robil som ventyli mal som zhodeny aj vyfuk teraz som to poskladal nastartoval a vsimol osm si ze vyfuk je pri kolene rozhaveny do cervena po 3 minutach nastartovaneho motoru je to normalne nikdy predtym som si to nevsimol
snimi som pravze nerobil nic boli presne 0,3 bolo pocut iny zvuk trochu neviem ci prilieha dobre ta pritlacna podlozka na konci fyvuku co sa pripaja na motor to kade idu te dva sroby, dotiahol som ju potom este ale aj tak neprilieha niaksi moc dobre je symtricka ci nie? ci som ju nepootocil o 180 stupnov nahodov
Upravil k4lo dne 16.05.2013 22:33
Mám pocit že uplně symetrická není alespon mě vždycky na jednu stranu doléhala líp. Ale tím to nebude. To koleno se v tom ohybu hřeje nejvíc to je jasný ale až do červena no nevim nevim.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
ako neni to uplne jasna cervena ale tak 700 stupnv to ma ked bola uplna tma tak to pekne svietilo ked by sa niekto nudil a nechal by nastartovane 5 minut a tiez by to trochu scervenalo ukludnilo by ma to ale uvidim skusim to zajtra prehodit tu pritlacnu podlozku a uvidim ale je tam hrozny pristup
Já to tam vždycky chytím prstem a pak velkou golou s prodlužovákem, z pravý strany kolem chladiče a jde to krásně.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ja jsem zrovna pred tydnem behal kolem GSka infra kamerou a svod v tom koleni mel tak po dvou az trech minutach pri zarazany 1 na hlavnim stojanku kolem 270 stupnu. Coz k cervenani ma jeste podle me daleko.
F 650 GS (00)
no to ma sa mi to zda diven ze tym ze som to mal slabo dotiahnute sa to prehrievalo viac lebo ked osm to dotiahol tak som mal sice uz motorku v garazi kde sa odrazalo zasviete svetlo z motorky a tam to uz cervene nebolo nevem skusim zajtra minimalne dik za pomoc chalani
keby mi nahodou preskocila retaz o jedne zub tak to by sa uz davno zrazil ventil z piestom alebo minimalne by bol badatelny rozdiel v chode mtoora a vo vykone nie?
Robil som te ventily a nemam pocit zeby mi preskocila retaz vsetko sedelo jak ma mal som zaistenu klukovku elektrikaske pasky na vackovke ked som to poskladal tak som kontroloval ci je piest v hornej uvrati, bol. par krat som pretocil vsetko v poriadku vyfuk som lestil ale sami nechce verit ze som to mohol zztensit ten plech a este som dal eska pasku medzi lavy apravy vyfuk lebo mi tade fukal dym
Zaujumave ze cerveny je len ked motorka stoji ked som sa bol teraz trochu previeztv terene tak nebol cereny ale ked som ju nehal stat tak za 5 minut zasa do cervena asi serem nato budem sa normalne vozit a ked sa neco posere potom to budem riesit vykonovo je to to iste tak dufam to bude v pohode
Ahoj,
V zimě když jsem po tmě startoval motorku jsem si toho taky všiml. Klučina co jsem u něj měl moto na servis, taky čuměl jak puk co to je. Dávali jsme sem na fórum i fotky (teď je nemůžu najít). Každopádně jsme zjistili, že po zahřátí motorky se to zklidnilo a trubka zase schladla. Tak jezdím a neřeším.
Jo a mám 650GS´04 dvojsvíci.
Upravil geofre dne 17.05.2013 08:14
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
k4lo - promiň prosím, ale psaní bez interpunkce, malá velká písmena, čárky, všechno jedna dlouhá věta, mi nepřijde jako ideální prezentace své osoby veřejnosti. Slovenština s tím nemá co dělat, jsem napůl slovák a líbí se mi někdy víc než čeština. Doba je bohužel taková, ale musím si šťournout...
Ale k věci - pokud sis toho všiml ve tmě, asi bych to neřešil. Jednou za mnou přijel jeden majitel Rockstera, že levý válec nemá žádnou kompresi a koleno výfuku je rozžhavené doruda. Odvezl mne Mercedesem šíleným tempem na svůj zámek (doslova), tam vytáhl motorku, nastartoval a začal řádit po vysypaných cestičkách v parku až šutry lítaly všude kolem, byla tma, tak jsem jen podle rudého výfuku a randálu poznal, kde zrovna je. Pak přijel, nechal to nastartované, z levého válce vyndal víčko nalévání oleje, dal na to ruku a řekl" Ha, nefouká to, nemá to kompresi!" Tak jsem mu slušně vysvětlil, ať si nedělá starosti a ať mne opatrně doveze zase domů.
Taky se mě to už parkrát stalo,že jsem to měl do ruda.Schodou okolností se mě to stalo při seřizování ventilů a kluci hleděli jak puci.Ale už se mě to stalo tak jsem to bral jinak.
Ako tak čítam tak nikto nespomenul prečo ten výfuk (dôvod) bol červený pri voľnobehu. Ja si myslím, že to môže byť časovaním a predzápalom. Preto ti to zchladne pri jazde, lebo tam máš už iný predzápal ako pri voľnobehu. Keby sa mi to stalo tak by som asi pre istotu zkontroloval sfázovanie rozvodu a pre istotu aj predzápal.
Čus, todle jsem měl taky na 650 2001, když jsem ji před dvěma rokama koupil, tak jsem se na ní vymáz na blátě, taky v noci a když jsem to chtěl zvednout, tak jsem měl úplně rudý koleno (výfuk, ne moje ) ale od tý doby už jsem to taky neviděl, zajímalo by mě, čím to mohlo bejt, ale asi na to už nepřídu..
Do it my way...