Nazdar přátelé,
jelikož v jiné téme na bmwgs se rozebíralo neplánované nedojetí BMW do cíle, díky snímači imobilizeru EWS , / možná trochu hysterie okolo tohoto problému..nevím / nuž nechci ponechat nic na náhodu, jelikož jedu v brzké době daleko do Ruska a tam by tato událost, byla velmi nemilá, zřejmě fatální.
Volal jsem dýlerovi BMW, a ten mi sdělil, že jedinou" tzv jistotou", je vzít si sebou náhradní EWS snímač. Starý, funkční nechat na místě, jen odvrtat šrouby doma a nahradit je imbusy a pak výměna EWS, je prý jen otázkou pár minut. Objednal jsem náhradní EWS, zítra si pro něj jedu a o víkendu vyměním šrouby, aby to bylo lehce vyměnitelné na cestě.
Řešili jste něco podobného? Nějak jinak? Či riskujete, nebo vozíte též náhradní EWS?
Díky za reakce.
Wing napsal:
Nazdar přátelé,
jelikož v jiné téme na bmwgs se rozebíralo neplánované nedojetí BMW do cíle, díky snímači imobilizeru EWS , / možná trochu hysterie okolo tohoto problému..nevím / nuž nechci ponechat nic na náhodu, jelikož jedu v brzké době daleko do Ruska a tam by tato událost, byla velmi nemilá, zřejmě fatální.
Volal jsem dýlerovi BMW, a ten mi sdělil, že jedinou" tzv jistotou", je vzít si sebou náhradní EWS snímač. Starý, funkční nechat na místě, jen odvrtat šrouby doma a nahradit je imbusy a pak výměna EWS, je prý jen otázkou pár minut. Objednal jsem náhradní EWS, zítra si pro něj jedu a o víkendu vyměním šrouby, aby to bylo lehce vyměnitelné na cestě.
Řešili jste něco podobného? Nějak jinak? Či riskujete, nebo vozíte též náhradní EWS?
Díky za reakce.
Nevozím,neřeším. Nějak to dopadne...
To by bylo zachvíli jako když jsem měl Š100. Náhradní kladívka,kabel na svíčky,řemeny,palec,víčko rozdělovače,vazelínu do pumpy,nějaký ty šroubky a matičky,vodu,olej,svíčky,drát,pojistky,žárovky,dostatek nářadí. A nakonec se stejně posralo něco,co jsi s sebou neměl.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Nikoli Tome TT, tyka se hlavne 1200GS, jde o bohuzel dost castou poruchu, ztrata komunikace mezi CPU a immobilizerem - nahr. kus se jmenuje lidove antena ring a na dalekou cestu jiste mit s sebou. [v Iranu jsme meli s sebou nahradni novy]
Nekdy pomaha i jenom otoceno riditek do jedne nebo druhe strany, do uplne krajnich poloh a zkusit zapnout klicek v teto poloze.
Naposledy jsme to videl ..... vcera - mozna za to muze do jiste miry i ridic, protoze po zapnuti klicku prakticky bleskove nastartoval. Nejenom ze nenechal probehnout test [to by tak nevadilo, to se dela casto a vydrzi to], ale asi odebral hodne proudu starterem presne ve chvili, kdy se zacinalo zapinat EWS [loading s/w?]
doporucuji:
nekolik lidi najednou se slozi a koupi sadu nahradnich dilu a tento balik [mne se vesel do povlaku od prilby] je "erarni tety skupiny. Pokud nekdo jede na cestu sam nebo s jinou partou, proste se postou posila od jednoho k druhemu. Problem je jenom pokud v tom samem terminu cestuji vicero lidi, ale to zase .... asi jedou spolu ze ano...cha cha
antena ring
sada svicek
sada brzdove oblozeni vpradu/vzadu
gumovy provizorni kryt valce pri padu a prorazeni se nasazuje jako kondom na valec a dojede se 3.000km
rozvodovy remen
sada torx do No 70
sada lepeni gum
imbus na predni kolo
montpaky
dusi
lanka/bowdeny
a co hrdlo raci dal podle chuti a kapsy
nas to stalo bez naradi kolem 800 Euro
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Tak to sorry, fakt jsem slyšel od lidí jen o problémech s F800GS... Nicméně je to myslím úplně ten samý kroužek.
Pořád říkám - zlatý blbuvzdorný 1150GSA
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Doc má pravdu, měl sem ten problém hned jak sem jí koupil, několikrát sem cestou domu stavěl a nic a jen sem dojel domu, před barákem to chcípnu, přijde kámoš, že se sveze a už nenatočil. Radek, co sem od něj GS koupil, doletěl do BMW vNěmecku, protože mašina je ještě v záruce o anténu přivez novou. Po výměně bez problémů do dneška, ale v tom Německu mu řekli, že stahují všechny prodaný mašiny na výměnu těch antén, prej to pro ně začal vyrábět někdo jiný a ty už drží.
