Ahoj všichni, dneska se mi po natankování plné nádrže N98 na místním "vyhlášeném" Agipu vyskytl problém s Hapinou. Po ujetí pár km začala pod plným plynem ve vyšších otáčkách vynechávat, jako by tam byl omezovač. Při pozvolném přidání se do otáček vytočí, přesto ale nejde vytočit do plných. Co jsem tu tak četl, tak by to mohlo být cívkama. Otázka ale zní, jestli by se to chovalo stejně i na neutrál.
Jde o to, že pokud motorku vytočím na stojanu, tak jde za plynem ukázkově, bez jediné prodlevy - čili to dělá jen za jízdy v tahu. Jezdil jsem celý včerejšek na obyčejný N95 skoro do sucha a nedělalo to. Dneska jsem vzal plnou nádrž toho N98 a tak jsem dopadl. Jde o to, že jsem na tom Agipu kdysi vzal i naftu do BMW120d a cukalo to. Tchýně tam později vzala také naftu do X6 a to auto cukalo, že se s tím nedalo jet. Mohlo by to být třeba jen palivem? Díky.
Upravil Petr-RSV dne 14.04.2013 21:45
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
tak pokud to předtím nedělalo a po natankování ano tak to vypust nebo vyjed a natankuj jinde abys vyloučil palivo. A když to bude dělat dál začni to řešit. ja jsem pro blbej benzín
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Petr-RSV napsal:
Ahoj všichni, dneska se mi po natankování plné nádrže N98 na místním "vyhlášeném" Agipu vyskytl problém s Hapinou. Po ujetí pár km začala pod plným plynem ve vyšších otáčkách vynechávat, jako by tam byl omezovač. Při pozvolném přidání se do otáček vytočí, přesto ale nejde vytočit do plných. Co jsem tu tak četl, tak by to mohlo být cívkama. Otázka ale zní, jestli by se to chovalo stejně i na neutrál.
Jde o to, že pokud motorku vytočím na stojanu, tak jde za plynem ukázkově, bez jediné prodlevy - čili to dělá jen za jízdy v tahu. Jezdil jsem celý včerejšek na obyčejný N95 skoro do sucha a nedělalo to. Dneska jsem vzal plnou nádrž toho N98 a tak jsem dopadl. Jde o to, že jsem na tom Agipu kdysi vzal i naftu do BMW120d a cukalo to. Tchýně tam později vzala také naftu do X6 a to auto cukalo, že se s tím nedalo jet. Mohlo by to být třeba jen palivem? Díky.
jak moc jsi tu nadrz dojel? nenasal jsi nejaky smitko?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: zůstalo tam cca 2 litry - tzn. ne úplně do sucha. Je mi právně divné, že na ten neutrál to jde krásně až po omezovač a má to hezky plynulý chod... Přitom za jízdy tragédie...
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Podobné jsme to doma měli u škody 120, na neutrál jela a šla vytočit a v tahu nejela.. dal se velfobin a byl klid... byla to voda v benzínu...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Mám trochu podezření na to, že tu N98 tam skoro nikdo nebere - je to tam na jednom stojanu, v malém městě, kde lidi celkem šetří a nejezdí tu moc vozidel, které by to palivo vyžadovaly. Kdoví jak starý ten benzín byl a jak ho skladovali...
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Petr-RSV napsal:
Mám trochu podezření na to, že tu N98 tam skoro nikdo nebere - je to tam na jednom stojanu, v malém městě, kde lidi celkem šetří a nejezdí tu moc vozidel, které by to palivo vyžadovaly. Kdoví jak starý ten benzín byl a jak ho skladovali...
PRESNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Několik možností - buď opravdu špatný benzín nebo regulátor palivového čerpadla nebo vadná cívka. Jak vypadá vzduchový filtr?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
vzhledem k tomu, že to na volnoběh když motorka stojí je vrčí normálně a to i do plných otáček, přikláním se k názoru, že benzín to není. Viděl bych problém někde jinde - přisávání vzduchu, problém v klapce, cívka atd..
jezek napsal:
vzhledem k tomu, že to na volnoběh když motorka stojí je vrčí normálně a to i do plných otáček, přikláním se k názoru, že benzín to není. Viděl bych problém někde jinde - přisávání vzduchu, problém v klapce, cívka atd..
nicmene bych nejdriv fakt vyloucil nejjednodussi reseni.. tj. bud vyjel nadrz, nebo proste natankoval jinde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Motor "v zátěži" a "bez zátěže" se chová úplně jinak. Vytočit motor "do plných" na stojanu při neutrálu vyžaduje úplně jiné množství paliva než při jízdě. Zrovna takhle se občas projevuje regulátor palivové pumpy - na stojanu jde normálně a při zátěži za jízdy motorka vynechává (regulátor nedá motorku čerpadla při zátěži plné napětí a čerpadlo tedy nevyvine dostatečný tlak paliva pro dané zatížení motoru). Dále to může dělat snímač škrtící klapky - v zátěži motor škube - snímač nedává jednotce správnou hlášku o poloze klapky a pak jednotka dává buď moc paliva nebo málo paliva /vstřik zůstává otevřený buď moc dlouho nebo moc krátce pro konkrétní zatížení/. Cívka může taky pěkně pozlobit. Určitě bych ale vyloučil nejprve ten benzín.
Upravil Tonda dne 15.04.2013 07:50
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
A nemas povolenej bocni stojan?Na stojanu se to neprojevi,ale pri jizde se ti v urcitych otackach stojan rozkmita a vypina motor.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dneska se na to zkusím podívat a dám vědět, co jsem zjistil. Jinak svíčky jsem měnil před 4000 km. Celkově má motorka najeto 30 tis. km. Nutno dodat, že to udělalo náhle - na jedné fest rozbité rovince, kdy motorka hodně skáče, mi to zkrátka začalo vynechávat. Doposud motorka jezdila bez jediného problému a to i v celkem tvrdém offroadu (včetně častých skoků apod.).
Vevis: s tím stojanem je to dobrý postřeh. Sice jsem ho na jaro kontroloval, ale radši na něj mrknu znova.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Přesně tohle mi dělala vloni na podzim 12ka. Na neutrál pohoda, v tahu když jsem dal plnej, tak netáhla a občas si i střelila do výfuku. Začalo to dělat z ničeho nic při jízdě. Odešla mi hlavní indukčka - od tý doby vozim náhradní a mám klid.