Zdravim panove cca pred tydnem jsem poridil svou prvni R 1100 GS 95 se spatnym loziskem v prevodovce, lozisko jsem vymenil, najel jsem prvnich par kilometru a nejak se mi nezda prubech vykonu od 3500 do 4000 ot , v techle otackach motorka na kteroukoli rychlost zacne vibrovat a spatne tahne,v nizich i vyssich otackach jede bez probllemu. Zajimalo by me jestli ma tohle GS nejaky pasmo otacek kde neni prubech vykonu zrovna nejlepsi, abych nehledal zbytecny mouchy kdyz je to treba bezna vlastnost.
S original vyfukem tam zadne vibrace ani propad vykonu neni.Mozna s nejakym ladakem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Kdyby se tu nasel nekdo z okoli Litomeric se stejnou motorkou a byl by ochotnej se svizt a porovnat ,bylo by to idealni, je to muj prvni boxer takze zatim nemam zkusenosti co jsou bezny vibrace od motoru , cukani,razy a zvuky od kardanu a podobne . Nejsem uplnej blb ale preci jen po tech vsech japoncich tipu cbr,gsxr je to zmena tak abych vedel co je normalni a co muze zavanet problemem.
Pásmo lehkého chvění 1100/1150 mají, psávalo se to už kdisi dávno v testech a měla to i moje Kalaharka nebo první i současný Adventure. Otáčky u 1100 si přesně nepamatuji, ale určitě kolem 4000 ot. Nebylo to ale doprovázeno špatným táhnutím, motorka jela normálně, jen byly cítit v tom pásmu otáček lehké vibrace. Můj současný 1150ADV to měl v rozmezí 3800-4300 otáček, montáží y-svodu to zmizelo.
Upravil Ivan dne 02.06.2013 23:28
Vibrace ve spektru otáček jak napsal Ivan mám taky, akorát, že to tam bylo s původním výfukem a je to tam i když mám KN, Ysvos a origo výfuk.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Já bych řekl, že čím víc se točí, tím víc vibruje, otravovat to začíná nad 4000 otáček. Tady jsou 12tistovky o pořádný kus dál. Jízda po dálnici ve vysokých otáčkách je na 1100/1150 pro mě celkem nepříjemná. Jinak zásadní vliv na míru vibrací v tahu má synchronizace klapek (nastavení podtlaků).
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Já bych řekl, že čím víc se točí, tím víc vibruje, otravovat to začíná nad 4000 otáček. Tady jsou 12tistovky o pořádný kus dál. Jízda po dálnici ve vysokých otáčkách je na 1100/1150 pro mě celkem nepříjemná. Jinak zásadní vliv na míru vibrací v tahu má synchronizace klapek (nastavení podtlaků).
co jsou pro tebe vysoký otáčky 4000 ? mě to lehce vibruje cca od 3500-4000 ... nad 4000 do 5000 to už jen celkem pravidelně "vrní" a táhne ( a přestanou bejt slyšet pazvuky z motoru :-)) ... nic extra nepříjemnýho :-) ... jinak většina kochacích jízd je bohužel právě v rozmezí 3000 až 4500 ...
ps.. žádnou výkonovou díru tam necítím .. prostě čím víc otáček tím víc koníků :-) (kat+ origo koncovka)
Upravil chstepan dne 03.06.2013 07:17
(ch)stepan
Melizoy napsal:
Já bych řekl, že čím víc se točí, tím víc vibruje, otravovat to začíná nad 4000 otáček. Tady jsou 12tistovky o pořádný kus dál. Jízda po dálnici ve vysokých otáčkách je na 1100/1150 pro mě celkem nepříjemná. Jinak zásadní vliv na míru vibrací v tahu má synchronizace klapek (nastavení podtlaků).
co jsou pro tebe vysoký otáčky 4000 ? mě to lehce vibruje cca od 3500-4000 ... nad 4000 do 5000 to už jen celkem pravidelně "vrní" a táhne ( a přestanou bejt slyšet pazvuky z motoru :-)) ... nic extra nepříjemnýho :-) ... jinak většina kochacích jízd je bohužel právě v rozmezí 3000 až 4500 ...
