Tak po dovolene ve francii a italii kde samozrejme vladly podobny hice jako tady tu mam novy problemek : pokud motorka dostane sileny zahul (v cechach tezko dosazitelny) odpovídající napr 40km stoupani na jednicku v sotoline ve dvou s bagazi do hor něbo 2h prujezdem v 35st ucpanym mestem + nasledne valeni po dalnici naplno , zkratka v době kdy se cela moto naprosto komletne prohreje (prehreje) dochazi k vypnuti zapalovani !! a motor chcipne - všechno normalne funguje pocitac nehlasi chyby proste něco odpoji zapalovani a po cca 15-30 sec ho zase samovolne pusti pokud se nenecha moto chvili odpočnout (tak aspoň 20min ) tak se to zacne opakovat ve zkracujících se intervalech - a ted bacha - pokud je v nadrzi aspoň pulka benzinu a nebo vic neudela to nikdy !! , motor samotny se neprehriva mam i teplomer oleje a vody sahara pousti jen obcas jsem si naprosto jisty ze je to eletricky problém - logicka úvaha :
ten hlinikovej bazmek co ridi všechno je pod sedlem na nadrzi a dokud je dost benzinu sploucha na nej zespoda a pomaha chladit - jak je benzinu min + tyhle extrémy tak se to neuchladi - mne samozrejme zajima co se neuchladi a jak to obejit :-) podotykam ze problém pro ten dany den vždy trvale vyresi dotankovani benzinu !:-) proste se to vyskytne az odpoledne po celodennim provozu a po dotankovani uz nestihnu vyjet dost aby se to znovu objevilo - snad je roman pochopitelny :-) takze ve zkratce hledam tepelnou pojistku čehokoliv co by tohle mohla způsobovat
jinak loni mi to udelalo jednou při prujezdu Milanem ale to jsem jel s transalpem (druha moto) takze tempo nebylo tak vrazedne a nebyli takovy hice takze jsem myslel ze je spatny benzin a dotankovanim to nevedomky opravil :-) potom 14000km nic :-) -no a letos jel pulmotorek s tigrem a 11kou takze dostaval uplne jiny cocky a uhnal jsme ho skoro každý druhy den :-)
Upravil milanek dne 31.07.2013 10:53
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
To:Milanek
To samé se mi také už několikrát stalo na 8kile. Naposledy tuto neděli. Vždycky v horku a po poŕádným zátahu. Po dotankování nebo chvilce odstavení zase normál
KUKY se vrací
budu taky jen hadat. Je to dost zapeklity problem kt se mi nikdy nestal. a to jsem to v Iranu pri +50 taky docela proveril
Jak ovsem pises ta ridici jednotka pod sedlem skoro z zadne casti nelezi na nadrzi ale pouze na plastovem blatniku pod sedlem, Takze benzinem kt chladi ridici jednotku to nebude.
Tezko rici.
Pro tom samovolnem vypnuti, toci se starter? Uvaha je o benzinovem cerpadlu.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Jo to je pravda ta nadrz je az kousek dole , zrovna sem se o tom bavil vcera na garancce
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
normalne to chcipne -ale vsechno dal funguje , pri vypnuti/zapnuti klicku se normalne probehne diagnostika bez zavad a starter toci ale nechytne to - po cca 20sec uz to chytne na drc , kdyz je to uplne poprve tak to prestane palit treba jen na 5sec a pak se chytne a da treba jeste 15km nez to udela podruhy - na silnici to neni problem proste zvolnim a dovalim k nejblizsi benzince ,pri stoupani v horach kde nejsou stromy a pece jak svina uz je to trosku vetsi problem :-) jednou mi to zacalo srat asi 2km pod vrcholem tak jsem to hrkal asi na 8x - a klasika zechne , pockas, chytne jede dalsich 500m zdechne a tak dal - jakekoliv pokusy to urychlit nemaji smysl chova se to presne stejne jako tepelna pojistka co je ted v modernich jisticich na elektrice - kdyz neni k dispozici cerstvy benzin musi se proste pockat aspon 20min aby se to uz neopakovalo - dela to jen pri opravdovym extremu posledni den jsem palil 600km komplet po dalnicich ale nebylo uz +35 a tak nebyl nejmelnsi problem
podle chovani moto mam ale velmi vazne podezreni ze na to ma vliv teplota/mnozstvi benzinu
Upravil milanek dne 31.07.2013 10:57
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
podobně se chová vařící benzín. Zvlášť tady ta naše plastová nádrž, která nechladí, je schovaná pod sedlem, teplý proud vzduchu od motoru by tomu mohl jen přispět. Jen teorie
hele to je cerpadlo.
Rozeber to a mrkni jestli neni treba jen ucpane. Zkus ho profouknout. Byva spadle i sitko.
Vyndat to je malickost.
Sundas 2x konektror, pak odpojis hadicku na dva srouby a do plechoveho oka slouzici jako velika matice, lehce kladivkem povolis a vyndas cele ustroji cerpadla + filtry + merak hladiny.
vycisti to a podivej se i do nadrze. Ja tam mel trochu bordelu.
Podle me to cerpadlo nejak nedava benal.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Tak v neděli při přejezdu přes Rakousko se mi stalo něco podobného.
Asi dvěstě kiláků po dálnici a pak sjezd na okresky. Asi třikrát se mi stalo, že při přidání plynu mi na zlomek vteřiny vynechal a pak až začal přidávat.
Zkusím se podívat na čerpadlo ale jinak nevim...
F800GS
No podľa toho čo na začiatku písal milanek som si myslel, že by "vypínaciu poistku" potreboval on :
"40km stoupani na jednicku v sotoline ve dvou s bagazi do hor něbo 2h prujezdem v 35st ucpanym mestem + nasledne valeni po dalnici naplno "
Trocha rýpania teraz k veci:
Neverím, že by niekde bola tepelná poistka a to na žiadnej moto, i ked "podobnú" funkciu má senzor klepania. No ten 8gs nemá.
Z toho čo píšeš ma napadla jediná vec /môj dohad/ - zlyháva doprava paliva ku vstrekom kvôli prehriatiu regulátoru napetia dopravného čerpadla.
Regulátor je pripevnený na nádrži a pri plnšej nádrži špliecha naň benzín - pomáha s chladením.
Skúsil by som nasledovné :
odstrániť /ak máš/ z priehlbiny sedla odspodu pripevnenú lekárničku a pod.
prípadne v tomto teple zvliecť gumu z vrchu nádrže
kontrola sitka, čerpadla, filtra a zavzdušňovacieho ventilu
v stave ked to zdochne vypnúť zapnúť klúč a následne počúvať či vrčí čerpadlo
prípadne si požičať od boxeristov prepojku na napájanie čerpadla napriamo - pravdepodobne bude zhodná.
Ak teda v tomto hici má namále regulátor čo je v nádrži s benzínom, čo potom robí chudák altík schovatý pod deklom motora?
Mohol by niekto skúsiť v takýchto podmienkach popluť na alt. verím, že to bude poctivo syčať.
oki diky mrknu na to cerpadlo - jinak co dela altim nevim aa ani to nechci vedet :-)) ale na motoru nic nesici to jsem jen tak pro srandu zkousel - motor nemá extra problém udrzet si tepelnou pohodu při dlouhodobym provozu se drzi olej na 110 a voda bude mit podobne - nad to to uchladi sahara v tom bych nevidel problém i při nejvetsim zahulu mi sahara brala jen občas - na dalnicicih vůbec
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
tak opet blby dotaz :-) - vcera jsem se na to chtel mrknnout a moc daleko jsem se nedostal :-) takze : to cerpadlo se vyndava cely ? - tj vse co je pod tim kovovym prstencem ? a druhy byblby dotaz - kdyz mam skoro plnou nadrz to asi neni ok predpokladam jak na to koukam ze hladina muze byt i nad rovinu cerpadla - docela zajimavej postreh je ze hruby odhad kdy to zacina blbnout by mel byt presne v dobe kdy uz hladina cca nesploucha na ten drazkovanej regulator druhy blby postreh ze lekarnicka opravdu luxusne ucpavala veskery prostor kolem regulatoru takze i od pohledu je to momentalne horky kandidat na ty problemy
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
tak opet blby dotaz :-) - vcera jsem se na to chtel mrknnout a moc daleko jsem se nedostal :-) takze : to cerpadlo se vyndava cely ? - tj vse co je pod tim kovovym prstencem ? a druhy byblby dotaz - kdyz mam skoro plnou nadrz to asi neni ok predpokladam jak na to koukam ze hladina muze byt i nad rovinu cerpadla - docela zajimavej postreh je ze hruby odhad kdy to zacina blbnout by mel byt presne v dobe kdy uz hladina cca nesploucha na ten drazkovanej regulator druhy blby postreh ze lekarnicka opravdu luxusne ucpavala veskery prostor kolem regulatoru takze i od pohledu je to momentalne horky kandidat na ty problemy
REP-ROM.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks a ešte si zabudol napísať, Tvoje druhé oblúbené rčení . "konzultuj s advrider"
Milánek, ked odkrútiš prírubu vyberieš von celý komplet čerpadlo, filter, sitko, meranie hladiny benzínu.
Vnútornosti by mali vyzerať nejako taktohttp://www.advrid...p?t=834027
A pri demontáži si prípadne sprav prepojku na priame napájanie čerpadla a filter prepláchni čistým benzínom v opačnom smere.
Tryskac napsal:
hicks a ešte si zabudol napísať, Tvoje druhé oblúbené rčení . "konzultuj s advrider"
Milánek, ked odkrútiš prírubu vyberieš von celý komplet čerpadlo, filter, sitko, meranie hladiny benzínu.
Vnútornosti by mali vyzerať nejako taktohttp://www.advrid...p?t=834027
A pri demontáži si prípadne sprav prepojku na priame napájanie čerpadla a filter prepláchni čistým benzínom v opačnom smere.
no a neprijde ti ****ni se porad na neco dokola ptat, kdyz si to muze zjistit sam.
uz tu zdaleka neni novacek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to máš aj pravdu, no hlavne sa mi zdá zbytočné do technických diskusií opakovane písať iba pozri reprom či advrider bez konkrétnej info.
To je ako by si mu napísal " nauč sa čítať, či mal si sa v škole lepšie učiť" a to žiadnemu čitateľovi diskusií nepomôže. Neber to prosím ako nejaké veľké rýpanie, skôr ako drobnú poznámku.
Tryskac napsal:
to máš aj pravdu, no hlavne sa mi zdá zbytočné do technických diskusií opakovane písať iba pozri reprom či advrider bez konkrétnej info.
To je ako by si mu napísal " nauč sa čítať, či mal si sa v škole lepšie učiť" a to žiadnemu čitateľovi diskusií nepomôže. Neber to prosím ako nejaké veľké rýpanie, skôr ako drobnú poznámku.
ja se naprosto 100%ne priznavam k tomu, ze OPAKOVANE radit nekomu, kdo neni ochoten se alespon MINIMALNE informovat sam, se mi opravdu nechce.
Misto aby si 1 clovek stahnul 1 reprom, kde to je dost PRESNE popsany, tak to bude resi 10 lidi.
Novacky, neobvykly problemy, beru. Ale kde co povolit a jak co vypada, kdyz na to mame jasnej a dedikovanej software, ze kteryho to pochopi i totalni jelito, to fakt ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hosi nehadejte se- ja stejne nevim co to je reprom :-) a na tom diskuznim foru na mne mluvi jazykem apacu :-) takze diky za fotku , vyjezdim aspon jeste 5l a mrknu na to - stejnak si myslim ze hlavni duvod byl ze mam obri lekarnicku (takovou tu cervenou co rozdavaji policajti) - do sedla se narve ale dost cumi takze se to tam pak 100% pekne utemovalo a to zebrovani pak bylo hezky v teplicku a v momente kdy uz na to ani benzin nesplouchal bylo vymalovano - ale na to cerpadlo pro klid duse stejnemrknu - aspon bude praxe az to zas nekde nepojede
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
On každej s počítačem neumí jak ti co se tím živí a je fakt že někdy dvě věty napsané rady jsou lepší než půl hodinové hledání na netu a ještě v AJ
ale je fakt že dílenská příručka (reprom -jak říkají ti co už zapoměli česky ) je to první co jsem ke každé mašině sháněl bez toho je člověk jak bez ruky; doporučuju pořídit.