Ahojte, zajímal by mě názor někoho fundovaného ohledně následující věci.
Dneska bylo krásně a tak jsem se rozhodl zavézt auto domů a osedlat motorku s tím že zbytek pracovního dne strávím na ní.
Co čert nechtěl tak když jsem odjížděl ze stavby tak mě přehlídla paní jedoucí v protisměru a začala odbočovat na parkoviště po mé pravici. Seběhlo se to tak rychle že jsem jen vnímal tupé plácnutí jejího nárazníku do mé motorky, konkrétně levého padáku, naštěstí jsem to ustál a po deseti metrech zastavil aniž bych sletěl. Vrátil jsem se zpět a z auta vylezla vyhukaná paní okolo třiceti s břichem těsně před porodem. No nic, říkám si, řvát nemá smysl....oba jsme celí a plasty na její Octávě půjdou na její účet a taktéž oprava mé moto. Paní zavolala na policii s tím že chce nahlásit nehodu a ať někdo přijede, načež a to mě překvapilo jí policista řekl že pokud není škoda přes 100tis. tak radši ať si to vyřídíme mezi sebou (nejsem odborník na škodu a nevím jak se to bude řešit když ta škoda bude přes 100tis.). Stalo se to u policejního ředitelství v Přerově.....fajn vlezeme dovnitř a zmateně začínáme vyplňovat záznam o nehodě. Načež jsem zjistil že auto paní nevlastní, vlastní ho leasingová společnost. Zašel jsem tedy za vrátným zda by pro jistotu policii nezavolal a on že jo, když se k nim dovolal a popsal situaci tak mu řekly že už s paní mluvil operátor a že si to máme vyřešit mezi sebou. Nu co už, po tom co paní špatně vyplnila v záznamu o nehodě vlastníka se vydáváme sepsat vše na pojišťovnu. Dojedeme tam a každý vyplníme své prohlášení kde i paní přiznala že je viník ona. Když jsme se zvedaly že půjdeme tak mi ještě pojišťovák říkal že mám počítat s amortizací a že prý pojišťovna nezaplatí vše protože je moto rok výroby 2006 a tudíž budou uplatňovat amortizaci. Můj první dotaz zní, mám nárok na bezplatnou opravu bez amortizace u takto starého vozidla? Můj druhý dotaz zní, origo BMW servis mám z ruky(v Brně) je lepší si to nechat proplatit rozpočtem nebo si udělat výlet a