ps.. žádnou výkonovou díru tam necítím .. prostě čím víc otáček tím víc koníků :-) (kat+ origo koncovka)
4000 ne, ale třeba 5500, tj tachometrová rychlost 150 (a výš) je mi na boxeru dlouhodobě nepříjemná hlavně kvůli vibracím, kterých si začneš všímat po několika hodinách jízdy poměrně zřetelně. Argumenty jako nejezdit po dálnici neberu, když nechci zabít 2 dny dovolené nudnými přesuny po okreskách jen abych se vyhnul dálnici, to raději prostě celé německo projedu durch, a proto jsem místo u lehkého jednoválce zkončil u těžkého boxera, který stejně má dlouhodobou příjemnou rychlost tak ca 120 km h. A proto závidím všem 1150 s dlouhou šestkou.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Já bych řekl, že čím víc se točí, tím víc vibruje, otravovat to začíná nad 4000 otáček. Tady jsou 12tistovky o pořádný kus dál. Jízda po dálnici ve vysokých otáčkách je na 1100/1150 pro mě celkem nepříjemná. Jinak zásadní vliv na míru vibrací v tahu má synchronizace klapek (nastavení podtlaků).
co jsou pro tebe vysoký otáčky 4000 ? mě to lehce vibruje cca od 3500-4000 ... nad 4000 do 5000 to už jen celkem pravidelně "vrní" a táhne ( a přestanou bejt slyšet pazvuky z motoru :-)) ... nic extra nepříjemnýho :-) ... jinak většina kochacích jízd je bohužel právě v rozmezí 3000 až 4500 ...
ps.. žádnou výkonovou díru tam necítím .. prostě čím víc otáček tím víc koníků :-) (kat+ origo koncovka)
Presne tohle pasmo myslim 3500-4000 ot. motorka vibruje,pokud jedu 3000 nebo nad 4000 jede pekne bez vibraci. Uvidim jak se zmeni tah motoru v tehle otackach po vymene vzduchace treba se to zlepsi. Jsem rad ze nejsem sam ko pocituje v techle otackach vibrace uz jsem se bal ze neco neni dobre.
Melizoy napsal:
Já bych řekl, že čím víc se točí, tím víc vibruje, otravovat to začíná nad 4000 otáček. Tady jsou 12tistovky o pořádný kus dál. Jízda po dálnici ve vysokých otáčkách je na 1100/1150 pro mě celkem nepříjemná. Jinak zásadní vliv na míru vibrací v tahu má synchronizace klapek (nastavení podtlaků).
co jsou pro tebe vysoký otáčky 4000 ? mě to lehce vibruje cca od 3500-4000 ... nad 4000 do 5000 to už jen celkem pravidelně "vrní" a táhne ( a přestanou bejt slyšet pazvuky z motoru :-)) ... nic extra nepříjemnýho :-) ... jinak většina kochacích jízd je bohužel právě v rozmezí 3000 až 4500 ...
ps.. žádnou výkonovou díru tam necítím .. prostě čím víc otáček tím víc koníků :-) (kat+ origo koncovka)
4000 ne, ale třeba 5500, tj tachometrová rychlost 150 (a výš) je mi na boxeru dlouhodobě nepříjemná hlavně kvůli vibracím, kterých si začneš všímat po několika hodinách jízdy poměrně zřetelně. Argumenty jako nejezdit po dálnici neberu, když nechci zabít 2 dny dovolené nudnými přesuny po okreskách jen abych se vyhnul dálnici, to raději prostě celé německo projedu durch, a proto jsem místo u lehkého jednoválce zkončil u těžkého boxera, který stejně má dlouhodobou příjemnou rychlost tak ca 120 km h. A proto závidím všem 1150 s dlouhou šestkou.
...pravdu díž
... dálniční přesun mám taky "na pohodu" cca 120 - 130 km/h (4000-4500 ot) převod E ... naposled když jsem držel cca 140-145 km/hod na cca 300 km dálnici (teplota slabě pod 30st. C ) .. jsem pozoroval celkem slušný nárus apetitu mojí 1150 jak benzínu , tak oleje
(ch)stepan
Vzhledem k tomu, ze ja bych E setku vyuzil prave jen na ty presuny a to se me tyka tak 2x rocne nekam na dovcu,tak jsem rad za moji sviznou normal prevodovku ADV. Na jezdeni nad 130 uz to moc neni.Sve ma svoje pro a proti.Na okrsky se to nehodi, na dalnici se zase trapi kratka. To je jak s kratkou jednickou. Ja mam kratkou,ale stejnak moc offroad nejezdim.Znamej ma dlouhou a praci uplne ultimatne. Vsechno jde
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak je to v prdeli ,dnes jsem najel cca 150km vibrace se jeste zhorsily a zacinam pozorovat takovy tupy cvakani ze predku motoru. Mam podezreni na lozisko na klice . Pri koupi nebylo nic slyset , na motorce mam najeto cca 200km a zacalo to cvakat . Budu jeste do vikendu jezdit a uvidim jak se to bude zhorsovat . Mate nekdo predstavu kolik by vysla vymena lozisek na klice ? Pochybuju ze mi prodavajici vezme motorku zpet.
svobodakT napsal:
Tak je to v prdeli ,dnes jsem najel cca 150km vibrace se jeste zhorsily a zacinam pozorovat takovy tupy cvakani ze predku motoru. Mam podezreni na lozisko na klice . Pri koupi nebylo nic slyset , na motorce mam najeto cca 200km a zacalo to cvakat . Budu jeste do vikendu jezdit a uvidim jak se to bude zhorsovat . Mate nekdo predstavu kolik by vysla vymena lozisek na klice ? Pochybuju ze mi prodavajici vezme motorku zpet.
Napis nebo zavolej Tondovi (nick Tonda) a on urcite poradi.
svobodakT napsal:
Tak je to v prdeli ,dnes jsem najel cca 150km vibrace se jeste zhorsily a zacinam pozorovat takovy tupy cvakani ze predku motoru. Mam podezreni na lozisko na klice . Pri koupi nebylo nic slyset , na motorce mam najeto cca 200km a zacalo to cvakat . Budu jeste do vikendu jezdit a uvidim jak se to bude zhorsovat . Mate nekdo predstavu kolik by vysla vymena lozisek na klice ? Pochybuju ze mi prodavajici vezme motorku zpet.
Pokud nemáš kupní smlouvu jak od autobazaru tak si myslím že prodávající by měl závadu na své náklady odstranit nebo vrátit peníze a ty motorku, pokud bude jen trošku rozumný tak se na nákladech na opravu bude spolupodílet. Toť můj názor.
Obecně by u nás měla fungovat záruka na použité zboží v délce cca 6 měsíců.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
svobodakT napsal:
Tak je to v prdeli ,dnes jsem najel cca 150km vibrace se jeste zhorsily a zacinam pozorovat takovy tupy cvakani ze predku motoru. Mam podezreni na lozisko na klice . Pri koupi nebylo nic slyset , na motorce mam najeto cca 200km a zacalo to cvakat . Budu jeste do vikendu jezdit a uvidim jak se to bude zhorsovat . Mate nekdo predstavu kolik by vysla vymena lozisek na klice ? Pochybuju ze mi prodavajici vezme motorku zpet.
Pokud nemáš kupní smlouvu jak od autobazaru tak si myslím že prodávající by měl závadu na své náklady odstranit nebo vrátit peníze a ty motorku, pokud bude jen trošku rozumný tak se na nákladech na opravu bude spolupodílet. Toť můj názor.
Obecně by u nás měla fungovat záruka na použité zboží v délce cca 6 měsíců.
Samozrejme se nejdriv pokusim dohodnout na oprave s prodavajicim ale moc tomu neverim.