- board computer PRO -- ANO -- bez nej to nezobrazuje spotrebu, neumi konfigurovat custom policka na displeji. Nema to automatickej TRIP (to jeste poradne nevim, co je).
Displej je nicmene PORAD STEJNE VELKEJ.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
neni to lesklej chrom, ale matnej ... HODNE MATNEJ... a zretelne silna vrtstva.
Nove je to MENE LESKLE NEZ ANTIKORO.
tyka se to i svodu.. tam to byl ale (u novych moto) fakt minimalni rozdil.
priplatek: 2500,-
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pokud nepouzivate, tak aktualni doporuceni ASI NE.
Spolujezdec ma pak u stupacky TROCHU HNUSNEJ TROJUHELNIK.
bacha.. je to (nejspis) soucast touring paketu.
foto viz dole.
---
potencialni problem muzou byt nejake aftermarketove drzaky na kufry.. aby to NEVYUZIVALI nebo to NAOPAK NEPREKAZELO.
hicks přiložený následující obrázek:
[157.92Kb]
Upravil hicks dne 12.04.2013 08:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Při srvisní prohlídce zjistili že chybí šroud v zadním brzdiči??? Jak tam může chybět? Vypadl? já ho nevyšrouboval. Dodání do týdne....
Objednal a koupil jsem si tam nová drátěná kola.
Komplet.
Protože nejsem až tak znalý, předpokládal jsem, že když komplet tak komplet. Nebyli v nich vymezovací podložky(prej jsem si je měl vzít ze starých)díky tomu jsem zničil čidlo ABS. OK moje chyba.
Dodání za 14 dní.
Od středy kdy objednali díly do dneška nic nepřišlo.
Jednání na úrovni.
Pán na servisu při přejímání motocyklu opsal do kolonky km 8:36 což byl zrovna čas, tak jsem ho na to upozornil.
Ve středu řekli že to bude ve čtvrtek nebo v pátek.
Dnes když jsem volal tak to bude za 14dní.
Jedu si tam pro motorku a v životě mě tam již nikdo neuvidí.
Jedinej kdo tam za něco stojí je servisák, ale i ten tam dostal po koulích za to že se se mnou baví.
STRATOS NIKDY!!!!
více ve vláknu zkušenosti se servisem.
Ať to tady nezasíráme...
[b]hicks napsal:
Spolujezdec ma pak u stupacky TROCHU HNUSNEJ TROJUHELNIK.
trochu hnusnej
mne neprisel moc hnusnej, ale Morabo rikal, ze DOST hnusnej.
tak jsem napsal do recenze TROCHU hnusnej
btw: vsimnete si, ze do propagacnich materialu to nedavaj... pritom to je soucasti toho Touring paketu nebo jak se presne jmenuje = imho s tim chodi vetsina nebo alespon velka cast motorek.
Upravil hicks dne 12.04.2013 10:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sviti to moc pekne... jeste musim trochu nastavit horizont, ale uz ted to je DOST slusny.
Parkovacka je DOBRE viditelna i ve dne, potkavacka se rozvecuje AUTOMATICKY pri poklesu svetla co dopada na cidlo pristrojovky zezhora.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vzal jsem si LC s litými koly. Jednak se mi oproti starší verzi líbí, ala hlavně jsem přesvědčen o tom, že jsou pro mne vhodnější. Kdybych ale v budoucnu chtěl ještě jednu sadu kol na offroad gumách s drátama, kolik taková sada kol stojí? Ví to někdo?
TAK TO JE MAZEC.
Já jsem si LC koupil na výlety ve dvou. Chci s manželkou projet jižní Francii, kompletně Alpy.No a pak jízda sólo po všech okreskách v čechách, navečer po práci. Samej asfalt, sportovnější jízda i ve dvou. Ani jsem si původně nemyslel že koupím BMW (volil jsem mezi KTM SMT, Ducati multistrada, Aprilia Caponord) , ale BMW bylo nejlepší a designově nejkonzervativnější, což je pro mně důležitý, pokud si ji nechám delší dobu. Mezi dalšíma variantama nebyla motorka, která by nabízela dráty, ani jako příplatkovou výbavu a já jsem o nich nikdy neuvažoval. Zjistil jsem ale, že jsou u téhle motorky hodně oblíbené, přestože do terénu se s GSem ne každý pustí (to ale na loukotích může taky). Spousta lidí chce dráty hlavně z jakési tradice. Ale musím uznat, že u starších verzí se mi vzhled litých kol taky nelíbil. Za cenu druhé sady kol bych si ale raděj koupil, na vyzkoušení jízdy v terénu, nějakou starší lehkou krosku.
