skoda, ze ten nosic nedela stribrnej...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
aha! tak to jooo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no... predstava Holanu na mem LCcku je straslivozne strasliva
nicmene nosic mi prisel docela peknej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
somm napsal:
Mám dotaz jaké kufry (hlavně boční) zvolit na LC. Zda jsou originály v pohodě, případně jaké další alternativy (mimo uvedeného HOLANu) někdo zkusil.
Nejraději bych nějaké hliníkáče s otevíráním shora, ale hlavní je možnost odepínání jiným způsobem než puky.
Jsou varia na LCčko jiné než na vzducháč?
díky
p.
Pokud se nepletu, na LC jsou orig. kufry stejny jako na predchozi 12tce. Tzn. osklivy, tezky a ne zrovna dobre pouzitelny.
Ja bych to resil hlinikama, budto z ADV nebo BEGR, TT apod.
Proc nechces puky? Ja se tomu vyhejbal a nakonec jsem zjistil, ze je to genialni varianta, kde montaz a demontaz kufru trva opravdu chvilku.
Asi jsem se zhýčkal na Varaderu s origo kuframa, kde sundání a nandání trvá pár vteřin.
Hliníkáče mám na 650 na které jezdí přítelka a na delší cestu, kdy je nechci často sundavat, je to ok, ale já sem zvyklej kufry sundat a dát do stanu, na menší výlety jezdit bez nich apod. Tak si na velký moto spíš chci připlatit ze pohodlnější upevnění.
Origo jsou teda naprd? Přišlo mi, že upevnění je pohodlné a když je sundám, tak na moto nic nevadí. Kufry jako takový teda neviděl (jen topcase). Vím že to sou plasťáky s tím Vario mechanismem - to mi přijde zbytečný.
ADV kufry to samý jako kufry z GSA maj takovej spešl zámkovej systém a sundat je znamená fakt jen otočit klíčkem.Ale nevím jestli se už dělají na LC.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
ADV kufry to samý jako kufry z GSA maj takovej spešl zámkovej systém a sundat je znamená fakt jen otočit klíčkem.Ale nevím jestli se už dělají na LC.
Nedělá používaj plasťáky čeká se na ADV
... servis a diagnostika BMW Motorrad
somm napsal:
Origo jsou teda naprd? Přišlo mi, že upevnění je pohodlné a když je sundám, tak na moto nic nevadí. Kufry jako takový teda neviděl (jen topcase). Vím že to sou plasťáky s tím Vario mechanismem - to mi přijde zbytečný.
p.
jenomze topcase je podle mne podstatne LEHCI, nez u posledni 12ky.
vim o LCcku, co s variama projelo off na ukrajine a V POHO.
pokud nepotrebujes dat neco NAHORU NA KUFRY, imho dobra volba. Nemas tam nosice porad.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdravím mám objednaný LC ADV a řeším jaký kufry na to.Motorka mi přijde s origo držákem na bmw kufry, koukal jsem na to uchycení kufrů na moto a nevypada to špatně.Ten novej systém uchycení od touratechu taky ale není špatnej.Hlavně žádný puky, měl jsem varadero a tam to byla paráda.Tak nevím který kufry jsou lepší, bmw nebo touratech zega pro2.
Fujitsu napsal:
Zdravím mám objednaný LC ADV a řeším jaký kufry na to.Motorka mi přijde s origo držákem na bmw kufry, koukal jsem na to uchycení kufrů na moto a nevypada to špatně.Ten novej systém uchycení od touratechu taky ale není špatnej.Hlavně žádný puky, měl jsem varadero a tam to byla paráda.Tak nevím který kufry jsou lepší, bmw nebo touratech zega pro2.
Kdybych si objednal novy LC ADV, objednal bych si rozhodne jedine orig. ALU kufry.