Kolegovi se to stalo v maďarsku (ceta na vleku zpět) a mně druhý den hned po něm, kupodivo téměř ve stejném místě a téměř při stejných kilometrech, takže vlek jel ještě jednou. Obě r.v. 2007 GSA 1200. V rámci záruky ,,vyměněno" (u mně zatím v poho), ale kolegovi to po 1,5 měsíci kleklo v Rumunsku. Takže cesta na odtahovec do Bukureštu a tam opět výměna a jak se zjistili, tak předchozí oprava byla provedena pravděpodobně variantou otáčení řidítek a žádnou výměnou přijmače. Soudruzi z vídeňského servisu, tak v rámci záruky chtěli ušetřit. Takže dopručuji na delší cestu jako náhradní díl, kde není autorizovaný servis v dohledu.
Anténa imobilizéru (EWS) odešla na mé R1200GSA vloni ve Finsku. Po telefonické komunikaci s Autecem v Praze a místní servisní linkou BMW mi bylo doporučeno, abych zkoušel nastartovat a až se mi to podaří, už potom vypínat motor nejdřív jen přes nouzový spínač na pravé straně řídítek. Na 121. pokus se to podařilo a pak už jsem bez problémů dojel po 1900 km až domů. Následovala výměna a nyní už přes rok bez závad. Smůla je, že se to vždy stane v nejnevhodnější zemi a v nejodlehlejším místě.
Světoběžník
Honza napsal:
Anténa imobilizéru (EWS) odešla na mé R1200GSA vloni ve Finsku. Po telefonické komunikaci s Autecem v Praze a místní servisní linkou BMW mi bylo doporučeno, abych zkoušel nastartovat a až se mi to podaří, už potom vypínat motor nejdřív jen přes nouzový spínač na pravé straně řídítek. Na 121. pokus se to podařilo a pak už jsem bez problémů dojel po 1900 km až domů. Následovala výměna a nyní už přes rok bez závad. Smůla je, že se to vždy stane v nejnevhodnější zemi a v nejodlehlejším místě.
Jo jo, je to tak, když nebudeš chcípat klíčkem, aby anténaimobilizeru musela znovu načítat klíček, tak to bude šlapat, ale při zapnutým zapalování ti altík bere docela dost proudu na buzení, tak stejně musíš domu docela pospíchat, ale aspoň dojedeš po ose. Tohle sou prkotinky, který je dobrý znát, aby si při nejhorším aspoň dojel.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Já mám 9/2006 a posralo se mi to hned při koupi, když sem dorazil domu a mělo to necelých 8 000 km. Obejít se to prej dá, ale já bych to údajně nepochopil po telefonu nebo by to trvalo vysvětlování moc dlouho, ale každopádně to nějak de.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
On spíš myslel drážkový řemen na alternátor, už ho vidím, jak někde v horách dělá rozborku-sborku motoru.
checheche, no to joooo, remen alternatoru mam na mysli
ma se vymenovat myslim kolem 60.000, ale casto je kontrolovan a vymenen jiz na 40.000, takze na nejake delsi ceste se to muze kdykoliv stat... Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nenca napsal:
On spíš myslel drážkový řemen na alternátor, už ho vidím, jak někde v horách dělá rozborku-sborku motoru.
checheche, no to joooo, remen alternatoru mam na mysli
ma se vymenovat myslim kolem 60.000, ale casto je kontrolovan a vymenen jiz na 40.000, takze na nejake delsi ceste se to muze kdykoliv stat...
Sem se podívej http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=11_2797&hg=11&fg=30
a jestli tam vidíš někde rozvodový řemen, tak už nevidim ..........
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
A tady máš ještě jeden rozvodovej řemen http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=11_3670&hg=11&fg=30
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tak sem to EWS dnes koupil, stálo v přepočtu asi 600.- KCZ. Je to takový plastový nástavec nad spínačku, zasunuje se do toho jen konektor a je to prodávaný v papírové krabici.
Při první výměně třeba odvrtat zespoda śrouby na spínačce a vyměnit je za běžné imbusy, lehce demontovatelné na cestě. Nic víc se rozebírat nemusí, ani plasty neboť je tam konektor. Dám to do plechové krabičky do kufru, společně s pasujícím imbusem a budu vozit pořád. Myslím si, že za starosti s odtahem a jinémi peripetiemi 600KCZ stojí, obětovat pro jistotu. Budu odvrtávat zítra, dnes jak sem to sondoval, pújde to odvrtat llehce odspodu tak, že ani přední blatník ani nic jiného nebude třeba demontovat. Děkuji všem za reakce, a zejména tu cenou informaci , že při problému s EWS, třeba motor vypínat chcípákem a eventuelně zkusit otočit řidítky do rejdu při startu. Doufejme, že tyto rady , využije nadále jen minimum z nás. Báwu zdar!
jen 600? a to se jen přehodí a hotovo - no vlastně jo, vždyt je to jen anténa - rozkodování se děje někde jinde....
a ten řemen bych měl asi taky zažít pozvolna shánět... ještě sem se na něho nikdy nedíval..ale po nastartování už aspon rokasi tak 3s svítí kontrolka dobíjení...pak zhasne.. tak nevím, jeto normální.. že by prokluzoval řemen, to mě nepřipadá... sakra, já to snad ještě rozeberu..přo jistotu..kutat to na dovči nekde v horích je k vsteku
No vida a pak ze jsem jedinej kdo s tim mel problemy.... jinak to jsou ale pekni smejdi jestli to stoji jen 600Kc ,me stala oprava pres 4 tis.!! Pak sla 12GS z domu a mam klid