Pamilton napsal:
TAK TO JE MAZEC.
Já jsem si LC koupil na výlety ve dvou. Chci s manželkou projet jižní Francii, kompletně Alpy.No a pak jízda sólo po všech okreskách v čechách, navečer po práci. Samej asfalt, sportovnější jízda i ve dvou. Ani jsem si původně nemyslel že koupím BMW (volil jsem mezi KTM SMT, Ducati multistrada, Aprilia Caponord) , ale BMW bylo nejlepší a designově nejkonzervativnější, což je pro mně důležitý, pokud si ji nechám delší dobu. Mezi dalšíma variantama nebyla motorka, která by nabízela dráty, ani jako příplatkovou výbavu a já jsem o nich nikdy neuvažoval. Zjistil jsem ale, že jsou u téhle motorky hodně oblíbené, přestože do terénu se s GSem ne každý pustí (to ale na loukotích může taky). Spousta lidí chce dráty hlavně z jakési tradice. Ale musím uznat, že u starších verzí se mi vzhled litých kol taky nelíbil. Za cenu druhé sady kol bych si ale raděj koupil, na vyzkoušení jízdy v terénu, nějakou starší lehkou krosku.
Pokud to člověk bude využívat jen na silnici, tak je to asi jedno ale do terénu skutečně dráty smysl mají. A hodně lidí si myslelo, že budou jezdit jen po silnici v Alpách a pak jednou vyzkouší francouzské šotoliny nebo marocké pisty a zjistí, že udělali blbost. Na lehké krosce nebo spíš endurku pochopitelně půjde v lese za barákem jezdit líp než na GS ale těžko na ní pojedeš 5000km na čtrnáct dnů v Tunisu, Maroku, Albánii apod. A poslední argument - když prodáváš starší GS, tak litý nebo drátěný kola mají dost podstatný vliv na cenu i likviditu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pamilton napsal:
TAK TO JE MAZEC.
Já jsem si LC koupil na výlety ve dvou. Chci s manželkou projet jižní Francii, kompletně Alpy.No a pak jízda sólo po všech okreskách v čechách, navečer po práci. Samej asfalt, sportovnější jízda i ve dvou. Ani jsem si původně nemyslel že koupím BMW (volil jsem mezi KTM SMT, Ducati multistrada, Aprilia Caponord) , ale BMW bylo nejlepší a designově nejkonzervativnější, což je pro mně důležitý, pokud si ji nechám delší dobu. Mezi dalšíma variantama nebyla motorka, která by nabízela dráty, ani jako příplatkovou výbavu a já jsem o nich nikdy neuvažoval. Zjistil jsem ale, že jsou u téhle motorky hodně oblíbené, přestože do terénu se s GSem ne každý pustí (to ale na loukotích může taky). Spousta lidí chce dráty hlavně z jakési tradice. Ale musím uznat, že u starších verzí se mi vzhled litých kol taky nelíbil. Za cenu druhé sady kol bych si ale raděj koupil, na vyzkoušení jízdy v terénu, nějakou starší lehkou krosku.
Pokud to člověk bude využívat jen na silnici, tak je to asi jedno ale do terénu skutečně dráty smysl mají. A hodně lidí si myslelo, že budou jezdit jen po silnici v Alpách a pak jednou vyzkouší francouzské šotoliny nebo marocké pisty a zjistí, že udělali blbost. Na lehké krosce nebo spíš endurku pochopitelně půjde v lese za barákem jezdit líp než na GS ale těžko na ní pojedeš 5000km na čtrnáct dnů v Tunisu, Maroku, Albánii apod. A poslední argument - když prodáváš starší GS, tak litý nebo drátěný kola mají dost podstatný vliv na cenu i likviditu.
ja jsem si po 130k na dratech koupil litaky a zatim jsem vic nez happy:
- dokud je total nenastrelim, NEHAZEJ
- jsou lehci nez draty = mensi neodpruzena hmota
- vicemene nulova udrzba
ale kupoval jsem je s tim, ze jezdim OPATRNE pres jakoukoliv hranu.
Upravil hicks dne 20.01.2014 01:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
TAK TO JE MAZEC.
