ahoj,
aky je vizualny, /hned na prvy - druhy pohlad/ rozdiel medzi motormi uvedenych moto?
Zaujima ma ako najpohodlnejsie urcim aky motor je na motke, ktora je poskladana
dik za info, a ak to tu niekde uz je tak sa omluvam, nestiham to tu hladat
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
na první pohled 1100 má přišroubovaná ventilová víka imbusama a 1150 je má přišroubovaná torxama. Ale na druhou stranu jdou ty víka zaměnit, takže pokud se jedná o bouračku tak to podle toho nemusí být směrodatné. Dál je myslím rozdíl v počtu "žeber" žebrování válců, ale nevím z hlavy kolik žeber má mít 1100 a kolik 1150, no a ideální by bylo podívat se taky na rok a měsíc výroby motoru (myslím že je to vyraženo* pod pravým válcem - asi zhruba v místě kde je pod levým válcem oko na hladinu oleje)
edit: *tedy odlito
Upravil petrguss dne 27.09.2013 21:13
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
na první pohled 1100 má přišroubovaná ventilová víka imbusama a 1150 je má přišroubovaná torxama. Ale na druhou stranu jdou ty víka zaměnit, takže pokud se jedná o bouračku tak to podle toho nemusí být směrodatné. Dál je myslím rozdíl v počtu "žeber" žebrování válců, ale nevím z hlavy kolik žeber má mít 1100 a kolik 1150, no a ideální by bylo podívat se taky na rok a měsíc výroby motoru (myslím že je to vyraženo pod pravým válcem - asi zhruba v místě kde je pod levým válcem oko na hladinu oleje)
Nic proti, ale o 1100 nen vůbec řeč, chce srovnat 1150 a 1150GSA.
červenej Elf
vlk napsal:
ahoj,
aky je vizualny, /hned na prvy - druhy pohlad/ rozdiel medzi motormi uvedenych moto?
Zaujima ma ako najpohodlnejsie urcim aky motor je na motke, ktora je poskladana
dik za info, a ak to tu niekde uz je tak sa omluvam, nestiham to tu hladat
Pokud by nikdo neměnil ventilová víka, tak ADV je má modré.
vlk napsal:
ahoj,
aky je vizualny, /hned na prvy - druhy pohlad/ rozdiel medzi motormi uvedenych moto?
Zaujima ma ako najpohodlnejsie urcim aky motor je na motke, ktora je poskladana
dik za info, a ak to tu niekde uz je tak sa omluvam, nestiham to tu hladat
Pokud by nikdo neměnil ventilová víka, tak ADV je má modré.
jo to je ono, nemohl jsem si vzpomenout.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vlk napsal:
ahoj,
aky je vizualny, /hned na prvy - druhy pohlad/ rozdiel medzi motormi uvedenych moto?
Zaujima ma ako najpohodlnejsie urcim aky motor je na motke, ktora je poskladana
dik za info, a ak to tu niekde uz je tak sa omluvam, nestiham to tu hladat
Pokud by nikdo neměnil ventilová víka, tak ADV je má modré.
ano, totok je identifikovatelne uz z dialky, ale ta vymena vent. vik tu mozna je takze treba najst dalsi kontrolny bod
.... zatial mi vychadza, ze ako tak "naj" spolahlive by malo byt cislo na motore - v tomto pripade mi nejde co tam kto nakutil do vnutra motoru
... potrebujem to koli montazi ochrany valcov, a padacich ramov
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
ochrana motora "šusplech" je rozdielny, je uchytenie šusplechu kompatibilne?
ak by to neslo vzajomne menit - upevnit bez viditelnych uprav - bastlenia tak mam co som xcel
či?
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
ochrana motora "šusplech" je rozdielny, je uchytenie šusplechu kompatibilne?
ak by to neslo vzajomne menit - upevnit bez viditelnych uprav - bastlenia tak mam co som xcel
či?
Viděl jsem to už Xkrát předělané, takže je to asi záměnné.
vlk napsal:
ochrana motora "šusplech" je rozdielny, je uchytenie šusplechu kompatibilne?
ak by to neslo vzajomne menit - upevnit bez viditelnych uprav - bastlenia tak mam co som xcel
či?
Viděl jsem to už Xkrát předělané, takže je to asi záměnné.
hmm tak asi zase voda
ale pises ze: předelané .... nevsimol si si ci to je vidiet ze je to predelane, alebo je to len zamenene = kompatibilne ?
... sory za slovickarenie
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
ochrana motora "šusplech" je rozdielny, je uchytenie šusplechu kompatibilne?
ak by to neslo vzajomne menit - upevnit bez viditelnych uprav - bastlenia tak mam co som xcel
či?
Viděl jsem to už Xkrát předělané, takže je to asi záměnné.
hmm tak asi zase voda
ale pises ze: předelané .... nevsimol si si ci to je vidiet ze je to predelane, alebo je to len zamenene = kompatibilne ?
... sory za slovickarenie
myslel jsem, že jsem viděl několik přestaveb obyčejné 1150 na ADV, kde majitel vyměnil i ten kryt.
Na jistotu není podle mne žádný poznávací prvek, protože ty rozdíly jsou spíše kosmetické a v převodových stupních.
Možná snad alternátor, pokud by byl 40A, tak ten se na ADV nedával. Některé 1150 mají od výroby 40A a některé ( třeba moje ) mají 50A.
Na ADV se dával jenom 50A.
Nejpohodlněji to poznáš z čísla motoru asi.
Upravil stepan dne 28.09.2013 00:06
Jj ten altik je tiez dobry tip
kazdopadne nejake body sme nasli(el) a jak pises čislo motora bude to naj
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
na první pohled GSA má černé ráfky,velkou nádrž,lavici místo sedla,barvená ventilová víka,větší plexi,jestli se nepletu měla by být i vyšší
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
na první pohled GSA má černé ráfky,velkou nádrž,lavici místo sedla,barvená ventilová víka,větší plexi,jestli se nepletu měla by být i vyšší
no to je to druhy nejhlavnejsi, ne?
vyssi zdvihy + delka tlumice samotneho.
imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bystricke napsal:
na první pohled GSA má černé ráfky,velkou nádrž,lavici místo sedla,barvená ventilová víka,větší plexi,jestli se nepletu měla by být i vyšší