Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Karoo, TKC, Mitas 9
Zdenek 1150
#1 
Přidané 24.06.2013 14:48

Příspěvků: 174
Registrace: 08.10.12
Chci přezout na špalky. Nechci se ale na asfaltu v zatáčce dočkat nějakého překvapení. Chtěl jsem pořídit Karoo dvojky. Teď na srazu Boxermorava jsem mluvil s klukem co špalky jezdí a doporučil mě přední Karoo 2 a k tomu zadní Mitas 9 avšak šířku 140. Chci to do terénu s převahou kamení, kořenů a bláta. Ale zas se mě to nechce stále přezouvat na Tourancky a tak mě zajímá zda to má někdo takto osazené. Nebo jakou kombinaci kdo jezdí.
 
Spitfire
#2 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 14:59
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
mám podobné úmysly přejít na špalky ale udělam si asi meziobdobí na E-07
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
raptor
#3 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:01
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
dozadu mitas E09 v spominanom rozmere 140/80-17
(vyborna guma nielen v terene ale aj na asfalte)

dopredu by som zvolil TKC80 koli tomu ze Karoo 2 ma slabu kilometrovu vydrz
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Zdenek 1150
#4 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:08

Příspěvků: 174
Registrace: 08.10.12
Já 07 ne. Na srazech ji vidím vždy u hodně motorek ale o jejích vlastnostech v terénu trochu pochybuju. V suchým terénu si myslím, že není o nic lepší než Torancka a v blátě bych na ní nevsadil. Dělá na mě dojem, že se to hned ucpe.
 
Melizoy
#5 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:10
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
Mhm, a proč chcete proboha dozadu rvát 140/80R17 TT, když se už běžně sežene 150/70R17 TL, která je homologovaná jako bezdušovka pro naše motorky? Řekněte jedinej rozumnej důvod... Vláken o E07, 08, 09, 10 TKC i Karoo je tady 6 půlek..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Zdenek 1150
#6 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:11

Příspěvků: 174
Registrace: 08.10.12
raptor napsal:
dozadu mitas E09 v spominanom rozmere 140/80-17
(vyborna guma nielen v terene ale aj na asfalte)

dopredu by som zvolil TKC80 koli tomu ze Karoo 2 ma slabu kilometrovu vydrz


Jsem rád, že potrzuje někdo použití toho rozměru. Jinak já za rok moc nenajazdím. S dovolenou v Rumunsku tak 5000 a to by mohlo Karoo přežít.
 
JardaFGS
#7 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:17
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
a čemu říkáš Karoo 2 ? Buď je to Karoo - ta je ostřejší a nebo Karoo T... to je takový to TKCčko
jardajerman@seznam.cz
 
Saturnin
#8 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:21
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Karoo 2 a Karoo 2 T sou přední gumy
Upravil Saturnin dne 24.06.2013 15:23
 
morabo
#9 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Zaprve je dulezity vyjasnit pojmy, pokud bys dal jen Karoo 2, jezdil bys na dvou prednich.... Cislem "2" je oznacena predni, pricemz se casto plete s KarooT. Ta se na predku oznacuje Karoo 2 T .
Varianta s T je konkurence TKC , varianta bez T je de facto nejostrejsi legalni guma pro nas rozmer, takzvana ostra Karoo.
Co se najezdu tyce, tak predek u obou variant vydrzi dost, ja ji jezdim pravidelne nekolik let a posledni predek ostre Karoo jsem sundaval po 13ti tisicich a jeste to nebyla tragedie. A rozhodne mne nikdo nemuze osocit, ze bych se nejak flakal a byl k obuti setrnej. Takze na TKC bych se z vysoka.... Vzhledem k tomu, ze prave ostra Karoo je jedina, ktera se dokaze jaks taks cistit od bahna.
Co se 09 tyka, mam zkusenosti jen s variantou 150 dakar a uplny termo to pro me pouziti nebylo. Suchy asfalt ok, teren taky dobra, jen o chloupek horsi nez Karoo v bocnim vedeni, na mokrym asfaltu a zejmena pri nizsich teplotach total o usta, pripadne nutno jezdit VELMI obezretne, resp. radove pomaleji oproti Metzelerce... Navic cena temer stejna a vydrz tak nejak taky. Pri normalnejsim zachazeni, nez mym by mohla ovsem Mitaska byt preci jen o kousek vetsi drzak a ve variante 140 je navic levnejsi, takze smysl uz by to davalo.

Za mne tedy strucne:

Pokud ti jde o co "nejlepsi vykon", vepredu jednoznacne ostrou Karoo.
Dozadu ostatne taky. S tim, ze kdybys chtel trochu setrit a nevadi ti vlastnosti na mokrem asfaltu, 09 je dustojna varianta.
Jestli ti na vlastnostech tolik nesejde a chces spis hltat km, tak dopredu ta TKC a mozna i dozadu, pripadne k tomu Mitasku a kdyby slo treba o vylozene dalkovou cestu, kde bys nechtel prezouvat, napr. Maroko, Turecko atd, tak mozna i dozadu staci 07.

Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
milan enduroskola
#10 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:29

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
pod to bych se podepsal


morabo napsal:
Zaprve je dulezity vyjasnit pojmy, pokud bys dal jen Karoo 2, jezdil bys na dvou prednich.... Cislem "2" je oznacena predni, pricemz se casto plete s KarooT. Ta se na predku oznacuje Karoo 2 T .
Varianta s T je konkurence TKC , varianta bez T je de facto nejostrejsi legalni guma pro nas rozmer, takzvana ostra Karoo.
Co se najezdu tyce, tak predek u obou variant vydrzi dost, ja ji jezdim pravidelne nekolik let a posledni predek ostre Karoo jsem sundaval po 13ti tisicich a jeste to nebyla tragedie. A rozhodne mne nikdo nemuze osocit, ze bych se nejak flakal a byl k obuti setrnej. Takze na TKC bych se z vysoka.... Vzhledem k tomu, ze prave ostra Karoo je jedina, ktera se dokaze jaks taks cistit od bahna.
Co se 09 tyka, mam zkusenosti jen s variantou 150 dakar a uplny termo to pro me pouziti nebylo. Suchy asfalt ok, teren taky dobra, jen o chloupek horsi nez Karoo v bocnim vedeni, na mokrym asfaltu a zejmena pri nizsich teplotach total o usta, pripadne nutno jezdit VELMI obezretne, resp. radove pomaleji oproti Metzelerce... Navic cena temer stejna a vydrz tak nejak taky. Pri normalnejsim zachazeni, nez mym by mohla ovsem Mitaska byt preci jen o kousek vetsi drzak a ve variante 140 je navic levnejsi, takze smysl uz by to davalo.

Za mne tedy strucne:

Pokud ti jde o co "nejlepsi vykon", vepredu jednoznacne ostrou Karoo.
Dozadu ostatne taky. S tim, ze kdybys chtel trochu setrit a nevadi ti vlastnosti na mokrem asfaltu, 09 je dustojna varianta.
Jestli ti na vlastnostech tolik nesejde a chces spis hltat km, tak dopredu ta TKC a mozna i dozadu, pripadne k tomu Mitasku a kdyby slo treba o vylozene dalkovou cestu, kde bys nechtel prezouvat, napr. Maroko, Turecko atd, tak mozna i dozadu staci 07.
 
www.enduroskola.cz
morabo
#11 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Jeste jednou jsem si precetl uvodni dotaz. Pokud to chces do blata a legal rozmer a hodlas jezdit i po silnici a mas vepredu 19ku, tak jedina ostra Karoo. Pokud bys chtel co nejlepsi vlastnost v terenu a silnice te nezajima, tak potom nejaky motokros. To bych se pak ale taky seriozne poohledl po 21 kolu vpred....
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#12 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:34
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Melizoy napsal:
Mhm, a proč chcete proboha dozadu rvát 140/80R17 TT, když se už běžně sežene 150/70R17 TL, která je homologovaná jako bezdušovka pro naše motorky? Řekněte jedinej rozumnej důvod... Vláken o E07, 08, 09, 10 TKC i Karoo je tady 6 půlek..


protoze to jsou jelita.

Pokud resim 140, tak na nejakej vic hard teren, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
stepan
#13 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
morabo napsal:
Pokud bys chtel co nejlepsi vlastnost v terenu a silnice te nezajima, tak potom nejaky motokros. To bych se pak ale taky seriozne poohledl po 21 kolu vpred....


Pořízení přední 21" kola mohu jenom doporučit. Rozdíl v terénu je neskutečnej. Navíc jsem byl příjemně překvapenej, jak se s přední Michelin Desert jezdí dobře na silnici.
 
http://kouzelnyzivot.cz
TomasTT
#14 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 15:46
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Slovo "bláto" v prvním příspěvku znamená tohle:

- v případě použití předního sériového ráfku 19" NEEXISTUJE jiná varianta než "původní verze" Metzeler Karoo, protože nic jiného se nedokáže za jízdy samo čistit.

- v případě výměny předního kola za 21" verzi je těch variant už víc ale nejlepší, vyzkoušená a naprosto skvělá je pak vpředu volba Michelin Desert

- dozadu ve všech případech "původní ostré" Karoo, protože opět v té větě bylo slovo "bláto" a nic ostřejšího se v legálních rozměrech nevyrábí.

Existují i ostřejší pneumatiky dozadu ale ne v legálním rozměru. Já tam mám teď obutou Mefo Stonemaster, která je ještě ostřejší než původní stará verze Karoo ale v zatáčkách je to o život a nejezdí se s ní ani dobře třeba šikmo po travnatém svahu. Ale i ta Karoo není nic moc na silnici, je to kompromis - hluk šílený a když je špinavá od bahna a spadneš na tu řadu bočních špuntů, tak to dokáže pěkně ustřelit. Ale když je čistá, tak se s tím na silnici s troškou opatrnosti jezdit dá naprosto v pohodě a i rychle po dálnici.

Jinak na motorce jsem zkoušel všechno možný i nemožný a ideální do takového terénu co píšeš by byla (pochopitelně po konverzi na 21"Wink nějaká ostrá krosová přední a dozadu to, co teď jezdil Milan z Enduroškoly (to je ale 130cm MX Haidenau 74). Další verze by byla vpředu třeba ten Michelin Desert a vzadu Stonemaster, co tam mám teď já. No a když je to trasa kde je nějaký značnější podíl silnice (třeba půl napůl), tak dozadu Metzeler Karoo ale vpředu nechávám pořád Desert.

Rozdíl mezi 19 a 21 vzorky je drastickej, to je vidět na první pohled když si najdeš fotky Karoo v 19" a třeba toho Michelinu. Srovnávat to fakt nejde.
Srovnání některých zadních jsem před časem dával do jiného vlákna o pneumatikách:

lh4.googleusercontent.com/-bSEzXJX6mNk/UUCxBRv7vMI/AAAAAAAAU1U/n_a2bt8shZY/w1425-h428-no/gumy.jpg
Upravil TomasTT dne 24.06.2013 16:35
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
raptor
#15 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 16:20
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
vlastne aku inu odpoved mohol dat clovek ktory ma v podpise "karoo 4ever" Grin

mal som karoo raz obute (T) a nemozem na tu gumu nic okrem vydrze povedat, ako na ceste tak v terene perfektna

nemam sa za ziadneho paliča a v zivote som s motorkou negumoval ale zadna isla srat po 6.000km a predna tusim vydrzala 10tkm (R1150GSA)

co sa tyka 140/ 80-17 DAKAR tak som o nej pisal iba preto ze na Slovensku skrata 150/70-17 pridlho nebola k dostaniu. odjazdil som na 140/80-17 asi aj 20tkm. Na tu gumu (zadnu) nemozem povedat pol zleho slova. Za tepla sa da na asfalte klopit na stupacku a do terenu mi na moje schopnosti bohate stacila. Ak je 150/70-17 uz k dostaniu tak jasne ze by som asi radsej riesil tu.
Upravil raptor dne 24.06.2013 16:49
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
TomasTT
#16 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 16:27
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Poznámka na okraj:
Přečtěte si někdo prosím ten první příspěvek!

