prosím o radu se startováním PD čka - stará baterka těžko točila, koupil jsem novou a ten samej problém ..... studená motorka defacto nejde nastartovat, ohřátá naskočí v pohodě. .... vyčistil jsem startér, uhlíky v poho, vizuálně bez poškození. Vím že je to ne nejsilnější :-) strana našich motorek ... váš názor-zkušenost ?? , hledat závadu jinde ?, vyměnit startér ? ...jiný moudrý nápad ? .-) dík
Upravil petr kamennyujezd dne 23.09.2013 09:18
Asi blbost, promiň vůbec se v tomhle nevyznám (PD), ale u jawky jsem měl podobný problém, a bylo to tím že byla přidřená. Strašit Tě nechci.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Očistit kontakty na baterce/startéru/ukostření k převodovce... Co nakopávačkou,nastartovat jde? Mě jo,kdyš lehce přidám plyn,pak chytá na první-druhý šlápnutí. Tím bys vyloučil mechanickej problém motoru.
pakou-startovací chytne jen teplá, ......ale nelze hned posoudit, mám snížené stupačky a "trochu víc - hodně" vadí při "tomto" úkonu .. kontakty atd jsou OK, spíš se domnívám že starter jde ztuha - možná se ozve někdo komu klekl, nebo klekal postupně - a potvrdí příznaky horších startů - kdy startér jen z obtížema točí ... , bo trápí mě to delší čas ...
Upravil petr kamennyujezd dne 22.09.2013 21:41
Oj no, venku jsem ho čistil, ale nezkoušel :-( ....asi si to zopakuju ... A měl někdo podobný problém plz ?
Upravil petr kamennyujezd dne 23.09.2013 09:30
Já bych asi vytáhl startér a vodvezl ho na votestování někam do BAESu,nebo kamkoliv kde vopravujou startéry/altíky na auta. Pak bych teprve hledal dál.
Tak letos jsem po zimě poprve vyjel.Motorka nastartovala se sytičem a bez plynu na první škubnutí. Pouze asi hodinu před startovaním jsem zapnul benzín.Baterku jezdím už druhým rokem nějakou starší,kterou už někdo pro jistotu vymenil.Pres zimu jsem ji pouze pro jistotu dal asi 3x dobít.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já nastartoval vždy se sytičem a trochou plynu,nezdálo se mi to.Sundal jsem víka plov. komor,vyšrouboval komplet trysky,vyčistil kalibrovanýma měrkama,profouknul sání a všechny kanálky čističem karburátorů,no a už to maká jak má,je to o sto procent lepší.Je vidět,že dlouho stála,ale tady je to sranda,když je vše jak na dlani,sundat nádrž bez nářadía je skoro holá motorka.
Dum spiro,spero.
Také jsem řešil studené starty a problém byl naprosto banální :-D YouTube Video opravdu stačilo pořádně pročistit jednu trysku a to byla jen trochu přicpaná a ani ne ucpaná, dokonce jen na jednom karburátoru. Taky je potřeba mít korkové těsnění v dobrém stavu. Jinak to při sepnutí sytiče přisává vzduch a ne benzín...
Hlasim sobotni start po zime take v pohode. Na Vevisovo doporuceni jsem nechal benzin 10 minut pusteny a chytla na 3ti pokus. To je u me normalni start studeneho motoru protoze mi dobre nefunguje sytic. Az bude nalada tak znovu projdu karburatory. Vsechna tesneni mam nakoupena jen cas jaksi chybi
Pája