potřeboval bych poradit jakým způsobem synchronizovat válce u 1150 gs? Samozřejmě jako jiní jsem považoval mozazné šroubky na škrtící klapce jako štely volnoběhu. Otáčky na volnoběh se sice zvětšily, ale ty následky.... Motor mi chrastí při zátahu pod středním pásmem otáček jako kdybych drnčel ešusem plným hřebíků a tak bych chtěl začít právě tou synchronizací atd....Někde jsem se dočetl, že to může dělat zčásti právě synchronizace.
Hele tak to je for Mi i s budikama trvalo hodne dlouho nez jsem udelal synchro k moji spokojensti. Jen tak od oka bych se toho nedotykal Moje rada zni - pokud se v tom moc nevyznas, zajdi si k odbornikum, jinak je to na palici a dost stylu pokus-omyl. Ja jsem nakonec dopadl tak ze jsem synchronizator nacpal do tankbagu a ladil tak abyc to mel synchronizovne za jizdy, ale ne v zatahu, spis v udrzovani rychlosti. Pak je to uplne jina pohadka
Upravil radovant dne 29.07.2013 21:38
Tys to spravil jak sviňa bránku kuna 4 kila ? já to dělám kamarádom za dvje piva taků prkotinu Ty budíky se třepů jak drahý pes...použivam je enom na 4 válec,na bokséra je nelepčí šlauchváha.Kup si 3 metry průsvitné hadice vnitřkem 10mm,udělej z ní ůčko a přichyť ju na nejaků desku.Do půlky ju naplň hydraulickým olejem.Na konce dej nejaký redukce a pokračuj růžovů hadičků na benzín vnitřkem 5mm z mototechny.Tu růžovů,slabší dej dlůhů tak aby ti dostala k motorce na vstřikovače,zespodu jak sů ty gumový čepičky..celý si to přidělej na vrata nebo zeď.Vyšroubuj ty mosazný šrůbky,očisti je,O kroušky mázni,zašrůbuj a povol o 2 1/4 otáčky. Pak zahřej motorku,scípni ju,odělej čepičky,nastrč hadičky a nastartuj...no a pak ten volnoběh dolaď ať máš hladinu v rovině a volnoběh cca1100. Pak to vytoč na 3500 a mělo by se to taky držet v rovině,esli nee tak to dolaď lankama na vstřikovači.Jesi nési uplný jelito nebo inženýr tak to zvládneš snáď sem to polopaticky popsal,dyžtak se najde negdo chytřejší kerý mě opraví
Upravil Bohumil dne 30.07.2013 08:22
Kupredu spatki ni krok...
Omlouvam se ze je to v anglictine, ale nic lepsiho jsem na jednom miste nenasel
Ja delal naj Zero=Zero, pak naslednou synchronizaci na volnobehu a potom synchro pri asi 3000 otackach za jizdy, ale pozor ne v zatahu, ale pri udrzovani konstantni rychlosti. Vysledek je ze motorka ikdyz ma katalyzator temer necuka pri ustalene 50 Jeste porad ale nejsem spokojeny a ted cekam na symetricke svody
bohumil napsal:
Tys to spravil jak sviňa bránku kuna 4 kila ? já to dělám kamarádom za dvje piva taků prkotinu Ty budíky se třepů jak drahý pes...použivam je enom na 4 válec,na bokséra je nelepčí šlauchváha.Kup si 3 metry průsvitné hadice vnitřkem 10mm,udělej z ní ůčko a přichyť ju na nejaků desku.Do půlky ju naplň hydraulickým olejem.Na konce dej nejaký redukce a pokračuj růžovů hadičků na benzín vnitřkem 5mm z mototechny.Tu růžovů,slabší dej dlůhů tak aby ti dostala k motorce na vstřikovače,zespodu jak sů ty gumový čepičky..celý si to přidělej na vrata nebo zeď.Vyšroubuj ty mosazný šrůbky,očisti je,O kroušky mázni,zašrůbuj a povol o 2 1/4 otáčky. Pak zahřej motorku,scípni ju,odělej čepičky,nastrč hadičky a nastartuj...no a pak ten volnoběh dolaď ať máš hladinu v rovině a volnoběh cca1100. Pak to vytoč na 3500 a mělo by se to taky držet v rovině,esli nee tak to dolaď lankama na vstřikovači.Jesi nési uplný jelito nebo inženýr tak to zvládneš snáď sem to polopaticky popsal,dyžtak se najde negdo chytřejší kerý mě opraví
bohumile,máš ten návod i v češtině?
Upravil bystricke dne 30.07.2013 09:25
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
No ja mam twinmaxe, stalo to sice ranec, ale te zabavy co si s tim clovek uzije, to mi za to stalo Vyhoda je ze je to malinke, na rozdil od budiku to funguje a tedy jak jsem psal muzu to zapojit tak abych kontroloval i za jizdy. Ale stejne asi nejvic hralo roli to ze si rad hraju
caute ja som si vyrobil slauvahu nastavil som volnobeh -2,1/4 otacky + doladenie na slafke v pohode volnobeh nastaveny na cca1100 ot/min ale ked som nastavil synchro pri 3000 ot/min tak mi moto nechce tahat nad 5000 ot/min ako keby nestihal benzin do 5000 ot/min ide moto krasne omnoho lepsie ako pred nastavenim.Este som dal na shelke 95 v pover benzin ako som sa docital tu na fore ze to mam skusit ked mi cinka motor pri 4000 ot/min v zatahu .moze to robit ten benzin?
Bohumil napsal:
Tys to spravil jak sviňa bránku kuna 4 kila ? já to dělám kamarádom za dvje piva taků prkotinu Ty budíky se třepů jak drahý pes...použivam je enom na 4 válec,na bokséra je nelepčí šlauchváha.Kup si 3 metry průsvitné hadice vnitřkem 10mm,udělej z ní ůčko a přichyť ju na nejaků desku.Do půlky ju naplň hydraulickým olejem.Na konce dej nejaký redukce a pokračuj růžovů hadičků na benzín vnitřkem 5mm z mototechny.Tu růžovů,slabší dej dlůhů tak aby ti dostala k motorce na vstřikovače,zespodu jak sů ty gumový čepičky..celý si to přidělej na vrata nebo zeď.Vyšroubuj ty mosazný šrůbky,očisti je,O kroušky mázni,zašrůbuj a povol o 2 1/4 otáčky. Pak zahřej motorku,scípni ju,odělej čepičky,nastrč hadičky a nastartuj...no a pak ten volnoběh dolaď ať máš hladinu v rovině a volnoběh cca1100. Pak to vytoč na 3500 a mělo by se to taky držet v rovině,esli nee tak to dolaď lankama na vstřikovači.Jesi nési uplný jelito nebo inženýr tak to zvládneš snáď sem to polopaticky popsal,dyžtak se najde negdo chytřejší kerý mě opraví
Čau Bohumile,
neměl by jsi nějakou fotku toho tvýho vynálezu.Dík
Potřebuju to rychle synchronizovat abych mohl jezdit,omylem jsem do toho šáhnul....
Já to řešil taky, neměl jsem v okolí nikoho kdo by to udělal,tak jsem koupil dva budíky, kus hadičky a nacpal jsem to do staré lékárničky. No a funguje to, takže dobrý ????.
zlomenakost přiložený následující obrázek: