Ahoj,mám poslední dobou trošičku problém se startováním mojí GS(1.majitel,koupená v ČR,najeto 18000km),problém se projevuje občas,převážně za tepla,ale už se mi to teď stalo i při ranním startu.Jedná se o to,že při startování se tak na cca vteřinu jakoby odpojí elektřina,spadnou komplet budíky,vynuluje se palubní počítač a ručičky a kontrolky udělají klasiku,jako po zapnutí klíčku,motor mi při tomhle problému zatím vždycky chytil,ale nemám z toho dobrý pocit.Neřešil jste někdo náhodou podobný problém,ať nemusím laborovat,ev. jet na servis ještě před dovršením 20000km servisu.Pokud už to tu někdo řešil,omlouvám se za nové vlákno,ale nic podobného jsem nenašel....Díky
FRT napsal:
Ahoj,mám poslední dobou trošičku problém se startováním mojí GS(1.majitel,koupená v ČR,najeto 18000km),problém se projevuje občas,převážně za tepla,ale už se mi to teď stalo i při ranním startu.Jedná se o to,že při startování se tak na cca vteřinu jakoby odpojí elektřina,spadnou komplet budíky,vynuluje se palubní počítač a ručičky a kontrolky udělají klasiku,jako po zapnutí klíčku,motor mi při tomhle problému zatím vždycky chytil,ale nemám z toho dobrý pocit.Neřešil jste někdo náhodou podobný problém,ať nemusím laborovat,ev. jet na servis ještě před dovršením 20000km servisu.Pokud už to tu někdo řešil,omlouvám se za nové vlákno,ale nic podobného jsem nenašel....Díky
mas dead baterku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Navážu do tématu - když se to tak rychle vysvětlilo, ale s něčím jiným - spíš jen kontrolní otázka.
Možná je to tím horkem, ale včera se mi stalo, že po nastartování zůstane svítit asi 3-4 sekundy oraznžový trojúhelník (ale nic k němu na palubním počítači). Pak samo zhasne, a za jízdy ok vše.
Možné příčiny co mě napadají:
- dobíjení?
- v kufru nebo v kapse u kalhot jsem měl klíče od auta s čipem pro bezklíčové otevírání?
mně se stávalo že mi při startovní proceduře svítil oranžový trojúhelník nezvykle dlouho 5-6s. odpojil a znova jsem připojil baterku a už zhasíná normálně. Třeba ti to pomůže.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Díky,trošku jsem to tušil,ale vzhledem k tomu,že to je už druhá,první vydržela měsíc,tak mě to maličko štve,ale ještě proměřím zátěžákem jak baterku,tak dobíjení.
FRT napsal:
Díky,trošku jsem to tušil,ale vzhledem k tomu,že to je už druhá,první vydržela měsíc,tak mě to maličko štve,ale ještě proměřím zátěžákem jak baterku,tak dobíjení.
tak moment. nekupuj novou. jen ji dobij.
asi mas dead alt,mozna i regl.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bendik napsal:
btw. jak dlouho vydrzi original baterka?
ja ji mam patej rok a porad to jezdi.. a to uz prezila jeden polomrtvej alt.
---
bendiku.. alt na osmikile, minimalne PREDfaceliftem, chronicky odchazi (prehrivani).
ja mam treba druhej...
Upravil hicks dne 21.06.2013 08:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zdárek mám podobný problém,zapnu klíček vše se chová normálně ale zmáčknu startér a nic se neděje už se mi to stalo asi třikrát,vypnu zapnu klíček,vypnu zapnu chcípák no prostě se vším pomelu a pak to nastartuje.
petrdj napsal:
zdárek mám podobný problém,zapnu klíček vše se chová normálně ale zmáčknu startér a nic se neděje už se mi to stalo asi třikrát,vypnu zapnu klíček,vypnu zapnu chcípák no prostě se vším pomelu a pak to nastartuje.
dtto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No super, tak mám ten samý problém. Při studeném startu zhasne elektrika a pak nastartuje a naběhne elektrika. Doufám, že mi k tomu řekne něco Tonda v sobotu...
F800GS
Popi napsal:
No super, tak mám ten samý problém. Při studeném startu zhasne elektrika a pak nastartuje a naběhne elektrika. Doufám, že mi k tomu řekne něco Tonda v sobotu...
no bud jen baterka, nebo i ALT + mozna baterka.
rozhodne si ty batt dobijte(!) minimalne kvuli jejich zivotnosti.
pozor na zarizeni pichnuty primo na batt.
Upravil hicks dne 08.07.2013 19:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak už mám vyřešeno a odzkoušeno během 3500km. Jednalo se o to,že i když vypadaly oba kontakty jako dotažené,tak na mínusu byl strženej závit a pravděpodobně to nebylo úplně dotažené(šroub nešel vůbec povolit a ulomil se),tak jsem to předělal a vše ok....Jinak dobíjení i baterka změřeny a úplně v pořádku.