Ahoj, tak sem se vcera jel projet do lesa a protoze sem mirne sjel do potoka a nepodarilo se mi vyjet tak sem se trosicku nemoudre rozhodl potok prebrodit. Pro jistotu sem si neprosel jak je voda hluboka a tak sem tam bezhlave vjel a vzapeti zjistil ze voda mi saha az po budiky, to uz mi motor samozrejme nesel a ja sem pak tahal motku hodinu z potoka a nebyt typka na ctyrkolce tak ji tam taham doted. Jeste sem si predtim natankoval plnou nadrz abych to mel lehci . Samozrejme sem pak zjistil ze mam vodu uplne vsude a tak se ptam jestli mate nejaky tipy abych neco neopomel pri vylejvani vody a cisteni. Doufam ze satci oddelat svicky, protocit motor aby se dostala voda z valcu a vylit vodu z airboxu a z vyfuku... poradte
Přesně jak píšeš ale vidím to na výměnu filtru, protože papír bude asi neprůchodnej a jestli ti to chcíplo za chodu, takže si motor nasál vodu, tak může být voda v oleji přepadem z airboxu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Čau Fabio, já ti říkal, že ti tu poraděj
Jestli budeš měnit olej v tom kardanu, tak mám doma otevřenou láhev nějakého Motulu pro hypoidní převodovky. Je v tom 3/4 litru, načal jsem jí na jaře, když jsem měnil olej v převodovce a kardanu. Bohužel se musí koupit 2 litry. Litr do převodovky a ca. 2 dcl kardan. Zbytek mi teď leží v garáži. Jestli chceš, pošlu ho po bráchovi, až přijde do práce. Jenže on má, myslím, teď dovolenou. Nebo se stav o vekendu na kafe, konečně si to prohlídnu a vyměníme to hned na místě
Zdar!
Tak kluci, dik moc za rady, uz sem vypustil vodu s olejem ani se neptejte kolik tam ty vody bylo, jeste ze sem se to vcera nepokousel nastartovat. Ted si budu hrat jeste chvili s elektrikou...
Pavle, tak ja se rad stavim nekdy v sobotu rano, co? Napis kdy se ti to bude hodit
Čau Pepo, jsem doma celý víkend, tak se stav jak se ti to bude hodit. Sobota je dobrá. Doufám, že sobota ráno není v 7 hodin? Ale od deviti budu už určitě při smyslech
Tak mam jeste dalsi problem. Olej sem vymenil, kontakty vycistil. A ted mi to nejde nastartovat. Vypozoroval sem ze strikacky strikaj benzin do valce, ale svicka zustava sucha a jiskru hazi. Zda se mi z toho ze sem nejak asi rozhazel casovani. Je to mozny????
možný by to podle mne být nemělo
nemáš žabu v sání ? nebo nasáté kusy papírového vzducháče?
Upravil Hrabe_X dne 06.08.2008 06:44
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ani žába ani roztrhany papirovy filtr, vsechno je cisty, jen to nestartuje. Koukal sem do servisniho manualu a tam se pise ze amm odpojit nejakej hall konektor pred tim nez odpojim moditech. Jestli sem to dobre pochopil tak ten konektor je snimac polohy klikovky. A trosicku se bojim jestli sem tim prave nejak rozhazel to casovani. Cekal bych ze kdyz de do valce benzin a kdyz tam de jiskra a kdyby to bylo vsechno ve spravny cas tak by to chytlo ne? jeste me napadlo ze se mi naredil benzin v nadrzi, ale jak sem psal do potoka sem vlitnul s nadrzi plnou, tak nevim...
Dobrá úvaha.To asi doma nezmákneš.Jen mě napadá jestli byl motor roztočenej a vody bylo hodně tak ta je nastlačitelná a mohlo to něco ohnout,ale nechci malovat čerta na zeď.
Pokud skutecne svicka zustava sucha, nemuze jit palivo do valce...nebo ho jde jen velmi malo...pokud budes chvili startovat a hned vymontujes svicku a bude sucha, urcite tam nejde dostatek paliva...pokud to tak je, videl bych to nekde v dodavce paliva. Mohla ti samozrejme odejit i nejaka elekrika, staci aby zoxidoval kontakt od nejakeho snimace. Koukam ti do schema zapojeni, a do Motronic pocitace jdou vstupy od techto senzoru, ktery maji vliv na casovani (=vstrikovani, casovani se spis pouziva u ventilu): lambda sonda, snímač polohy škrtící klapky, teplota oleje, teplota vzduchu, snímač polohy klikovky (=hall sensor) - v servisním manuálu se o něm píše jako o "magnetic gate", kapitola 12.11 a 12.12. Když ho rozděláš, aniž by jsi si poznačil jeho ůvodní polohu, je potřeba správnou polohu určit pomocí BMW MoDiTec...
Takže, jak to vidím já: od jednodužšího ke složitějšímu:
- opravdu ověřit, zda do válců (obou) jde či nejde palivo - svíčkaby neměla být suchá, výfukové ventily jsou hned vedle svíčky...když už nic, vymontuj je a přilož nějaký savý papír o otvoru po svíčce a startuj, většina směsi půjde ven touto dírou a na savým papíru to poznáš.
- pokud palivo půjde do válců, chyba je v časování:
- hall sensor - buď odešel, nebo je někde špatnej kontakt, pokus jsi se v něm šťoural, pak tedy i časování...to můžeš zkusit netodou pokus omyl nebo holt tradá na diagnostiku.
- ostatní čidla, zkontrolovat jejich stav, vedení do řídící jednotky...nejsem si teď jistej, co udělá se zapalováním nefunkční lambda sonda, ale taky určitě udělá svůj kus práce...a jestli byla rozpálená od výf. plynů a hrkla tam studená voda...asi se jí to moc nelíbilo...
Tož tak...snad něco z toho pomůže...
Teoreticky by mohla být i voda v odvzdušňovacích trubičkách nebo něco takového. Asi by to chtělo rozebrat i nádrž a zkontrolovat. Hlavně to nechce moc otálet, jak tam zůstane voda nebo je v motoru, začne to dost rychle dělat problémy.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
víceméně jste to již řekli všechno..
pokud není svíčka mokrá, jde o palivo, ale pokud to je zajištěno, mějme na mysli, že senzor polohy klikovky pokud vypadne není OK, motor nikdy nenaskočí
buď rád, že jsi v té vodě neslyšel takové jemné, cvak a mohl prasknout motor
jak říká Tomáš, moc dlouho to nenechávej, rez je celkem rychlý
držíme palce, informuj
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Fabio napsal:
jeste me napadlo ze se mi naredil benzin v nadrzi, ale jak sem psal do potoka sem vlitnul s nadrzi plnou, tak nevim...
benzin sa z vodou nemiesa ale mohol ti natiect do nadze klesol na dno a ked si chcel nastatovat nasal si vodu do trubiek a teraz ti mozno vstrekuje vodu namiesto benzinu
BMW 1100GS
benzin sa z vodou nemiesa ale mohol ti natiect do nadze klesol na dno a ked si chcel nastatovat nasal si vodu do trubiek a teraz ti mozno vstrekuje vodu namiesto benzinu
hele ja ti nevim... ale mam dojem, ze benzin se naopak micha s vodou a vlhkost velmi rad...
Ale motorku za 300 a vic tisic jsem zatim neutopil, tak nemuzu uplne posoudit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
voda zůstává na dně nádrže.... na podzim do nádrže chrstnu litřík lihu,kterej jí na sebe váže, abych jí vyjel.. jeden čas jsem kvůli palivoměru rozdělával nádrž co 500km a nevěřili byste co za 2 tankování člověk natankuje vody ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jak to říká pan Hrabě... zůstává dole
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic