledu na stojící motorku si nedovedu představit že to je vůbec možný Zatím jsem si škrtnul jen 2x, teď si už dávám pozor. Ideální je nějaká vracečka do kopce, kde se dá jet něco kolem 30-40 km/h
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Pete1427 napsal:
Nevím jak s Dakarem, ale s obyč 650GS to jde docela dobře
Poprvé jsem z toho byl celkem vyplašenej a dost jsem se leknul. Nečekal jsem, že mám až takový náklon a při pohledu na stojící motorku si nedovedu představit že to je vůbec možný Zatím jsem si škrtnul jen 2x, teď si už dávám pozor. Ideální je nějaká vracečka do kopce, kde se dá jet něco kolem 30-40 km/h
no ono když naklopíš nezatíženou motorku na místě, tak to dost zkresluje, protože nemáš stlačený tlumiče a ten náklon je o hodně větší...
jinak jo..., jde to, na dobrý silnici třeba v alpách v krátkejch utaženejch zatáčkách celkem v pohodě...
jardajerman@seznam.cz
k4lo napsal:
nazdar chalni chcel by som sa spytat jazdi niekto z vas tak ze bezne chyta stupacky v naklope na dakare? mne to nepride moc relane ked vidim aka je ta motorka vysoka a dam ju nabok tak ked chytim stupacku tak si myslim ze uz by som sa davno vysypal. ci ako to je? apopripade ako nato aby to bolo bezpecne a ake gumy?
ja si na osmikile musim davat pozor, abych nebral spickou nohu, centralem nebo stupackou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pete1427 napsal:
Nevím jak s Dakarem, ale s obyč 650GS to jde docela dobře
Poprvé jsem z toho byl celkem vyplašenej a dost jsem se leknul. Nečekal jsem, že mám až takový náklon a při pohledu na stojící motorku si nedovedu představit že to je vůbec možný Zatím jsem si škrtnul jen 2x, teď si už dávám pozor. Ideální je nějaká vracečka do kopce, kde se dá jet něco kolem 30-40 km/h
no ono když naklopíš nezatíženou motorku na místě, tak to dost zkresluje, protože nemáš stlačený tlumiče a ten náklon je o hodně větší...
jinak jo..., jde to, na dobrý silnici třeba v alpách v krátkejch utaženejch zatáčkách celkem v pohodě...
jj... ale treba na osmikile abys vzal, stupackou tak uz musis klopit fakt dost.
s cim mam problem kam narvat spicku... to resim skoro denne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2