Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Už se to tu někde řešilo, ale nenašel jsem konkrétní odkaz. Sháním řetězové kolečko do BMW F 650 GS rok výroby 2002 se 17 zuby. Na novějsí modely jsem objevil, ale na tento rok výroby pouze 14,15,16 zubů, 17 nemůžu sehnat. Díky předem za radu.
Díky, už jsem se obešel u Zlocha a už mi ho posílají, ža bude namontované, dám vědět jestli to splnilo moje očekávání. Podle propočtů by při stejných otáčkách motoru měla být vyšší rychlost asi o 10%.
Si to můžeš spočítat. Já s tím laboroval cca rok, teď se mi válí 15z přední, 41z a 43z zadní a kratší řetěz ve skříni. Nakonec jsem uznal, že to kluci mají spočítané dobře a vrátil jsem originální 16/47/112čl.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Já to chci zkusit, co to provede s tím kolečkem 17z, protože jezdím víc po silnici, tak 75/25%, tak to nepatrné zrychlení snad k něčemu bude. Doufám, že to poberou napínáky a nebudu muset dávat jiný řetěz na odzkoušení.
Jen aby s tím ten motůrek ještě trochu hejbal.Kámoš laboroval na Africe a rychlejc
mu to jelo jen z kopce.Rovinky naloženej jel pořád plnej.Na spotřebě se to projevilo
dost negativně.
Chlapi, potřebuju poradit, dostal jsem se konečně k výměně té origo řetězky 16 zubů za 17z a nemůžu tu původní sundat, tedy nemůžu povolit tu matku. Nevím jestli je tam pravý nebo levý závit, předpokládám, že normální pravý, při pohledu na výběh závitu v matce to není patrné. Nemáte na to nějaký fígl, jak to povolit?
No tak to jsem zkoušel taky a pak jsem se na to vykašlal. Ale já to chtěl jen vyčistit za kolečkem.
No nicméně jsem našel přesnou instrukci v manuálu a je potřeba motor zastavit - přidržet to "velkým imbusem", který najdeš pod malou plastovou zátkou na pravém víku. Nevím, jestli je to reálné dělat sám, my na to byli tři (jeden držel motorku, protože silou jakou jsme za to brali to tancovalo i na stojanech, druhý držel tenhle "imbus" a třetí zkoušel povolit matici) a stejně se to nepovedlo... Ale Milda Servisák to pak při výměně řetězovky zvládl sám, možná za pomoci nějakého přípravku nebo prostě zná fígl. Určitě Ti sem napíše.
Prosím Vás, kdybyste někdo měl zájem o novou zadní rozetu 47 zubů, tak se mi ozvěte. Rád bych to zpřevodoval více na cestování, tzn. při stejné rychlosti mít nižší otáčky. Sílu v terénu nevyužiju. Je to nový, dávaný na jaře.
jestli si myslím dobře, tak pro povolení primárního kolečka musíš mít zařazenou nejvyšší rychlost (tedy 5tku), jinak na tom budeš fakt "tanncovat" jak psal Michal stejně tak u spojky...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Kua, tos nemohl napsat o 14 dní dřív. Vzal bych ji hned
Naopak já můžu nabídnout 43z zadní - najeto na ní cca 800km. Je tam posun o cca -400ot/min při 110km/h
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Cau, je to zajištěné zohlou podložkou a zavitovym lepidlem. Takže sem podložku narovnal, nahrál trochu horkovzduskou aby lepidlo zmeklo, zařadil 5 a šlápl na zadní brzdu a podařilo se to povolit samotnému.
Když jsem to tam měl namontované, tak podle rysek na napínáku to bylo posunuté na č.2. Čili když se na to podíváš zboku, tak po úplný doraz tam chyběl cca 1cm. Byl tam ale fungl nový řetěz, tak nevím jak moc máš vytahaný ten současný.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Kdyžtak mrkněte na ten odkaz co jsem dával v příspěvku č.6 Tam si můžete hýbat s převodama jak se Vám zlíbí
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí