Zdarec, tak eRko půjde z domu, prostě mi nesedlo. Díky zkušenosti s eRkem už od BMW nechci ustoupit, ale hledám něco vhodnějšího na cestování. I když zatím jezdím jen sobotní "šestihodinovky", chci něco i na delší cestování. V mým hledáčku zůstali dva kandidáti: R1150GS a R1150RT. A teď babo raď. Jsem rozmazlenej a chci co největší komfort cestování (především vichr do helmy), zároveň ale nechci bejt naklepanej jako řízek z našich domlácenejch silnic. Osobně se přikláním k mnou dlouho obdivovanýmu GS, ale nejsem si jist ochranou proti vichru od plexi do helmy, s čímž jsem zápasil skoro na všech motorkách...
Srdce mi radí GS, rozum mě přesvědčuje o RT. Krátká ochutnávka někde kolem prodejny mi toho asi moc neřekne a testy chválí obě dvě...
Měřím 177 cm a jezdím okresky až první třídu. Dálnicím se vyhýbám (nuda) a na terén si netroufám.
Co s tím prosím???
mrmic napsal:
Zdarec, tak eRko půjde z domu, prostě mi nesedlo. Díky zkušenosti s eRkem už od BMW nechci ustoupit, ale hledám něco vhodnějšího na cestování. I když zatím jezdím jen sobotní "šestihodinovky", chci něco i na delší cestování. V mým hledáčku zůstali dva kandidáti: R1150GS a R1150RT. A teď babo raď. Jsem rozmazlenej a chci co největší komfort cestování (především vichr do helmy), zároveň ale nechci bejt naklepanej jako řízek z našich domlácenejch silnic. Osobně se přikláním k mnou dlouho obdivovanýmu GS, ale nejsem si jist ochranou proti vichru od plexi do helmy, s čímž jsem zápasil skoro na všech motorkách...
Srdce mi radí GS, rozum mě přesvědčuje o RT. Krátká ochutnávka někde kolem prodejny mi toho asi moc neřekne a testy chválí obě dvě...
Měřím 177 cm a jezdím okresky až první třídu. Dálnicím se vyhýbám (nuda) a na terén si netroufám.
Co s tím prosím???
nejezdis dalnice a chces RT misto GS?
nesmysl.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je to tak jednoznačný? A co naše "úžasné" ementálové silnice? To je jako polňačka, ne? Bude RT zvládat ty hrozný silnice? A co ovladatelnost v zatáčkách? GS mi přijde zábavnější v serpentinách než RT. Nebo se pletu?
panecky, Ty budes zvlastny chalanisko
nielenze Ti nestaci toto vlakno http://www.bmwgs....owstart=40
ale furt si tak nejak protirecis
Na Tvoj prispevok č.1 Ti odpovedam: RT
ale fakt Ta nechapem, nerozumim, lebo citujem ťa z dňa 23.9.:
" Ivan: Dík za rozumnej názor, musím konstatovat, že erko nejspíš zůstane doma. No a právě proto řeším plexi. "
Upravil vlk dne 01.10.2013 18:17
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk: jsem velmi zvláštní :-/ . eRko mi prostě nesedlo, čím víc jsem najel, tím víc mě to o tom přesvědčilo... A ano, protiřečím, protože neví, jestli GS nebo RT...
Eman_: Takže s RT se vyřádím v serpentinách stejně nebo víc jak s eRkem nebo GéeSem?
mrmic napsal:
vlk: jsem velmi zvláštní :-/ . eRko mi prostě nesedlo, čím víc jsem najel, tím víc mě to o tom přesvědčilo... A ano, protiřečím, protože neví, jestli GS nebo RT...
Eman_: Takže s RT se vyřádím v serpentinách stejně nebo víc jak s eRkem nebo GéeSem?
Neřeš a kup si oboje Potom uvidíš, na čem budeš jezdit víc. Podívej se na to takhle - na GS jsi jako na naháči, máš všeho plnou hubu, chrání tě akorát sebevědomí, ale čím na něm jezdíl déle, tím více objevuješ. RT je úžasná a zvládne víc než se zdá. Ježek na to dokonce obul špunty a taky to šlo. Pokud jezdíš jenom asfalt a naprosto vyjímečně vjedeš jinam, vezmi RT , alůe pokud v tobě něco hlodá a necítíš to jako úplně to pravé, vezmi stré GS 1100 za nějaký rozumný peníz, rok pojezdi a uvidíš. Prodáš s minimální ztrátou a můžeš přejít na RT. Bob vozí voňavky a mít dost peněz, tak to tahá jenom pro mě. GS je levnější než RT, tak nemáš moc co popdělat, když si sezónu pojezdíš na traktoru místo v autobusu. I když, čím na tom lítám déle, tím spíš vím, že mě můj Bobeš opustí až na smrtelné posteli. Ale RT si k němu chtěl časem pořídit. Stárnu.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
měl jsem takový letní záchvat,že bych vyměnil 1150gs za 12rt,bo už toho mimo tolik nenajezdím,1150 mám 7 let,neměl jsem stím žádný problém (110tkm)mockrát se ten kus železa válel na zemi bez nějakých škod,když to vše podtrhnu a sečtu tak je to blbost,zbavovat se bezproblémového stroje
jestli jezdíš po rozbitých cestách,ber gs a foukání se neboj,při tvé výšce by to neměl být takový problém,za pleksi se schováš
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Na RT nemám naježděno tolik abych to opravdu uměl. Je to bezva motorka, zábavná, ale přesto prioritně postavená na delší silniční cestování. Větrný komfort o něco lepší než GS, ale zábavnější a univerzálnější je GS, zejména na zatáčkovitých českých silnicích. Na GS se dá lépe měnit poloha za řídítky, v terénu je to enduro, na rozbité silnici o dírách nevíš a v zatáčkách je to svižný sportovec. Ale třeba mistr za řídítky RT, kamarád Pepíno, by měl jiný názor, za mně GS a kdyby Ti náhodou přišlo že fouká, čemuž moc nevěřím, tak třeba plexi z GSA jako má Drákula, jsou i boční plexi reflektory jako mám já, popř. Wunderlich dělá jedny velké. Ergonomii můžeš upravit nástavci řídítek či snížením stupaček, sedlo se dá přešít a nebo taky ne, z paluby GS uděláš pohodlný gauč a podvozek se postará o zbytek komfortu. Ale neber mne jako toho nejobjektivnějšího na světě:-).
Medik napsal:
- na GS jsi jako na naháči, máš všeho plnou hubu, chrání tě akorát sebevědomí, ale čím na něm jezdíl déle, tím více objevuješ.
to neni pravda ani trochu.
zvlast pri jehu vysce bude na GSu DOST SLUSNE skrytej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mrmic napsal:
Eman_: Takže s RT se vyřádím v serpentinách stejně nebo víc jak s eRkem nebo GéeSem?
NEvyradis.
sirsi gumy = mensi sranda.
Mel by sis to jet projet.
-
krom toho, RTcko je RADOVE CITLIVEJSI I NA TY NEJMENSI PADY.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dost jsem najel na malým V-Stromu, takže mi to něco napoví - má GS obdobnou ochranu proti fičáku???
myslim, ze zrovna TY by sis to mel projet a poradne porovnat SAM.
nejses uz takovej zacatecnik, abys potreboval TOLIK smerovat.
za mne:
na RT:
- nevidis pred predni kolo
- mnohem min odolne byt i proti jen banalnim padum
- mensi prepravni kapacita (na kufry nedas rolku)
- divny riditka
ale porovnavam 12RT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele ja byl 12GS po 6ti letech tak nabazenej, ze jsem se zamiloval do 1600GT.
12 tku jsem prodal a po chvili mi zacla tak priserne chybet, ze nic jinyho nechci ani omylem, takze rozhodne zase GS. Bud 12adv nebo 12 vodnika adv. Jinou variantu ale nevidim.
A kdyz jsme u toho, adv u me rozhodne neni potreba. Nikdy jsme jeho potencial nepotreboval. Je to ale otazka srdce, ne rozumu a proto by ses mel na rozum vykaslat.
S rozumem si muzes kupovat treba auto, napr. Hjundaje fTéDéÍčku.
Hele,já vidím,že řešíš jen ochranu před průvanem a potřebuješ něco jinýho vyzkoušet...RT 1150 má v serii plexi o něco nižší než je třeba doplňkový od ZTECHNiK.Jedinný plexi který funguje je to, přes který budeš koukat jak na skůtru.Jinak jsem taky řešil pořád průvan do helmy na visor a turbulence..na RT jsi krytej proti větru a dešti jak nikde jinde a ovladatelnost je pro kochálisty a polykače km lepší než u GS,protože těžiště je zkrátka níž.Ale je to jen o hlavě(ovládání a váha) a možná ti ten nulovej nápor větru bude ze začátku příjemnej,ale zase při nájezdu do vinglu tě to bude klamat a vletíš tam rychleji,než na naháči,alespoň já to tak v porovnání mám.Rt je práktiš a GS má koule..mě na RT vadí ty kapoty a jak bych řekl blbě identifikovatelná technika...
Alda napsal:
Hele ja byl 12GS po 6ti letech tak nabazenej, ze jsem se zamiloval do 1600GT.
12 tku jsem prodal a po chvili mi zacla tak priserne chybet, ze nic jinyho nechci ani omylem, takze rozhodne zase GS. Bud 12adv nebo 12 vodnika adv. Jinou variantu ale nevidim.
A kdyz jsme u toho, adv u me rozhodne neni potreba. Nikdy jsme jeho potencial nepotreboval. Je to ale otazka srdce, ne rozumu a proto by ses mel na rozum vykaslat.
S rozumem si muzes kupovat treba auto, napr. Hjundaje fTéDéÍčku.
navic ADV je z principu min mrstny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kolik jsi na tom R najel? Podle Tvého profilu na motorkářích, kde je i tato podobná vtipná diskuze to vypadá, že si měl celkem dost motorek. Máš novou motorku každou rok? Možná by bylo dobré si ji nechat dva roky a něco na tom navrkat, možná pak nebudeš hledat na motorkách chyby a raději jezdit. Na silnici mezi GS a Rkem bude rozdíl leda tak v pneumatikách (když vynecháme technické specifikace koncových převodů apod., které pravděpodobně ani nevyužiješ), takže by to mělo být zábavnější na Rku a to že na motorce fouká? Sakra pro to na nich jezdíme ne? Ostatní věci co se tady píše je už fakt jen klišé, který můžeš probírat leda tak u benzínky s nějakým motorkářem, kterýmu řekneš čau aniž bys ho znal.
Taky sry za zasírání. Ale tak jde spíš o to zjistit proč mi moto nesedí a chybu spíš hledat v sobě to za prvé (jsem línej, nemam čas, nemam na benzín, nemám dovolenou). Za druhé se nerozhodovat asi podle lidí co napíšou na netu a spíš mášu zkusit než ji koupíš/prodáš.. R ko je podle mýho super kompromis mezi S a GS a za relativně dobrý peníze. Ačkoliv je GS na světě plno věřím že tak uživatelů 90 % ho nevyužívá na co bylo stvořeno. Kdybych cestoval sám a chtěl bych Bawo, tak bych volil řadu R s koncovkou S, protože ten motor je brutalita. Kdybych nechtěl báwo asi bych volili blacka.
Upravil davidc dne 02.10.2013 12:49
Já bych nechtěl ani jednu. Mám 11tku GS a ta je pro mé potřeby č.1, kdybych měl peníze, tak na cestování přikoupím K100 a byl bych spokojen nadmíru.
Sorry za zasírání...
Upravil hobr dne 02.10.2013 12:38
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Prostě se hledám. Spousta motorkářů hledala to svý a já jsem jeden z nich. Už jsem přišel na to, že BMW je to moje, takže už jen hledám ten správnej typ. A eRko to není no... A že chci taky názory ostatních je celkem logickej krok vpřed...