Dnešní spadnutí ze stojánku a to sem se to snažil zbrzdit co to šlo.
Mě to teda připadá jak vyrobené z blata... a ještě to dok.rvilo hlavu.
ripper přiložený následující obrázek:
Mam podobnou zkusenost. Sice mam mensi ryhu na ventilovem viku, ale pekne me to sere. Dopredu jsem planoval, ze nejakej mensi pad se bude urcite v budoucnu opakovat, tak jsem na kryty prilepil po cele delce "gumu". Ta sice podreni zabranila, ale zato se na vika trochu pripekla . Takze z blata do louze. Jinak ta barva je pri provozni teplote jak zvejkacka (alespon u advika) a klidne ji aji gumovej doraz mirne zhrne.
Upravil Paja_GS dne 11.07.2013 21:36
in the land of the blind the one-eyed man is the king
Asi tam byl nějaký malý šutr.
Než sem si to kupoval tak sem slyšel samou chválu co všechno to vydrží... A ono to vydrží asi prd. Kdyby to tam nebylo tak to dopadne asi podobně.
Paja_GS napsal:
Mam podobnou zkusenost. Sice mam mensi ryhu na ventilovem viku, ale pekne me to sere. Dopredu jsem planoval, ze nejakej mensi pad se bude urcite v budoucnu opakovat, tak jsem na kryty prilepil po cele delce "gumu". Ta sice podreni zabranila, ale zato se na vika trochu pripekla . Takze z blata do louze. Jinak ta barva je pri provozni teplote jak zvejkacka (alespon u advika) a klidne ji aji gumovej doraz mirne zhrne.
Kdyby to spadlo na nějaké rychlosti tak neřeknu, ale toto bylo na místě a ještě sem to do poslední chvíle brzdil. Zrovna sem přijel z vyjížďky a su pěkně nasraný.
Jo a ty gumičky co tam sou tak to bylo nalepené asi podle 1150... Nechápu proč to tam teda lepí, když prodávají stejné na 1100/1150. Nemluvě o tom, že to tam drží jak přilepené soplem.
Paja_GS napsal:
Mam podobnou zkusenost. Sice mam mensi ryhu na ventilovem viku, ale pekne me to sere. Dopredu jsem planoval, ze nejakej mensi pad se bude urcite v budoucnu opakovat, tak jsem na kryty prilepil po cele delce "gumu". Ta sice podreni zabranila, ale zato se na vika trochu pripekla . Takze z blata do louze. Jinak ta barva je pri provozni teplote jak zvejkacka (alespon u advika) a klidne ji aji gumovej doraz mirne zhrne.
Kdyby to spadlo na nějaké rychlosti tak neřeknu, ale toto bylo na místě a ještě sem to do poslední chvíle brzdil. Zrovna sem přijel z vyjížďky a su pěkně nasraný.
njn, hold motorka neco vazi a kdyz to padne na kameny ... nic lepsiho stejne asi na trhu nenajdes. mozna kryty hlav co si kupoval zetor od wunderlichu http://www.wunder...61536.html. treba funguji lip?
in the land of the blind the one-eyed man is the king
V tom místě kde ti to spadlo je normální 4mm dural.
Nevěřím že ti to spadlo na rovinu, něco tam muselo být - je tam evidentní prohlubeň - obrubník nebo něco podobného.
Ten kryt nemá účel aby chránil víko proti poškrábání. Má zabránit tomu, aby se víko prorazilo a mohl jsi dojet domů. Jak by asi ten hliníkový odlitek víka vypadal po tom tvém pádu ze stojánku na to, na co to padlo? Vsadil bych se, že by víko bylo hnutý a tekl by olej. Jinak ten kryt obecně je doplněk k padacímu rámu, který má ty pády brát především. Kryt víka se hodí tehdy, kdy padneš v terénu, na kamení apod.
Tady je kryt na mé 1150 po pár desítkách pádů a řadě z nich v rychlosti na kamení. Vidíš ty rány ale že by to bylo takhle promáčklé to nemám. Gumový kolečka už jsou léta někde pryč, kryt mi sedí přímo na hlavě, mám tam možná milimetr místa. Hlavní je, že když jsem s tím seknul v maroku na kamenité pistě, tak jsem to zvednul a hlava byla naprosto OK. Kamarád ve třetinové rychlosti položil 1200GSA s originál plechem a vyrvalo mu to šroub z odlitku vpředu a celé víko se posunulo dozadu. Ale je pravda, že ho neměl poškrábaný.
Tady je kryt z R1200GS po pádu na dálnici, je vidět jak je materiál obroušený (v porovnání s tloušťkou dole) ale hlavu to ochránilo tak, že se dalo dojet.
Zdá se mi, že kryt posloužil přesně svýmu účelu. Když prostě spadne 250kg těžká motorka, jakkoliv, klidně ze stojánku, tak ta energie se musí někam přenést. Kdyby tam kryt nebyl, tak udělá víko pá pá a nejedeš nikam. Když bude kryt tvrdší, tak udělá škody jinde. A nejspíš mnohem větší.
ripper napsal:
Kdyby to spadlo na nějaké rychlosti tak neřeknu, ale toto bylo na místě a ještě sem to do poslední chvíle brzdil. Zrovna sem přijel z vyjížďky a su pěkně nasraný.
