Ahojte,
je tu nějaký další "postižený", kterému vadí laďák? Zkoušel jsem Remuse, Leo Vince a dál zkoušet nebudu. Vždycky mě rozbolí hlava a není mi to příjemné. Takže zůstanu u origo.
Dělal jsem to jenom kvůli vyššímu výkonu a lepšímu krouťáku.
Nainstaloval jsem si ale upravenou Epromku a zlepšení s origo výfukem tam podle mě tam je, pěkně to táhne od nízkých otáček. Popravdě jsem nějaký rozdíl potom s laďákem už nepozoroval. Takže zůstanu jenom u Epromky.
ripper napsal:
Ahojte,
je tu nějaký další "postižený", kterému vadí laďák? Zkoušel jsem Remuse, Leo Vince a dál zkoušet nebudu. Vždycky mě rozbolí hlava a není mi to příjemné. Takže zůstanu u origo.
Dělal jsem to jenom kvůli vyššímu výkonu a lepšímu krouťáku.
Nainstaloval jsem si ale upravenou Epromku a zlepšení s origo výfukem tam podle mě tam je, pěkně to táhne od nízkých otáček. Popravdě jsem nějaký rozdíl potom s laďákem už nepozoroval. Takže zůstanu jenom u Epromky.
Mhm, třeba já. Zkoušel jsem pár výfuků pár se mi jich válí po garáži. Nejtišší z mých je bezkonkurenčně ZACH. Ale třeba na 1150GS na původním KATu nasazený LEOVince s dB Killerem je taky dost tichý, blízký originálu. S tím mým co máš půjčený se to hlasitostí absolutně nedá srovnat. Neházet tedy laďáky do jednoho pytle...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
ripper napsal:
Ahojte,
je tu nějaký další "postižený", kterému vadí laďák? Zkoušel jsem Remuse, Leo Vince a dál zkoušet nebudu. Vždycky mě rozbolí hlava a není mi to příjemné. Takže zůstanu u origo.
Dělal jsem to jenom kvůli vyššímu výkonu a lepšímu krouťáku.
Nainstaloval jsem si ale upravenou Epromku a zlepšení s origo výfukem tam podle mě tam je, pěkně to táhne od nízkých otáček. Popravdě jsem nějaký rozdíl potom s laďákem už nepozoroval. Takže zůstanu jenom u Epromky.
Mhm, třeba já. Zkoušel jsem pár výfuků pár se mi jich válí po garáži. Nejtišší z mých je bezkonkurenčně ZACH. Ale třeba na 1150GS na původním KATu nasazený LEOVince s dB Killerem je taky dost tichý, blízký originálu. S tím mým co máš půjčený se to hlasitostí absolutně nedá srovnat. Neházet tedy laďáky do jednoho pytle...
No jo, ale jak to má člověk poznat? A jenom tak testovat to taky nejde. Každý není takový dobrotinec jak Ty.
Ještě jednou díky za možnost to otestovat!
Mám origo "kamna" a jsem s jejich zvukem spokojený. Váhu neřeším, i když by to bylo asi jediné pro mě pozitivní při případné změně. Kdyby to ušetřilo 3kg, bylo by to znát. Jsem rád, že je Bobeš tichej.
No a když se podívám, kolik by mě stálo tu ušetření kil, tak na laďák zvysoka......
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Já měl nejdřív na 1150 jen střední část bez katu - kvůli "melange" benzínu v Africe. Jenže to strašně střílelo, to mi prostě vadilo.
Takže pak jsem přidal laďák sebring a je to. Teď tam mám vyndanou vnitřní trubku ale s ní to je pořád naprosto snesitelný. Zejména když jsem k ní míval ještě nástavec kvůli vykrojeným kufrům.
Na 1200GS mám taky kompletní laďák remus se svody a když tam je "db killer" tak je to pro mě naprosto ideální. Když motorka jede, měla by být alespoň trošku slyšet - hlavně ve městě, když člověk projíždí kolonama apod.
Pochopitelně že by bylo super mít tlačítko pro "tichý chod" když třeba člověk dojíždí domů pozdě v noci, aby nerušil sousedy nebo někde v přírodě, když nechci aby někdo slyšel že tam někde jede motorka ale jinak u mě výhody laďáku (se svody) převažují - chování motorky v nízkých otáčkách resp. průběh krouťáku je nesrovnatelně lepší. Kdo nejezdí offroad, tak je to asi šumák.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Medik napsal:
No a když se podívám, kolik by mě stálo tu ušetření kil, tak na laďák zvysoka......
Nevím o nikom, kdo by si pořizoval svody a laďák kvůli ušetřené váze. Je to sice příjemný, zejména na 1150 je váha svodu s "cihlou" docela velká a znát to rozhodne je, ale že by to byl důvod pro koupi?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
... ale jinak u mě výhody laďáku (se svody) převažují - chování motorky v nízkých otáčkách resp. průběh krouťáku je nesrovnatelně lepší.
No právěže s tou upravenou Eprom se mě ten rozdíl zdál zanedbatelný.
Medik napsal:
No a když se podívám, kolik by mě stálo tu ušetření kil, tak na laďák zvysoka......
Nevím o nikom, kdo by si pořizoval svody a laďák kvůli ušetřené váze. Je to sice příjemný, zejména na 1150 je váha svodu s "cihlou" docela velká a znát to rozhodne je, ale že by to byl důvod pro koupi?
ja bych si klidne koupil i titanovy svody kvuli vaze, ale delaji se JEN BEZ KATu.
a to zase nechci ja.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Medik napsal:
No a když se podívám, kolik by mě stálo tu ušetření kil, tak na laďák zvysoka......
Nevím o nikom, kdo by si pořizoval svody a laďák kvůli ušetřené váze. Je to sice příjemný, zejména na 1150 je váha svodu s "cihlou" docela velká a znát to rozhodne je, ale že by to byl důvod pro koupi?
nepoznáme sa osobne ale napr. ja
Moje ppožiadavky na laďák sú aby bol ľahký, malý, tichý . Výkon je až na poslednom mieste.
Glock-plastik fantastik :-)
TomasTT napsal:
Kdo nejezdí offroad, tak je to asi šumák.
No právěže jezdím a to je další důvod proč ne laďák. Nemám náladu nasírat všechny v širokém dalekém okolí a ještě plašit chudinky srnky.
Ať koukám, jak koukám, výskyt srnek v určitých oblastech je téměř nulový
Ale vážně - důvod pro vyhození katu byl u mě řezaný benzín v severní Africe. Proto jsem vyhodil prvně jen kat (+ štekr na použití nízkooktanového benzínu). Chování motorky bylo se sériovým výfukem dost děsné. Chcípalo to v nízkých otáčkách, vůbec to nechtělo jít za plynem a střelba každých pár minut. Sice jsem měl tichý výfuk ale když během průjezdu vesnicí pětkrát vytřelíš do výfuku, tak je to horší než otevřený laďák který jedeš na minimální plyn.
Jinak tyhle oblasti považuju za důvod proč ty úpravy dělat - zejména ten kat. Ne že by to s katalyzátorem nešlo ale byla to pakárna, protože to fakt nebylo schopné ani držet volnoběh, ve skoro každém výjezdu to chcípalo při řazení atd.
Letos jsem tam byl s částí lidí, kteří nechtěli tankovat v garážích a radši jeli třeba z MHamidu do Tagounitu (asi 65km) kde byla nejbližší benzínka - aby zjistili, že na benzínce ten den nebyl ani benzín ani nafta. Takže naprosto nadoraz dojeli zpátky a stejně tankovali "petrolej" jako všichni ostatní...
cau,za me ladak taky ne ,mel sem i se svodem,a proste na cestovani mi to nepride idealni,verim ze treba na cros to vyznam ma ,ale to stejne nejezdim,..
Ladak MAM a v ramci slusneho chovani jsem zastancem ladaku.Nemam rad super rvavy ladaky,nenam taky v planu nekoho zamerne rusit,ale off jezdim minimalne a ten prubeh kroutaku je opravdu mnohem lepsi. Uplne jina motorka oproti standartu s katakem + origos koncovkou.Na delsi cesty de zahranici a ve dvou prehazuji na origos koncovku.Y svod vzdy nechavam.
Upravil milanosor dne 10.06.2013 15:14
I pád na hubu je pohyb kupředu