Ahoj, měl jsem to samý na Žluťáskovi, vyndat to šlo v pohodě, a opravit by to šlo, ale byl jsem netrpělivý, tak jsem objednal nový a teprve potom se zajímal o starý a odbrousil jsem dno, to byla chyba, na pístnici je zápich a tam byla zaseklá zátka pístu, prý se to občas u starších modelů stane, když klesne tlak oleje, já to měl po zimě, měl jsem ročník 2000. Určitě se Ti to povede.
Kubass
Kubass
cvakaní odstraněno. vyndat to šlo ale ne tak uplně v pohodě . Předpokládám že Kubass nemá ABS, které brání v přístupu k napínáku. Když není ABS jde to opravdu hned. S ABS jsem musel sundat airbox, škrtící klapku i s gumovým hrdlem co je na válci abych mohl nasadit klíč a povolit napínák, který jsem vyndal parkrát zmáčknul a bylo opraveno teda doufal jsem že je. Po znovusestavení a nastartování parkrat zacvakal a bylo to dobré
Můžeš zkusit trošku detailněji popsat ten zvuk toho cvakání? Nesou se mi z motoru takové divné zvuky při brždění přední brzdou, tzn. když brzdím motorku, ale motor žene stále kupředu. Když brzdím zadní, tzn. bzrdím motor řetězem, tak to nedělá. Těžko se to popisuje a právě jsem se na to zaměřil, abych mohl zjistit víc. Připadá mi to, že zvuk jde od předního řetězového kolečka, ale těžko se to identifikuje. Rozvody jsou nové.
Zdar, mám dotaz ohledně vyndání napínáku. Když ho povolim a vyndám vyteče z toho nějakej olej? V manuálu se píše něco o vypouštěcím šroubu oleje z hlavy, který je nad napínákem.
servisak napsal:
jj jde to ale je to šilenej oser jak tam není místo
Potvrzuju, jde vyndat bez sundání ABSka, ale je to peklo.....měl jsem co dělat, abych se ovládl
Pomohlo mi, když jsem si odšrouboval držák olejový trubice, pak je tam lepší přístup. Dělal jsem to obyč. klíčem 22.
BMW F 650 GS Dakar 2004 dvousvíce
já jsem ho dnes sundával tím způsobem, že jsem uřízl z trubkového klíče cca 1cm a na něj navařil kus plocháče za který jsem ,,klíč,, držel, nic jsem nemusel sundávat ani trubku ani ABS a napínák jsem vytáhl magnetem, v podstatě nemusíteani sundávat sedačku
no a teď k mému problému, v poslední době jsem si všiml, že když jsem pustil plyn, tak jse z levé strany začalo ozývat jakoby cinkání, ale když jsem jel s plynem, tak to jelo normálně, dnes jsem sundal napínák, a přijde mi divné, že jde zasunout asi jen o 2mm je to normání? mohli by jste mi to prosím někdo oměřit byl bych moc vděčný
DAGR přiložený následující obrázek:
[150Kb]
Upravil DAGR dne 14.03.2014 19:34
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
D-A-G-R napsal:
já jsem ho dnes sundával tím způsobem, že jsem uřízl z trubkového klíče cca 1cm a na něj navařil kus plocháče za který jsem ,,klíč,, držel, nic jsem nemusel sundávat ani trubku ani ABS a napínák jsem vytáhl magnetem, v podstatě nemusíteani sundávat sedačku
no a teď k mému problému, v poslední době jsem si všiml, že když jsem pustil plyn, tak jse z levé strany začalo ozývat jakoby cinkání, ale když jsem jel s plynem, tak to jelo normálně, dnes jsem sundal napínák, a přijde mi divné, že jde zasunout asi jen o 2mm je to normání? mohli by jste mi to prosím někdo oměřit byl bych moc vděčný
Že nejde zasunout, je normální, bo je plnej oleje. Dovnitř strč tenkou tyčku a odmačkni kuličku, která ho uzavírá. Olej vyteče a pak by se měl s mírným třením zasunovat skoro celej pístek.
BMW F 650 GS Dakar 2004 dvousvíce
Aha díky za objasnění, udělal jsem to a funguje to teď jde krásně zatlačit, ale mám takový pocit, že to cvakání/cinkání nezmizí, ale zkusím to dát dohromady a projet
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad