Ahoj vsem,mam Velkej Problem,pri kazdem prerazeni nebo jak zaklapnu plyn a Pak pridam,neco bud v prevodovce nebo kardanu strasne chroupne az to hodi z motorkou,pak uz behem jizdy nic,tedy do doby nez preradim nebo zaklapnu plyn. nemate s tim nekdo zkusenosti.
Upravil marthi dne 09.05.2013 16:24
Jako laik poučený nedávnou repasí rozvodovky 1150GSA (asi na 5.pokus se povedlo) bych nejdřív zkontroloval vůle v rozvodovce a kyvce. Na to nepotřebuješ žádné zkušenosti, vakl na kole pozná každý. Pokud bude zadek bez vůle odhadoval bych problém na kardan, nebo převodovku, ale to už hádám. Určitě Ti poradí zkušenější, vydrž.
Krizus napsal:
Jako laik poučený nedávnou repasí rozvodovky 1150GSA (asi na 5.pokus se povedlo) bych nejdřív zkontroloval vůle v rozvodovce a kyvce. Na to nepotřebuješ žádné zkušenosti, vakl na kole pozná každý. Pokud bude zadek bez vůle odhadoval bych problém na kardan, nebo převodovku, ale to už hádám. Určitě Ti poradí zkušenější, vydrž.
kolo vuli nema,na to jsem byl upozornen uz pred koupí,tomam zas doma hnuj
Jestli to předtím nedělalo a začalo to najedno , tak bych tipnul na některý křížek kardanu nebo vysypané AX ložisko a jehlovou objímku na "hrušce".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Myslim,ze to bude ten krizek kardanu.Taky mi to pred jeho rozlitnutim delalo razy pri řazeni,nebo pusteni spojky.Tech kardanu,nebo jen částí je ke koupy dost starsich a neni to tak drahe.Ale rozdelal bych to driv nez se to rozlitne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
popravde,kdyby vsichni okolo mne nemeli endura a hlavne bmw,vim neuslysite to radi kopl bych ji do prde.....,pred tim co jsem jezdil za motorky jsem mnel uz vse vychytane atd,jsem fakt nasranej,clovek nemuze mit z niceho radost. vim koupil jsem babu,neni to nic noveho,asi se stim musi pocitat.
Ahoj, poraďte, jakmile se motorka ohřeje, tak přeřazení na druhý a třetí prevodovy stupeň docela chroupe, přijde mi to jako když to jde přes zuby. Třikrát v tom zarachta az pak tam padne kvalt. 4ka a 5ka jdou krasne na první cvaknuti. Pokud řadím do 3 000 ot. Tak tam taky krasne cvaknou.. nerad bych ocesal převodovku.. dikes.. moto ma 68 000 km
Upravil lupen dne 10.06.2013 08:36
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
popravde,kdyby vsichni okolo mne nemeli endura a hlavne bmw,vim neuslysite to radi kopl bych ji do prde.....,pred tim co jsem jezdil za motorky jsem mnel uz vse vychytane atd,jsem fakt nasranej,clovek nemuze mit z niceho radost. vim koupil jsem babu,neni to nic noveho,asi se stim musi pocitat.
Když si kupuješ starší věc tak musíš počítat s tím, že se tam může něco podělat. Za mě ale můžu říct, že 11GS je spolehlivá - pro otce sme ji kupovali před 2 lety a já sem si kupoval minulý rok. Při koupi jsem věděl do čeho musím investovat (nakonec toho bylo ještě míň než sem předpokládal) Ale jinak nic neplánovaného tam nebylo.
Takže buď jsi tomu při koupi nerozuměl, nebo měls prostě smůlu...
