huž se to blizi... predbezne zacneme snad 15-16/4.
budu Borisovi moto pujcovat, takze bude porovnani z prvni ruky i s 1150.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Doufám že nebudeš stejně objektivní jako s omičkou
to byl test psanej pro inteligentni publikum... az uvidis na zacatku krtecka je to i pro tebe
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jasne, ze NE. ja ji ani domu nepovezu... cekam az sleze sul a vyjedu primo z inveltu.
nemam ji ani jak dostat rozumne domu.
Upravil hicks dne 04.04.2013 22:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Hele uz se lisa
Doval tlacu od Kasaka a treba Te Kuba necha sahnout
dobrej napad.
ale jen pod dozorem a ZADNE OTVORY
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
motor zadnej silenej brutal neni a to ani na dynamic rezim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
motor zadnej silenej brutal neni a to ani na dynamic rezim.
jo jo stál u rybníka v Řeporyjích s partou melodyboys a něco ťukal do telefonu.. To je tohle?? a tekly sliny z pod helmy, takže pravděpodobost je velká...
Upravil jezek dne 12.04.2013 16:32
Tak se vytasim s opravdu prvnimi postrehy z prvniho kilometru.
Co se tyka takovyho toho zakladniho pocitu, jak se to chova, jak zataci, jak reaguje na zmenu zatizeni, pri akceleraci, brzdeni, atd, atd, tak je to proste porad evidentni gs tak jako vsechny verze s teleleverem, tedy proste od 11ky dal. Je je zase pocitove o neco lehci, mrstnejsi a ma jeste lepsi teziste. Potud cista evoluce a zadna revoluce.
Navic pri presednuti z 1150 potesi, ze i tahle motorka je v partii sedla a nadrze zase stejne stihla (na rozdil od predchozi 12ky), coz je jak prijemny jak na posez, tak hlavne ve stupackach je to zase jako na enduru a ne na pivovarskym valachovi... 12kari prominou.
Co se ovsem motoru tyka, to je fakt rozdil jak blazen, hlavne okamzite dostupnej mamuti kroutak hned od volnobehu a zaroven neskutecna chut se rychle vytacet. To se mi fakt libi a kaslu na to ze to ma trochu jinej zvuk, mimochodem mi i prijde hezkej, takovej akorat. Ani pridusenej, ani urvanej, ani sici stroj, ani traktor. Za mne dobry.
Designove mi sedi cim dal vic a to nejen celkove, ale hlavne ve spouste propracovanejch detailu.
Na velky soudy je samo brzy, ale vypada to sakra nadejne. Osobne bych v principu radsi, kdyby tam ta kapalina nebyla, ale urcite to tim neni min bmw. BMW to proste je a k tomu bez diskuse dobra motorka. Tak snad jen aby s tim nebyly problemy.
A jeste lehka kritika zaverem. Ackoli je dilensky zpracovani prvotridni, tak lakovani ramu vevnitr ty siroky trubky co je hned pod sedlem je totalni ulet a u vsech kusu, co jsem videl, nahore "stribrenka" prakticky chybi a dole a pod matkou je odpornej cakanec. Pro mne je ta trubka zrala na zaslepku, nebo zacpat bahnem
A jeste to uplne nejhorsi - ovladani blinkru...
Odklon k obycejnemu ovladani bych jeste se skripenim zubu dokazal prezit, i kdyz je to blbost a skoda, ale problem je, ze ani se svou, ne zrovna malou rukou a s dlouhymi prsty na tu pitomou a taky ostrou pidipacku nedosahnu... Takze pri kazdy blikani vpravo je treba ruku posunout a pro blikani vlevo dokonce prakticky pustit riditko. Tento ustupek mainstreamu se teda nepovedl.
Ale Gott sei dank, jestli tohle je jediny na co se da stezovat, tak proste v Mnichove opet odvedli dobrou praci.
Uz se tesim na rozmnozovani techhle opravdu jen prvotnich dojmu!
Kubo, kdy ze Ti budu moct Pomenku sebrat???!!!
Upravil morabo dne 12.04.2013 23:15
Maiali nel Fango!
Je to MRSTNY.. vyborne brzdi (a to si jeste ZDALEKA nesedly koutouce a desticky).
Subjektivne to jezdi jako trochu lehci 1150 a brutalnejsim motorem a DOBRYM plexi.
Plexi mi tedy prijde VELMI DOBRY.. az to oschne jdu ho otestovat ve vyssich rychlostech.
Blikac trochu horsi... on totiz mezi blinkrem a gripem je jeste VENECEK OVLADANI NAVIGACE... takze tak trochu pro chobotnici.
Upravil hicks dne 13.04.2013 13:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jj, s blikrama souhlasím, to se opravdu nepovedlo, hrozně daleko..Zlatá klasika! Jinak motor jede hodně dobře na režim dynamic, možnost nastavení plexi kolečkem za jízdy zajímavá, ale mě prostě víc sedne víc vzducháč 1200..
včera jsem se svezl v inveltu.. souhlas s blinkrama, když už si zvyknu na bmw, tak to zase změní (ne že bych si ji šel zítra koupit..). Odezva plynu oproti 12GS 08 je neskutečná, jede to jako pila, zvedá se to na zadní. S tím související nastavení režimů a nastavení podvozku.. jedním slovem super. Hixem vychvalované plexi se mi moc nelíbilo ve vytažené poloze, od 100+ se docela dost klepat, to u adv plexi se vzpěrou neznám. A zmíněné užší sedlo je určitě plus pro jízdu ve stupačkách, už vím proč se mi v tom stálo lépe. Zatím měnit nebudu, ale v budoucnu to tak určitě dopadne, ale asi adventuru LC
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
500 km.... spotreba ze zacatku 5,5. -- oprava -- kleslo na 4,8
mam dojem, ze se to zacina probouzet dynamic rezim neni uskakanej... plyn asi min ostrej, nez na osmikile. ovsem v kombinaci s brutalnim zatahen to je docela drsny.
...
jo... mohlo by to mozna mit delsi sestki. jsem zvedavej na spotrebu ve 160ti nonstop na dalnici. tusim, ze to ve 130ti toci asi 4700? jeste overim.
Upravil hicks dne 14.04.2013 21:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele... spotreba klesla na 4,8(!)... po cca 300km. jsem zvedavej, kde se to ustali...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2