Já jsem si LC koupil na výlety ve dvou. Chci s manželkou projet jižní Francii, kompletně Alpy.No a pak jízda sólo po všech okreskách v čechách, navečer po práci. Samej asfalt, sportovnější jízda i ve dvou. Ani jsem si původně nemyslel že koupím BMW (volil jsem mezi KTM SMT, Ducati multistrada, Aprilia Caponord) , ale BMW bylo nejlepší a designově nejkonzervativnější, což je pro mně důležitý, pokud si ji nechám delší dobu. Mezi dalšíma variantama nebyla motorka, která by nabízela dráty, ani jako příplatkovou výbavu a já jsem o nich nikdy neuvažoval. Zjistil jsem ale, že jsou u téhle motorky hodně oblíbené, přestože do terénu se s GSem ne každý pustí (to ale na loukotích může taky). Spousta lidí chce dráty hlavně z jakési tradice. Ale musím uznat, že u starších verzí se mi vzhled litých kol taky nelíbil. Za cenu druhé sady kol bych si ale raděj koupil, na vyzkoušení jízdy v terénu, nějakou starší lehkou krosku.
Pokud to člověk bude využívat jen na silnici, tak je to asi jedno ale do terénu skutečně dráty smysl mají. A hodně lidí si myslelo, že budou jezdit jen po silnici v Alpách a pak jednou vyzkouší francouzské šotoliny nebo marocké pisty a zjistí, že udělali blbost. Na lehké krosce nebo spíš endurku pochopitelně půjde v lese za barákem jezdit líp než na GS ale těžko na ní pojedeš 5000km na čtrnáct dnů v Tunisu, Maroku, Albánii apod. A poslední argument - když prodáváš starší GS, tak litý nebo drátěný kola mají dost podstatný vliv na cenu i likviditu.
Podle mne to není jedno. podle mne jsou pro mne lepší litá kola. Budu zkrátka jezdit po asfaltu s manželkou, budu mít zatíženou motorku se 125-ti koňmi, silniční gumy co budou v létě držet jako přilepený a LC má brzdy ze superbiku. Až s tuhým podvozkem někde ve 150 km/h vezmu za brzdovou páčku, nebo až budu s naloženou motorkou kličkovat v dopravě, budou pevný kola určitě lepší. Spíš by se mi povedlo na těch drátech při brždění udělat uzel, než bych někde rozdrtil loukotě. Doufám že u Ducati na Multistrádu dávají litá kola proto, že je to dobrej nápad a ne proto, že je to např. levnější. LC chápu jako max všestranou motorku a já nemusím mít v garáži jednu cestovní motorku (VFR 1200 F), jedno supermoto (KTM SMT) a ještě třeba nějakýho kafáče. Ano, má kořeny někde v Dakaru, a tuhle disciplínu umí, ale já to po ní nechci. její největší plus, co mně konkrétně nabízí je perfektní využití ve dvou i sólo, v kombinaci s jízdními režimy. koupil jsem si to, co opravdu využiju právě teď. O prodej nemám obavy, myslím, že velké procento lidí využívá GS podobně jako já, málo z nich se vydá do Afriky. Když to kupec pochopí a zbaví stádovitých instinktů, bude spokojen.
Vím, že to myslíš dobře a díky za odpověď. Ale kdybych plánoval cesty, jaké ty popisuješ, vzal bych Adventure.
Upravil Pamilton dne 20.01.2014 14:10
Spíš by se mi povedlo na těch drátech při brždění udělat uzel
No to bych rekl ze spis ne. To jsou jako fest draty a ne spagaty. Ja bych se tuhosti nebal a myslim ze je tady dost lidi co jezdi rychle, brzdi poradne a draty zauzlene nema
Pamilton napsal:
ze superbiku. Až s tuhým podvozkem někde ve 150 km/h vezmu za brzdovou páčku, nebo až budu s naloženou motorkou kličkovat v dopravě, budou pevný kola určitě lepší.
to je nesmysl. naopak s dratama s nalozenou moto dojedes spis, nez s litakama. i po silnici. Drat proste snese vic a spis nez praskne, se nekde prohne = das dusi a jedes. Nam na litakach casto cesta rozstrelenim rafku konci.
NICMENE... NEPOSKOZENE litaky by mely zpusobovat MENE vibraci. Teczka.
Upravil hicks dne 20.01.2014 14:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
ze superbiku. Až s tuhým podvozkem někde ve 150 km/h vezmu za brzdovou páčku, nebo až budu s naloženou motorkou kličkovat v dopravě, budou pevný kola určitě lepší.
to je nesmysl. naopak s dratama s nalozenou moto dojedes spis, nez s litakama. i po silnici. Drat proste snese vic a spis nez praskne, se nekde prohne = das dusi a jedes. Nam na litakach casto cesta rozstrelenim rafku konci.
NICMENE... NEPOSKOZENE litaky by mely zpusobovat MENE vibraci. Teczka.
Dráty jsou na naloženou cestovní motorku na asfalt lepší a nikdo, nikdo z výrobců je na silniční cestovní motorku nedává???