P.S. buď ještě rád jaké jsou ceny na 11ku a že to nemusíš kupovat na 12ku, to je zas jiný level
začalo to dělat až ted posledních 14 dní.. napřed trojka a ted i dvojka, ale jak říkám až tak po 5 km kdy se to ohřeje..olej by na to neměl mít takovej vliv ne.. měnil jsem ho na jaře.. možná že to moc poslouchám ale jsem zvyklej z japonců..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
lupen napsal:
Ahoj, poraďte, jakmile se motorka ohřeje, tak přeřazení na druhý a třetí prevodovy stupeň docela chroupe, přijde mi to jako když to jde přes zuby. Třikrát v tom zarachta az pak tam padne kvalt. 4ka a 5ka jdou krasne na první cvaknuti. Pokud řadím do 3 000 ot. Tak tam taky krasne cvaknou.. nerad bych ocesal převodovku.. dikes.. moto ma 68 000 km
Ahoj všem,
při hledání odpovědi na moji otázku jsem narazil na tento dotaz, který se velmi podobá mému. Zatím nikde žádná odpověď, tak vás prosím i za Lupena o možné kroky vedoucí k odstranění broušení ozubených kol.
Mám 1100gs, najeto cca 62000, r.v. listopad 1998.
Hlučnost jako takovou neřeším, ale přechod z 2 na 3 je opravdu přes zuby. Někdy i z 1 na 2. Při razantním přeřazení je to slabší, ale stejně si to trochu chroupne. Přirovnal bych to řazení v autě bez synchronu, když se netrefíte do meziplynu.
Pod 3000 na horu neřadím, tak nevím, mezi 3000-5500 se to děje a nad 5500 to zaskočí jako dobře mířeným úderem kladiva.
Před Hrochem jsem měl Bandita, takže nějaký pazvuk mě nechává v klidu, ale chroupnutí přes zuby mi nedělá dobře.
Upravil rak72 dne 26.05.2014 17:03
Vlastags11 napsal:
Zdravím,
můj tip je ohnutá vydlička řazení v převodovce.
Třeba po pádu v terénu se to může stát snadno.
To by neodpovídalo popisu- vidličky jsou 3 a sice pro 1a2 pak 3a4 a 5 spíš jestli nebude vymáčklej stromeček.A do toho ještě ometený kola,Scháněl bych jinou převodovku nebo počkal co na to servismeni
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Mám ten samý problém na r850r ,konzultoval jsem to s Tondou. Ale pozor není zvuk jako zvuk, mne to taky trápilo, většina lidí říkala neřeš a jezdí, olej ti nepomůže. Musím ale říct, že jsem tam letos nalil 75w140 limitedslip a je to o kus lepší. Převodovku jsem měl před tím rozdělanou a nic špatného jsem nezjistil. V Tvém případě bych asi opravdu zajel za někým kdo to má zmáknuté.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
lupen napsal:
Ahoj, poraďte, jakmile se motorka ohřeje, tak přeřazení na druhý a třetí prevodovy stupeň docela chroupe, přijde mi to jako když to jde přes zuby. Třikrát v tom zarachta az pak tam padne kvalt. 4ka a 5ka jdou krasne na první cvaknuti. Pokud řadím do 3 000 ot. Tak tam taky krasne cvaknou.. nerad bych ocesal převodovku.. dikes.. moto ma 68 000 km
Ahoj všem,
při hledání odpovědi na moji otázku jsem narazil na tento dotaz, který se velmi podobá mému. Zatím nikde žádná odpověď, tak vás prosím i za Lupena o možné kroky vedoucí k odstranění broušení ozubených kol.
Mám 1100gs, najeto cca 62000, r.v. listopad 1998.
Hlučnost jako takovou neřeším, ale přechod z 2 na 3 je opravdu přes zuby. Někdy i z 1 na 2. Při razantním přeřazení je to slabší, ale stejně si to trochu chroupne. Přirovnal bych to řazení v autě bez synchronu, když se netrefíte do meziplynu.
Pod 3000 na horu neřadím, tak nevím, mezi 3000-5500 se to děje a nad 5500 to zaskočí jako dobře mířeným úderem kladiva.
Před Hrochem jsem měl Bandita, takže nějaký pazvuk mě nechává v klidu, ale chroupnutí přes zuby mi nedělá dobře.
ahoj deje se mi to stejne. podarilo se to nejak vyresit? dekuji
nic jsem nevymyslel... jezdim jen ředim o neco dřív jen je zajímevé že při řazení bez spojky tam spadne jako po másle..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.