Ahoj, shanim motorku na cesty ve dvou a idealne GSA. Jen je na me moc vysoka...
Da se to nejak jednoduse snizit?
O kolik cm?
Co vse to obnasi?
Na kolik to vyjde cca?
DIKY
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
1. sedlo sa dat do nizsej polohy
2. da sa kupit znizene sedlo
3. daju sa kupit znizovacie progresivne pruziny hyperpro (odporucam lebo tym zaroven ciastocne poladis aj podvozok)
4. da sa kupit znizovacie "pomocne" rameno zadnej kyvky (neodporucam, len je to zasah do geometrie)
5. centimetrik sa da ziskat na gumach z nizsim profilom (neodporucam - na nerovnostiach potom trpia rafy)
live fast, die young be wild, have fun
měřím 173 cm a jen jsem vyměnil sedlo a jde to....více nebylo třeba..a potom je to o tom zda to udržíš v náklonu větším než je normálně..takže já jen sedlo
http://czunici.ra...
sice mam 175 cm, ale kdyz si sednu vedle cloveka co ma 190, tak jsem stejne vysoky => mam fakt kratke nohy
2morabo - na hapine prave moc nedosahnu a 99% padu je protoze jsem nedoslapnul, a to na mam originalni snizene sedlo, ktere je jeste snizene ... na cizakovi hapine nedosahnu ani jednou spickou na zem )
vubec mi nejde o jizdu, jakmile se to rozjede, tak no stress... ale kdyz se stavi v kopci apod
ve dvou, s nalozenou motorkou, ktera vazi i nenalozena o 50kg vice, to je pak uplne o necem jinem a kazdy cm do teziste nahoru se pocita. nejde jen o to abych dosahl, ale abych to se svyma 65kg udrzel, kdyz mi tam borka nalejza apod.
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
Viděl jsem nějaký extrémně snížený sedlo od Sargentu, měli ho v Renocaru na jedný motorce, sice to vypadalo jako lavor, ale prej bylo překvapivě pohodlný a pochybuju, že něco nižšího jde ještě vyrobit. Jinak jak psal raptor, jdou tam snížený pružiny. Nebo se vys*at na ADV a koupit "obyč" GS, to půjde ještě níž..
U ADV nejde ani tak o výšku jako o šířku. Nechal jsem si udělat sedlo v DDT a ještě jej zešířili, matroš v ohybech nen tak poddajný. Doporučuji prostě zůžit, zkrouhat ro (mezi stehny) jako má KTM.
ak by si chcel a kupiš ADV bez ESA tak si stebou prehodim tlmiče. a hned to maš o 3cm nižšie. ja mam naj 40000km. planujem repas na zimu. tak ak by si chcel urobime na tom obydvaja repas a mame obydvaja to čo potrebujeme a po repase
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
diky za tipy, premejslim samozrejme i o gs s velkou nadrzi z advika
jinak k ddtunigu... vy ste se tam nekdy dovolali?
ja tam mel sedlo na presiti pro hapinu na podzim a jenom zjistit jestli uz je bylo tak 20x neuspesnych telefonatu. chtel sem presit dalsi 2 sedla, ale proste neberou telefony... :-/
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
pipo napsal:
diky za tipy, premejslim samozrejme i o gs s velkou nadrzi z advika
jinak k ddtunigu... vy ste se tam nekdy dovolali?
ja tam mel sedlo na presiti pro hapinu na podzim a jenom zjistit jestli uz je bylo tak 20x neuspesnych telefonatu. chtel sem presit dalsi 2 sedla, ale proste neberou telefony... :-/
pipo napsal:
diky za tipy, premejslim samozrejme i o gs s velkou nadrzi z advika
jinak k ddtunigu... vy ste se tam nekdy dovolali?
ja tam mel sedlo na presiti pro hapinu na podzim a jenom zjistit jestli uz je bylo tak 20x neuspesnych telefonatu. chtel sem presit dalsi 2 sedla, ale proste neberou telefony... :-/
Jj 12ka ma sedlo i dost siroky. Uzsi je sportovni, jednodilny Touratech,ale zase nevim, jak moc nizky ho delaji.
S tim doslapnutim uz jsem to pochopil, moje chyba. Ja to mam zase opacne, 192 a pomerove kratky telo a dlouhy nohy. Z hapiny dosahnu i kdyz stoji na servisnim zvedaku, tak mam tendenci podobny problemy jako mas ty vzdycky zlehcovat a podcenovat
Jinak na nadrz bych se vybodnul a vzal normalni 12ku a nizky sedlo a s tim budes myslim v poho. Jednu snizenou gsa jsem videl a bylo to megadivny...
Maiali nel Fango!
Pipo, vyprdni se na GSA. Já tohle řešil před lety (měl jsem tehdy jednu z prvních GSA 2008 s ESA, mám podobnou výšku jako ty - 177cm). Když jsem jezdil sám, tak mi originální sedlo nevadilo, sice jsem oběma nohama nedošáhnul, ale nebyl problém si "odsednout" na půl pr.dele a došlápnout celým chodidlem alespoň jednou nohou. Jak jsem ale jel se ženou a kufry, tak už mi leckde "teklo do bot" (hlavně na šotolinových cestách, kde bylo dost výmolů, děr nebo "kolejí" ). Tak jsem se to snažil taky snížit. Sice tlumiče mě ani nenapadly - snižovat to na nich je totální degradace té motorky /můj názor/. Řešil jsem to sníženým sedlem, které mi přešili v DDtuningu - tím pádem vznikla jízdní "pozice" jak na choperu - prdel nízko, ruce vysoko - prostě pro mě to byla tragédie. Nakonec jsem GSA po 10-ti měsících prodal a koupil obyčejnou R1200GS - a vůbec toho nelituji. Jezdí se mi na ní líp, cítím se na ní dobře, mám ji i naloženou "pod kontrolou" - a to je pro mě to nejzásadnější. Nádrž bych ani neřešil - kdyžtak dáš dozadu na kufry kanystry (když pojedeš do destinací, kde je s palivem problém).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Pipo, vyprdni se na GSA. Já tohle řešil před lety (měl jsem tehdy jednu z prvních GSA 2008 s ESA, mám podobnou výšku jako ty - 177cm). Když jsem jezdil sám, tak mi originální sedlo nevadilo, sice jsem oběma nohama nedošáhnul, ale nebyl problém si "odsednout" na půl pr.dele a došlápnout celým chodidlem alespoň jednou nohou. Jak jsem ale jel se ženou a kufry, tak už mi leckde "teklo do bot" (hlavně na šotolinových cestách, kde bylo dost výmolů, děr nebo "kolejí" ). Tak jsem se to snažil taky snížit. Sice tlumiče mě ani nenapadly - snižovat to na nich je totální degradace té motorky /můj názor/. Řešil jsem to sníženým sedlem, které mi přešili v DDtuningu - tím pádem vznikla jízdní "pozice" jak na choperu - prdel nízko, ruce vysoko - prostě pro mě to byla tragédie. Nakonec jsem GSA po 10-ti měsících prodal a koupil obyčejnou R1200GS - a vůbec toho nelituji. Jezdí se mi na ní líp, cítím se na ní dobře, mám ji i naloženou "pod kontrolou" - a to je pro mě to nejzásadnější. Nádrž bych ani neřešil - kdyžtak dáš dozadu na kufry kanystry (když pojedeš do destinací, kde je s palivem problém).
souhlas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nesouhlas, každej není krpaťák
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz