Ahojte, už jste někdo řešili výměnu centrálního tlumiče na Dakara? Dá se sehnat za rozumnou cenu jiný, nový ? Nebo dát někomu stávající na repas ? Potřeboval bych to akutálně vyřešit, repase se bojím z důvodu dlouhého čekání . .
Dík, a jak moc vadí když na motorce nemám to zakroužkované - expanzní nádobka tlumiče či co ? Je mi divné, že to na mém dakaru není, mám r.v. 2004 a na všech jiných z toho roku to je vidět. .
Janek13 přiložený následující obrázek:
Koukni do toho místa pod sedlem - od řetězovýho kolečka třeba tam ta nádobka bude.Když nebude tak tam někdo dal tlumič z malýho GS. Aby si ho vyndal musíš sundat celou podsedlovku.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jestli je to originám stojánek dakar,tak když to dáš na rovině,tak zadní kolo cca 3,5 cm od země(přední se dotýká a mělo by být 21palcové)kdyby tam byla větší vůle je tam gs tlumič,ale jestli je stojánek centrál s gs a tlumič dakar bude stojánek v rovině a nebude moto držet.Jinak centrál stojánek na dakar byl za příplatek.podívej se po nádobce.když tam nebude,je tam tlumič gs,možná celé moto jen gs a plasty s dakara.+zvýšené sedlo.
"Žij svůj sen"
Janek13 napsal:
a změřím to nějak ve stavu namontovaném na motorce, respktive poznám to nějak pohledem, že tam mám dakarovský centrál, nebo obyč z GS ?
Rozhodnu se podle toho jestli ten stávající nechám na repsa, nebo budu shánět uplně jiný.
přikládám fotku jak to vypadá .. ikdyž to asi nic neřekne
Hééééj, to je moje krytka nádobky zadní brzdy...
Ty máš Dakarovský a motorka je také od začátku Dakar - rolnička na řetěz. Klasické GSo tam nemá přípravu pro rolničku. A výšku bys poznal, Dakar je o dost vyšší. Zkontroluj si číslo na hlavním stojanu s katalogem. Já mám např. přední kolo taky "hodně" vysoko. A dokonce si myslím, že by Ti motorka ani na centrálním stojanu z klasického GS nestála, zřejmě by se dotýkala oběma kolama země.
Janek13 napsal:
Dík, a jak moc vadí když na motorce nemám to zakroužkované - expanzní nádobka tlumiče či co ? Je mi divné, že to na mém dakaru není, mám r.v. 2004 a na všech jiných z toho roku to je vidět. .
Tuším, že vidět je pouze v případě, že je motorka vybavena ABS, protože pak už tam není místo a proto ji dali ven na rám. Někde to tady bylo psáno.
Nicméně ty můžeš mít klidně dobře tlumič z Dakara, ale ze staršího modelu. Nejvíce Ti řeknou katalogová čísla.
tak ta krytka už bohužel padla za vlast někde na silnici v polsku uklepapala se za jízdy, na rámu zůstal jen kousek z ní, nebyla zřejmě z moc kvalitního materialu ..
tak ta krytka už bohužel padla za vlast někde na silnici v polsku uklepapala se za jízdy, na rámu zůstal jen kousek z ní, nebyla zřejmě z moc kvalitního materialu ..
Vole, je to z hliníku používanýho v letectví. :-) Já ji tam mám od doby, kdy jsem je dělal a ani se nehla, nezměnila tvar, naprosto nic.
Janek13 napsal:
tak možná byla načatá nějakým předchozím zohnutím .. už jsem ji koupil namontovanou a detailně jsem si ji neprohlížel ..
každopádně mě víc trápí ten centrál tlumič, kde jej seženu .. Asi mi nezbyde nic jiného než čekat na nějakého Dakara rozebraného na díly ..
To je blbost, máš správný tlumič. Dej moto na rovinu. Hoď to na centrál, nafoť to z dálky a změř kolik máš mezi zadním kolem a povrchem, mezi předním kolem a povrchem a vzdálenost patky stojanu ke středu šroubu jeho uchycení. Já to doma zkontroluju. Mám tam teď všechny 3 stojany (Dakar, klasika, snížený), tak i to Ti můžu proměřit.