Kdyby to padlo v rychlosti, tak je velmi pravděpodobný, že by to nebylo tak promáčknutý, protože by tam ten kámen nebyl na místě ale motorka by se tou rychlostí posouvala a asi by udělalo jen rýhu ve směru pohybu. Když nakloníš motorku 45° a necháš jí padnout víkem na š****tý šutr, tak to proboří hlavu dovnitř na první pokus. Viděl jsem to několikrát - kamarád takhle provalil víko fungl nové HP2 a nebyl to ani kámen, neudržel to a ve výjezdu zůstal stát a motorka padla hlavou na pahýl nějakého keře. Probořený odlitek, cívka rozdrcená, pochopitelně na odtah..
Podruhý se to stalo mě. Na jedné XL rallye jsem urval kryt hlavy a nevšiml si toho. Po normálním pádu na lesní cestě kdy mě to pravda spadlo ze stráně mě dojel Honza Žlábek a říkal mi, že mi teče olej. Pochopitelně hlava popraskaná vlasovými prasklinami. Ještě jí mám tady schovanou. Vyměnil jsem pak tmavé eloxované za stříbrné. Praskliny nebyly okem ani moc vidět ale chcal tudy olej.
Prostě účelem je zabránit nejhoršímu a věřím, že po tomhle "nevinným" pádu bys teď sháněl nový víko.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To je vtipný. Napsal jsem slovo "š p i č a t ý" ono se to nesmí, hodilo mi to hvězdičky Ach jo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bylo to na hlíně kde bylo pár malých kamenů takže to asi spadlo na něho. Padáky mám.
Posledně na enduro škole když sem viděl Čárina, který nemá ani kryty ani padáky a ukazuje jak zvedat mašinu a neřeší kam to pokládá - bylo tam taky spousta kamení - tak i holá víka asi vydrží dost.
milosch napsal:
Zdá se mi, že kryt posloužil přesně svýmu účelu. Když prostě spadne 250kg těžká motorka, jakkoliv, klidně ze stojánku, tak ta energie se musí někam přenést. Kdyby tam kryt nebyl, tak udělá víko pá pá a nejedeš nikam. Když bude kryt tvrdší, tak udělá škody jinde. A nejspíš mnohem větší.
Ono samozřejmě nespadne 250kg na to víko.
Jak píšu dřív, viděl sem jak se pokládá 1150 bez ničeho a nic se nestalo. A to ta mašina byla položená x krát.
Myslím že nikdo nepokládá motorku když předvádá zvedání tak, že jí nakloní a hodí na zem do kamení. Ale to je jedno. Sundej ten kryt a zkus to promáčknout a uvidíš sám, že to asi nějaká energie byla. Logicky - myslíš že hliníkový odlitek je pevnější než duralový plech? Tak to vyzkoušej. Našteluj na zem nějaký vhodný šutr nebo najdi místo kde z betonu trčí nějaký svorník a hoď na něj motorku z náklonu a uvidíš, že to ani nepocítíš jak to projde do válce. Téměř určitě to nepadlo na kámen, který by se zabořil do země ale byl tam nějaký, který nepovolil.
Jinak když motorka lehne na bok, tak většina váhy je skutečně právě na tom místě.
Prostě to sundej, vyrovnej tu promáčklinu kladivem na nějakém kusu kolejnice, dej to zpátky a bude to dál sloužit. Je to normální dural, není to nějaký kosmický materiál.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ona ta moje taky nespadla z plné výšky. Ještě sem to dost zbrzdil. Jo, je jasné že tam byl šutr, který moc nepovolil. Jenom sem si prostě myslel, že ten materiál je tvrdší.
No nic, zítra na to vezmu kladivo. To bude mazec to napasovat na šrouby. Už když to bylo nové to nešlo nic moc.
Možná ti to půjde zpátky líp než bys čekal. Já to teď můžu sundat a nasadit prakticky bez námahy. Je to fakt vytvarované podle té hlavy
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ripper napsal:
Ona ta moje taky nespadla z plné výšky. Ještě sem to dost zbrzdil. Jo, je jasné že tam byl šutr, který moc nepovolil. Jenom sem si prostě myslel, že ten materiál je tvrdší.
No nic, zítra na to vezmu kladivo. To bude mazec to napasovat na šrouby. Už když to bylo nové to nešlo nic moc.
Vzdy lepsie nech sa tem kryt zmacka akoby mal byt extra tuhy a urazil by ti uchyty na hlave...to by bola skoda daleko vacsia.
Najlepsie dat dobre padaky a ked dobre tak padaky H-B
ripper napsal:
Dnešní spadnutí ze stojánku a to sem se to snažil zbrzdit co to šlo.
Mě to teda připadá jak vyrobené z blata... a ještě to dok.rvilo hlavu.
Ses si vopravdu jistej, ze hlavu?!
Maiali nel Fango!
Přesně tak, jak píše TomášTT a Malakh. Kdyby to bylo z něčeho pevnějšího (viděl jsem třeba kopie TT z nerezu nebo i různé "samodomo" z nerezu), tak ti to při pádu zničí úchyty na hlavě - normálně se z nich vyškubne šroub a úchyt se "rozšklebí" - vyvařoval, vyvrtával a dělal jsem nové závity na takhle poškozených hlavách několikrát. Když vidím tu slušnou promáčklinu na krytu, tak tohle by pravděpodobně ventildekl "nerozchodil".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...