Chci přezout na špalky. Nechci se ale na asfaltu v zatáčce dočkat nějakého překvapení. Chtěl jsem pořídit Karoo dvojky. Teď na srazu Boxermorava jsem mluvil s klukem co špalky jezdí a doporučil mě přední Karoo 2 a k tomu zadní Mitas 9 avšak šířku 140. Chci to do terénu s převahou kamení, kořenů a bláta. Ale zas se mě to nechce stále přezouvat na Tourancky a tak mě zajímá zda to má někdo takto osazené. Nebo jakou kombinaci kdo jezdí.

Cituji: ... Chci to do terénu s převahou kamení, kořenů a bláta....

Pokud člověk něco takového napíše, tak je mu fakt prd platný, že se dá nějaká guma na asfaltu klopit na stupačku, když v prvním blátivém výjezdu zůstane stát se vzorkem plným bahna! Myslím, že je mu i prd platná informace, že někdo jezdí pneumatiky XYZ po silnici a trošku v terénu, když on hledá obutí vyloženě hardcore offroad. Terén s převahou kamení, kořenů a bláta NENÍ POLNÍ CESTA!

Přesně tím se plevelí vlákna, reagujete jeden na druhého a ne na to, co se psalo na začátku diskuze. Za pár dnů se tady na stránce 15 bude řešit že někde měli tourancky v akci a kdo na ní kolik najel apod.



*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
raptor
#17 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 16:47
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
nuz treba citat tie prispevky cele, nie iba vyberat to co sa komu hodi lebo to by som mohol potom vyboldovat ja toto in love

Nechci se ale na asfaltu v zatáčce dočkat nějakého překvapení.

z jeho prispevku som ja pochopil ze chce gumu dobru aj do narocneho terenu ale aj na dialnici co zrovna terenna karoo vzhladom k dezenu nebude

samozrejme mozem sa mylit lebo patent na pravdu bol dany do vienka inym ludom
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
morabo
#18 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 17:07
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
raptor napsal:
nuz treba citat tie prispevky cele, nie iba vyberat to co sa komu hodi lebo to by som mohol potom vyboldovat ja toto in love

Nechci se ale na asfaltu v zatáčce dočkat nějakého překvapení.

z jeho prispevku som ja pochopil ze chce gumu dobru aj do narocneho terenu ale aj na dialnici co zrovna terenna karoo vzhladom k dezenu nebude

samozrejme mozem sa mylit lebo patent na pravdu bol dany do vienka inym ludom


Co to ale meni?! Grin

Doporucujeme mu Karoo, ktera prekonava 09 i na asfaltu, zejmena na mokrem Grin

Jinak jsem tam naznacil i jine moznosti, protoze znam jak to dopada kdyz tu nekdo spekuluje a nakonec zjisti, ze chce jezdit neco vlastne uplne jinyho, tak at uz to mam komplet.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
morabo
#19 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 17:10
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Jinak tay jsou jeste zadni po mem opotrebeni:

img2.rajce.idnes.cz/d0202/4/4305/4305535_0c729b73d076eeb65cacde5122f6bffb/images/pneu-km.jpg
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
raptor
#20 
Karoo, TKC, Mitas 9
Přidané 24.06.2013 17:14
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
s E09 som na mokrom asfalte nemal nikdy najmensi problem hmm!
ale je pravda ze nie si prvy co na E09 na mokrom asfalte nadava

a to ci zadna karoo na asfalte prekonava zadnu E09 je na dlhu akademicku debatu bez realneho dopadu na stav veci

zial cena a vydrz su fakty

karoo T som zadnu musel menit po 6.000km
na zadnej E09 som spravil 20tkm na rovnakej motorke (mozno este viac pretazenej)

a ceny sa mi hladat nechce... takze Morabo - kludne nech si kupi Karoo a na E09 nech kludne zabudne, mne to zily netrha.
Upravil raptor dne 24.06.2013 17:17
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 129
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI